Postitused: 1,387
	Teemad: 316
	Liitus: Jun 2005
	
Maine: 
7
	 
	
	
		Nimelt käis isa reedel minu zaz 966B aastast 71' arkis näitamas, tahtsid kõiksugu nummbreid klapitada jms...vana oli sinine pass(eesti oma) ja seal oli kõik kirjas et 30hj(23Kw), Mudel 966V(vene B),887cc vms,Värv-Heleroheline...
uus pass tuli et 40hj(30Kw)Mudel 966(ilma täheta) 1250ca cc,Värv tume kollane:S
Mida teha...asjal ei ole mitte kuidagi 40nest motot peal ja asja unikaalsus on paberite järgi lännu...:S
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 691
	Teemad: 58
	Liitus: Nov 2003
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Sarnane asi oli minul. Tahtsin mosu värvi halliks, kõik blanketil oli hall aga passi pandi roheline ja kui küsisin et miks siis mögiseti et kus sul see hall auto siis on. 
Isa ''emmid'' samamoodi, kõigil kilovatte kõrgemaks topitud, et maksaksid kindlustuse eest rohkem.
Tra see ei ole jah normaalne et lambist pannakse juurde kw ja muudkui maksad rohkem jne aga jah...................
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 584
	Teemad: 72
	Liitus: May 2003
	
Maine: 
2
	 
	
	
		Mul sai just see nädal vastupidi: sai bussile vähem kW-te rohelisse passi pandud, kui tegelikult peaks olema.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,294
	Teemad: 28
	Liitus: Feb 2005
	
Maine: 
11
	 
	
	
		Ark on säherdune huvitav asutus,et kui lased endale pähe astuda,siis jäädki lolliks.Teeb nüüd suu ise lahti seal kus vaja,ja siis kui vaja-pole probleeme.
Indrek@arkis käind kyll ja veel...
	
	
	
Karateturbo-kolm purki ja tigu
 
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,387
	Teemad: 316
	Liitus: Jun 2005
	
Maine: 
7
	 
	
	
		aga mida teha, ei taha nõustuda nendega seal...
vaja auto originaalsus paberitesse tagasi saada...
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 652
	Teemad: 48
	Liitus: Jul 2003
	
Maine: 
6
	 
	
	
		Kui tavaline letitöötaja Tartu ARKis kobisema kukub siis palu kohale kutsuda büroo juhataja, juhul kui viimast kohal pole siis palu lihtsalt kohale kutsuda vastutav otsene ülemus. Seda manöövrit soovitan iseäranis tarvitada ühe hallijuukselise tüübiga (kahju et nime ei mäleta) kes arvab, et ta teab palju vene masinatest. Ja justkui imeväel sai mu 408 registrisse õige margi all (AZLK vs MZMA) ja muude pisinüanssidega millepeale vana oli alguses üleolevalt pajatanud, et mina mingu ja viigu oma auto utiilimäele, sest tema teab.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,387
	Teemad: 316
	Liitus: Jun 2005
	
Maine: 
7
	 
	
	
		Pirka pealegi on löödud Mark 966B, nemad jobud seda ei näind ehk, eks omme lähen sinna, vean kogu oma raamatukogu kaasa et neile tõestada seda...
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 854
	Teemad: 159
	Liitus: Feb 2005
	
Maine: 
2
	 
	
	
		Selle masina ja paberitega ei saa Sa ülevaatuselgi läbi, kui Tartu büroos ei osata või ei taheta dokumente õigekes teha, kuirjuta avaldus ARK direktorile ja vaata millise vastuse saad või mis ette võetakse, mina autot sinna uuesti ei tiriks, see on ARK probleem kuidas masinat näha.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,387
	Teemad: 316
	Liitus: Jun 2005
	
Maine: 
7
	 
	
	
		ülevaatuselt sain ilusti läbi...
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,387
	Teemad: 316
	Liitus: Jun 2005
	
Maine: 
7
	 
	
	
		aga kui vanad teie bemmid on?
mulle öeldi et vanadel on nimodi...
mul kõrvik 71a välja veerend tehasest...
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,387
	Teemad: 316
	Liitus: Jun 2005
	
Maine: 
7
	 
	
	
		njaa, vblla pole ükski veel 25 aastat täis...
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,166
	Teemad: 121
	Liitus: Jun 2003
	
Maine: 
4
	 
	
	
		Mul 3 muhku arvel 965A (1965) ja 965AE (1966), see tähe värk on küll mingi jamajutt neil. Pigem otsivad vabandusi.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,387
	Teemad: 316
	Liitus: Jun 2005
	
Maine: 
7
	 
	
	
		kuna võtsid arvele?
see pidas neil uuest aastast olema...
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,477
	Teemad: 19
	Liitus: Mar 2004
	
Maine: 
11
	 
	
		
		
		
		02-06-2007, 22:25 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2007, 22:28 PM ja muutjaks oli 
Edel.)
 
	
		On ka mul põhjust sõna võtta.
Minu Ikarus 250 (vl 1978a) reg tunnistusel on sellised näitajad: 
mootori kubatuur 10 690cm3;
Võimsus 162KW
Kas Ikaruse mootori kubatuur pole mitte 10 350cm3? Peaksid kõik(vähemalt vanemad mudelid) olema. Minu bussil on "pirkal" märgitud tavapärane 10 350cm3.
Kui palju Eestisse 162kw (220HJ) mootoritega Ikaruse üldse sattus? Ega vist mitte palju? Enamasti ikka 141kw (192HJ).
Üritan ka mootoril ka selle numbri üles leida ja võrrelda seda "pirkal" oleva numbriga,kuigi see ei pruugi nii vanal bussil just klappida.
Siis küsiks,kus kohas on Ikaruse mootoriplokil number löödud?
Ja veel 90te esimesest poolest. Minu Datsun Bluebird polnud reg tunnistusel märgitud ühtegi mootori näitajat,aga kindlustuspaberil oli võimsus 67kw. Täiesti vale,seda enam,et vanal diiselmootoril oli tehase andmetel 60hj (peaks olema 44kw). Ebavõrdsus missugune!
	
	
	
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...