automoto.ee foorumid

Täisversioon: karteripõhi lekib - kiirparandus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tervist! Nimelt siis selline jama, et nissanil karteripõhi lekib pükste juurest. Arvatavasti on sealt kuuma saanud ja plekk õhukeseks roostetanud. Immitses sealt tilk tilga haaval läbi pleki. Mõtlesin lollipeaga, et keeran isepuuriva kruvi koos isetehtud tihendiga sinna lekkivasse kohta, kahjuks asi ebaõnnestus ja nyyd ültse karteripõhjas auk seesBig GrinSad tagantjärgi mõeldes täiesti mõttetu ja idiootne tegu.. Nüüd siis küsimus, et kas seda auku kuidagi ja millegiga ilma keevitamata saab parandada? Kuskilt olen kuulnud, et on olemas sellised mõginad, mis on algul vedel ja pärast millegiga segamist muutub tahkeks metalli sarnaseks asjaks. Ehk keegi teab ja oskab aidata??Rolleyes
Tuttav probleem. Keemiline metall. Algul on vedel, lased kõvatajaga kokku läheb minutidega kõvaks. juhtus endalgi see probleem Hondaga, et imitses õli. Kust kurat??? Sai hirmsalt tihendeid vahetatud... ei midagi. Lõpuks sai kopsitud karteripõhja roostest puhtaks, kui sinna auguke sisse hüppas ja karterist õli lahinal kõhupeale jooksis Big Grin. Algul sai auguke kinni keemilisega pandud. Enne tuli pind korralikult ära puhastada. Igasugused õli jäägid ja rooste tuleb sealt alt kaotada. AGA, Siis ilmnes mu autol veel kohati, kus karteripõhi "paber" oli läksin siiski keevitamise teele.

Oma pika juttu lõpetuseks: võid proovida keemilise metalliga, ei kujuta ette kaua ta vastu peab... Aga ajutiselt käib kindlasti. Kindlam oleks siiski keevitada. Keevitaja peab "üle Harju keskmise" olema...Rolleyes
super, seda värki ma mõtlesingiSmile ajutiselt olekski vajaSmile
Kui auk liialt suur,pane mögina sisse kas marlit või metallvõrku.Karter oleks muidugi mõtekas tühjaks lasta.
selge, karter on õlist jub atyhjaks lastud!Smile
Nii, paikasin selle keemilise metalliga augu ära, laisn tahkuda, kallasin õli karterisse. Homme teatan kuidas lood on, ja kuidas lood peale väikest tiirukest on. Esmapilgul tundub nagu täitsa Ok.
Jama selles,et sõisin selle suvel katki,auk oli täpselt korgi kõrval,et kehva oli seda keevitada, ja lekib. kuidas saaks selle lekke kõige lihtsamalt peatada? palju õli ei tule ca 5-6 tilka, kui auto seisma jätad. vahest veits rohkem vahest vähem.

Tänan.
Hea oleks ju teada mis materjaliga tegu.
Eks ta alumiiniumist ole,muidu probleemi poleksWink
ei ole alumiinium. tavaline plekk.
no siis ei näe ju keevitamises mingit probleemi.
mesamees Kirjutas:no siis ei näe ju keevitamises mingit probleemi.
probleem on selles, et ei viitsi seda alt ära kiskuma hakata, äkki on mingi lihtsam moodus?

kui muidu tõesti ei saa siis ootan uue õlivahetuseni, niisama mõne tilga pärast ple mõtet kyll õli välja jne...
No arvata oligi,et asja taga on laiskusToungue
igalpool reklaamitakse igasugu vägevaid materjale, mis kõrvaldavad igasuguse lekke, äkki kellegil on kogemusi, või soovitusi *?
Kalle! Ära sa mingeid imematerjale sinna küll topi. Niipalju, kui ma kuulnud olen, ja nii palju, kui ise proovinud (mingi radikamöks ja mingi sumpamöks) pole need asjad end veel iial ära tasunud. Pigem midagi lisaks ära rikkunud (ntx seesama radikamöks saatis pumba viimasele teekonnale).
Aga sa võid ju õlivahetuse varem teha ;P
Ja kui ei viitsi, siis kanna hoolt, et pagasnikus oleks alati liitrine ülipudel olemas.
Tean sellist nippi,et kui on väga väike auk,puurid selle ümmarguseks ja lased laia needi sisse.Iseasi kas see plekk ka needi kinni peab.
Palju see keemiline metall maksab? 100 krooni? Palju romulas karteripõhi maksab? 200 krooni? Kas on mõtet läbiroostetanud asja lappida, kui iga kell võib lapitud koha kõrvalt uuesti lekkima hakata?
wax Kirjutas:Palju see keemiline metall maksab? 100 krooni? Palju romulas karteripõhi maksab? 200 krooni? Kas on mõtet läbiroostetanud asja lappida, kui iga kell võib lapitud koha kõrvalt uuesti lekkima hakata?
800 -1200 .- odavam ikka ära parandada.
Tambets Kirjutas:Kalle! Ära sa mingeid imematerjale sinna küll topi. Niipalju, kui ma kuulnud olen, ja nii palju, kui ise proovinud (mingi radikamöks ja mingi sumpamöks) pole need asjad end veel iial ära tasunud. Pigem midagi lisaks ära rikkunud (ntx seesama radikamöks saatis pumba viimasele teekonnale).
Aga sa võid ju õlivahetuse varem teha ;P
Ja kui ei viitsi, siis kanna hoolt, et pagasnikus oleks alati liitrine ülipudel olemas.
Tagavara õli ple vaja, kuna sealt tuleb seda nii vähe. juurde vaja kallata ca 1l 5000 km peale.
Põhi tuleb maha võtta ja seespoolt üle tinutada.
Lehti: 1 2