(24-02-2021, 21:25 PM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Viimati nägin sügisel neid Karipoli potskasid jäätmejaamas (Tartus) kuhjas, üsna uuenäolised paistsid. Kuna endalgi neid veel lõpuni tarvitamata riiulis reas, ei hakanud väljasmugeldamise võimalusi uurima.
Taksojuhist naabrimees leidis ka prügikasti juurest kolm pudelit- kinkis ühe mulle!
Strateegiline varu hakkab otsa saama. Iga töö juures on ka mingi kadu- kõike kinni päris ei püüa!
(26-02-2021, 10:22 AM)mossepower Kirjutas: [ -> ]
Karipoli vaha siis Karipoli vaha nime all ning Karipoli grafiitõli on grafiitõli nime all. (Allikas)
grafiitõli ju ei olegi mõeldud pindadele, see ronib igasugu pragudesse/liitekohtadesse ja et seda sealt välja ei uhutaks, siis lastakse pinnad ülle mingi vahaga, kas karipol, movil vm
tehke ronimise katse ka.
no näiteks pudelikork tilga eri vedelatega ja sisse püsti
jupid armatuuri vardast.
ma pakuks, et selle testi grafiitõli võidab.
vanasti olid eri komplektsusastmetes kered igal autotootjal saadaval.
miks ei peaks tänapäevalgi olema.
saab muidugi kere eraldi tellida.saab ka ainult nn. värvitud kooriku
(02-03-2021, 10:09 AM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]saab muidugi kere eraldi tellida.saab ka ainult nn. värvitud kooriku
Ning paljudes riikides on kere vahetus koos ümbermarkeerimisega täiesti võimalik.
Pigem pakuks midagi sellist, et on osandatud ja pakitud, et venesse müüa maksude optimiseerimise eesmärgil, kuid kas tollieeskirjade muutus vms ja businäss jäi pooleli.
(02-03-2021, 10:14 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ] (02-03-2021, 10:09 AM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]saab muidugi kere eraldi tellida.saab ka ainult nn. värvitud kooriku
Ning paljudes riikides on kere vahetus koos ümbermarkeerimisega täiesti võimalik.
Seal komplektis ju sillad ja vist uus mootor ka. Raami ja selle küljes olevat pole, lääbasid ka ei paista, käimari olemasolust ei saa aru.
Nigu oleks läbiaetud masinast uue tegemiseks, aga sellisel juhul on raamil vedru- ja tagumised amordikinnitused ka reeglina otsas, kütusepaak vbl samuti. Mõttekus sel juhul jääb küsitavaks.
(02-03-2021, 10:21 AM)pvr Kirjutas: [ -> ]Pigem pakuks midagi sellist, et on osandatud ja pakitud, et venesse müüa maksude optimiseerimise eesmärgil, kuid kas tollieeskirjade muutus vms ja businäss jäi pooleli.
See on kõige loogilisem. Imporditakse mitte auto vaid varuosade tollikoodi all, mis on tõenäoliselt madalama määraga.
Kerge sakslane "kahetonnise" päratreila otsijale:
https://www.kuldnebors.ee/83618964
Eeldusel, et ikka on päris Pfaffenbach, mitte "leedu anaal-loog".
Säärasega joonistab veel nii mõnegi veduriga "kood96" all legaalseks rongi. Lubatud kandevõime üle 1500 kg!