Ma just seda linki siia panna tahtsin
.
OT
GAZ on üks rentaablimaid tehaseid autonduses. Aga ega hõisata pole.
Moskva mossetehas läks paraku pankrotti jah... Kuigi seal tehti siiski ka selliseid masinaid, millest lõug pilte vaadates ripakile jäi. Nt. üks variant (oli vist Ivan Kalita?) oli seest viimistletud valge naha ja väärispuiduga. Nägi seest välja nagu mõni Maserati ja ega välimuselgi viga olnud. Izhevskis veel siiski midagi tehakse
http://www.izhmash.ru/eng/
see kalita nagu oleks mingi usa auto pealt kopeeritud!!!
Kõige tavalisemat Mosset ei suuda ka tohutu kogus puitu/nahka muuta millekski muuks kui Moskvitšiks. Kalita võib ju uhke välja näha, aga sellist kompotti lihtsalt ei ole võimalik müüa. See oli tõenäoliselt ka põhjuseks, miks tehas suri.
Asp
Kalita,see on koopia päris paljudest autodest;mingi nurga alt 700.seeria Volvo,mingi alt midagi Rollsilt,samas ka miskit tüüpiliselt 80ndate alguse kandiliselt \"jaapanlaselt\"
Õllekasti suurused tagatuled olla olnud Lužkovi soov,tema seltskonnale suurem osa neid autosid vist läkski.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Seakoot
see kalita nagu oleks mingi usa auto pealt kopeeritud!!!
kahju kyll. kunagi sai mossega autosöit ja remontimine selgeks öpitud. 1963.a. 424 nägi oma aja kohta päris hea välja...
jahh!
olid ilusad ajad:haige:yes
Mustamäel on üks kangesti sarnane IZ mosse uuem tüüp ?
PETSS Kirjutas:Mustamäel on üks kangesti sarnane IZ mosse uuem tüüp ?
Neil konveiereil on küll Moskva Export M 412 IE-d. Vt esikannelt ja märki. Nagu öeldud ,veneajal oli muru rohelisem, taevas sinisem ,liiv kollane ,mosse beežim ja kroom läikivam
Mul on isegi oma silmaga Mosse Elite takso nähtud Soomes sõitmas.(Originaal!)
See Mustamäe oma on 2126 (võin eksida) beezi värvi.Ega ta ilus auto küll pole.Mul päälik käis paar aastat tagasi AZLK tehases,sääl pidi olema täielk katastroof .Kõik pidi lagunema ,täpselt samamoodu nagu Jelgavas RAFit tehas
no kes veel näinud ei ole, siis igaks juhuks otsisin lingi oma postkastist ylesse
mosse tehas 2003 aastal
...väga kurb...
Need pildid näikse paar aastat tagasi tehtud olevat (Когда: Октябрь, 2004). Hetkel peaks olukord vähe parem olema - mingil osal tehase territooriumist kruvitakse Dacia Loganeid kokku (vähemalt nii mina oma tagasihoidliku vene keele oskusega välja lugesin...).
ma arvan, et seda jama, mida mosse tehas viimastel aegadel tootis, pole küll mõtet taga nutta. Putitame aga siin Eestis oma 412-d jms vanu mossesid silmarõõmuks üles ja kärab küll. Vene autotööstus üldisemas tähenduses on ikka juba 20 aastat paigal seisnud.