automoto.ee foorumid

Täisversioon: IZ Planeta 5(1silinder vs 2)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

koozy

Tervist!
Huvitaks kõik kogemused selle ratta vastupidavuse kohta. plaanis on selline omale soetada, sest tundub, et seda on lihtsam remontida, kui 2 pütaseid. vastab see tõele, et remont lihtsam(tean, et laguneb rohkem kui jawa ja jupiter)? millised on tüüpvead, mida tasuks vaadata ostmisel? Üldiselt võiks võhikule ära seletada 2 ja 1 silindriga mootorite põhilised vead ja hooldamise. just võiks rääkida, kumba odavam ja lihtsam yleval pidada ja kui suur see vahe on(plaanis oli ka 635 ja jupiter, aga hirmutati mind ära)?
mis jutt, et ühepütane laguneb rohkem? need madalapöördelised esimesed planetad on igiliikurid, kui pööretega mitte üle pingutada. planeta mootor on väga hea lahendusega, sest ka käigukastile saab kergelt ligi. tean jawadel ja jupiteridel igatahes tunduvalt rohkem tüüpvigu, kui planetal.

koozy

väga hea. sõbral on planeta ja jupiter ja ütles, et planeta laguneb jubedalt, jup aga suht ok.
kuidas muidu planeta liigub võrreldes jawaga?
nüüd uuri järgi, millises seisukorras olid need sõbra siklid enne tema kätte sattumist. kui mingid sarad käes, siis ei tule sellistest üldistustest midagi välja. minu käest on läbi käinud nii tuttuued planeta kui jupiter. õige hoolduse korral ei ole vastupidavuselt planetale vastast. naabripoisil oli samal ajal 500 km sõitnud 638, seega sain ma päris hea võrdluse. miks vene ratas vastu ei pea? aga seepärast, et neile pole kunagi nõutud hooldust tehtud. neilgi on omad hooldustööd, mida tuleb õigeaegselt ja õigesti sooritada. ehk 5% siklitest seda ka omalajal said. teised on nüüd kurnatutena maha äritud ja koguvad halba kuulsust.
aga muidu jääb planeta kiirenduses ja kiiruses nii jawale kui jupiterile alla. ikkagi ühepütaline. forssida planetat pole suurt mõtet, sest ta ei kannata seda välja.
ega planeta poleks muidu seda olelusvõitlust üle elanud. mõtlen seda, et kui jupiterid ja jawad on kiiremad ja vastupidavamad, siis miks ikkagi planetasid vene ajal kõige rohkem osteti? noored ajasid kiirust taga- jupp ja jawa, vanemad olid rahul kestvusega, seega planetaga.
palju t6esti s6ltub suuresti sellest millise omaniku käes ratas(yxk6ik milline) on olnud. Mingite poisikeste käes l6hkuda olnud ja ära tjuunitud(pedereeritud) ratta muretsemine on teadagi , et m6ttetu ost. Vahe ratastel seisneb lihtsalt selles, et m6ni on hooramise suhtes tundlikum ja kooleb lihtsalt kätte kiiremini kui teine mudel. Kui masin on heades kätes olnud, siis pole ju tähtsust mis ratas(vastupidavuse suhtes) onSmile. Ntx ma pole enda Jupiteri mootorit pidanud 4 aasta jooxul(nii kaua oman juba) kordagi laiali kiskuma, mingid nipet-näpet tööd on ainult tehtud ja aeg-ajalt asja hooldatud.

koozy

suured tänud, plaanin nüüd tõsisemalt seda planeta ostu. mis hinnaga on mõtet osta? lube pole, niiet dokusmendid pole eriti olulised. milliseid vigu esineb planetadel palju? siis teaks, mida vaadata.
annan sulle vaid sellist nõu, et mõnikord võib ka valuvelgedega repetanud planeta maksta kaks korda rohkem kui täiesti korralik kodaratega variant:yes.

koozy

rääkige mulle sellisest vigurist nagu automaatsidur. selle plussid ja miinused ja kas planeta 5 ja planeta spordil on see olemas. olen suhteliselt võhik mootorrataste alal:rull
see nn. automaatsidur on isegi k6ige esimesel Jupiteril(\'63). Sisuliselt käike vahetades lahutatakse ka sidur. Sidurit tuleb kasutada ainult kohalt minnes 1. käiguga ja käike allapoole lülitades. Võimaldab seda yx jublakas, mis on yhendatud käiguvahetusvõlli kylge. Mina kyll isiklikult seda ei riski kasutada, kuna lenksult siduri hooba vajutades lahutab siduri ikka maksimaalselt, see \"automaatsidur\" lahutab aga ypris minimaalselt ja n6nda toimib käiguvahetus paraja kolksuga ja huiat seda teab kaua see käimar ja sidur seda kannatavad:keersilm

koozy

Suur tänu, et võhikule ära seletasid. mul oli umbes samasugune ettekujutus sellest, aga täpselt ei teadnud. kui ma omale ratta kuskilt muretsen, eks siis avastan seda automaatsidurit.
siis iþ56´l ka olemas see automaatsidur?
automaatsidur oli vaid jupiteridel (izh-idest), planeta ja sport olid ilma algusest peale.
üks küsimus, et kas jawal polnd kah mingil mudelil automaatsidur?
sory if i\'m wrong?
jah jaffidel(vähemalt mingil) on ka siuke funks olemas
suht tobe variant minumeelest.... harjumatu kah... justkui automaatkäigukastiga autod....
Omal Jup5-ga, kui siduritross oli pooleks, siis sai pool aastat üldse ilma sõidetud. Korralikult toimiva automaatsiduriga sai kohalt võtta nagu autoga, ning lahutas täiesti piisavalt nagu vaja.

Jawadel vist mingitel vanematel tüüpidel puudus. Enam ei mäleta krt.
ooooo, nasa13, ja mina olin uhke, et ilma siduritrossita 2 kuud vastu pidasinSmile. nii sai täitsa sõita jah. lõpuks tegin ikka korda, sest südametunnistus hakkas piinama...
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: klaabu
ooooo, nasa13, ja mina olin uhke, et ilma siduritrossita 2 kuud vastu pidasinSmile. nii sai täitsa sõita jah. lõpuks tegin ikka korda, sest südametunnistus hakkas piinama...

harjusin nii ära, et sai täiesti sõidetud. Aga: käsisiduriga on ikka asi õige!Cool /talvel kindlasti/

kolmpool

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mopeedur
suht tobe variant minumeelest.... harjumatu kah... justkui automaatkäigukastiga autod....

Väga imelik mõtteviis sul. Kui tahad, siis tõmba kangist ju. Ega ta ise sul käike ei vaheta. Lihtsalt käigupedaal on ühenduses siduriga. Nagu Steptronic Smile

feliks85

lisan ka paar sõkka.endal oli planeta sport ka tegi küll igale jaffile ära aga no too oli surema ülekandega ka pilt siin.http://www.hot.ee/feliks85/iz.jpg ütlen nii palju et vene ratastest pidi kõige vastupidavam olema just planeta sport.toon ühe vene ajakirja võrdluse kah kus võrreldakse jaffi ja sporti http://www.moto.zr.ru/txt/archiv/10-02/30-33.htm
Lehti: 1 2