05-02-2009, 19:51 PM
05-02-2009, 19:51 PM
05-02-2009, 20:39 PM
Ei uskunudki, et kusagil võib VEEL PRAEGU vedeleda (1940ndate) trofeeautolt pärit puitkast. Õigemini selle jäänused.
Sellisetüübilised hoobsulgurid olid peale sõda trofee-veoautode kastiluukide nurkade fikseerimisel üsnagi levinud. Väikeste variatsioonidega, sestap täpset marki kahjuks (Blitz, Büssing, Renault, MAN, Daimler...) ei ütle.
Mõni veoautotaastaja võiks need rauad sealt küll lahti kangutada, neid enam ülearu lademeis ei vedele...
Sellisetüübilised hoobsulgurid olid peale sõda trofee-veoautode kastiluukide nurkade fikseerimisel üsnagi levinud. Väikeste variatsioonidega, sestap täpset marki kahjuks (Blitz, Büssing, Renault, MAN, Daimler...) ei ütle.
Mõni veoautotaastaja võiks need rauad sealt küll lahti kangutada, neid enam ülearu lademeis ei vedele...
05-02-2009, 21:43 PM
Valdo, kahtlen, kas see päris nii vana kast on. Olen taoliste sulguritega kastiga Gaz- 51 kusagil 60-ndatel kasutanud. Kas võib olla, et mingi kap.-remondi firma tegi neid järele?
Tervitab Veteran.
Tervitab Veteran.
05-02-2009, 21:50 PM
Veteran Kirjutas:Valdo, kahtlen, kas see päris nii vana kast on. Olen taoliste sulguritega kastiga Gaz- 51 kusagil 60-ndatel kasutanud. Kas võib olla, et mingi kap.-remondi firma tegi neid järele?
Täiesti võimalik, olen minagi hoobsulgurite iseehitamise ja 1950-60ndatel kasutamise juttu kuulnud mitmest kohast.
Aga igal juhul on sealsed isendid "magus suutäis" 1930-40ndate veoauto taastajale, sh ka siis, kui tegu on täiesti hilisema omaloominguga.
06-02-2009, 08:30 AM
Pakuks, et kummid võiks sobida 50 ccm " Jawale"
Terv. Veteran
Terv. Veteran
08-02-2009, 14:42 PM
kradmelder Kirjutas:Mustri järgi vaadates tundub mulle hoopis, et üks on tsehhide Barumi 3.00-19Esimene rehv on tõepoolest 19' Barum. Enda 125 all on sellised.
08-02-2009, 18:30 PM
Hiljuti ostsin omale Mitase 3.25-19 rehvid ja muster on esimesega identne.