automoto.ee foorumid

Täisversioon: Leiunurk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Päris nii see asi ka ei käinud.M-400-401 ühest või ehitada järgnevaid mudeleid 402 kuni 412,ise ehitasin m-408.M-20-nest võis ehitada M-21kuni M-24 -jani.Loa andis kohalik miilitsa ülem,see kinnitati Tallinnas ja ehitus pidi toimuma aututeeninduses kus see ei toimunud vaid kirjutati arve nagu seal oleks tehtud(mulle müüdi veel väikse mangumise ja tutvuse eest uus M-408 mootor)
ARK näpukatest võin tuua enda kogemuse. Ostsin endale mõned aastad tagasi Passati g60 4x4. Vormistamine toimud Taebla osakonnas. Kuna oli kiire praamile, siis passi ei vaadanud. Praami peal avastasin, et olin ostnud endale 2001 aasta passati, mis oli esiveoline ja 51kw? No mida kuradit. Kärdla ARK büroos keelduti pabereid korda tegemast ja olin sunnitud jälle Taebla ARK bürood külastama. Siinkohal toon välja masina tegelikud andmed, mis ma lõpuks tehnilisse passi ka sain 1989 aasta, 118kw, 4x4 ja 1,8L. Kusjuures keelduti ka mulle hüvitamast sõidukulusid, mis olin sunnitud tegema. Sellised kõvapäised tegelased olid tol ajal Läänemaa büroodes.
Selliste vigade vältimiseks antaksegi tavaliselt äsja printerist tulnud paberid omanikule kontrolliks. Kui omanik andmeid üle ei kontrolli (mis võtab aega minuti), on see omaniku probleem.

A.
Omanikuvahetuse avaldusele blanketile annad isegi allkirja, millega kinnitad, et oled tehnilise passi numbriga xxxxx kätte saanud ja sellega tutvunud.
Täna jäi ette selline kummalise tagusmendiga mosse. On see tehasest sellisena tulnud või kohaliku meistrite kätetöö?
Tsitaat:Täna jäi ette selline kummalise tagusmendiga mosse. On see tehasest sellisena tulnud või kohaliku meistrite kätetöö?
Tundub täitsa tavaline IŽ Kombi olema???

Kombits neh. Eks suuremjagu vene autosid näinudki välja nagu isetehtud. Ega neid "kombitsaid" vist palju enam liigu, mõnda üksikut olen vahel harva näinud. IŽ sedaane ikka sõidab üksjagu, sest neid vorbiti vist üheksakümnendani välja. Üks selline sedaan omalgi garaažis.
(20-10-2011, 21:03 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Kombits neh. Eks suuremjagu vene autosid näinudki välja nagu isetehtud. Ega neid "kombitsaid" vist palju enam liigu, mõnda üksikut olen vahel harva näinud. IŽ sedaane ikka sõidab üksjagu, sest neid vorbiti vist üheksakümnendani välja. Üks selline sedaan omalgi garaažis.

Tere.
Neid jääb jah iga päevaga vähemaks,esmaspäeval oli neid Tallinna Kuusakoskis tervelt 3 tk. kohe vaateulatuses.
Allan.
(21-10-2011, 11:49 AM)jurka Kirjutas: [ -> ]http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.editdetails&id=22188455
Lisaks Gaz 69 ja Pobi osad

tere,ei näe midagi,ma ei taha ennast ostasse kasutajaks vägisi teha....
Aga palun vaata
Viljandi Cronimetis plekihunnikus uus GAZ 24 tagatiib.Bensupaagi luugiauguga.
Uus pakendis nõukaaegne autoraadio:
http://www.soov.ee/laanemaa/Autoraadio_1473842.htm?ca=2
BMW 320-nd. http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=937305
Pilte on juurde lisatud möni tund tagasi oli vaid see auto 24-jas.
[Pilt: 24628577.jpg]
Hiljem lisatud.
[Pilt: 24682440.jpg]
[Pilt: 24682487.jpg]

Ülevaataust pole. Neljaukseline.Kunagi ümerehitatud volga agregaatidele,mootor mittekorras. originaalile vastb ainult välisilme 90% ulatuses.
Sõiduki asukoht: Kohtla-Järve, Eesti
320-st on sel autol ilmselt ainult dokumendid. Ja ka siis on tootmisaasta vale, 320-ne tootmine lõpetati 1938 kui tuli 321.
Ostas siis müügis:

https://www.osta.ee/22448059
(03-11-2011, 20:13 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Ostas siis müügis:

https://www.osta.ee/22448059

Huvilistele võin pakkuda siguli kõigi nelja ukse välisplekke. Samuti on alles üks tagumine tiivakaar.