Tere,
taasta siin ühte 401-420, ehk 4 ukseline sedaan, täna võtsin korra reg. tunnistuse kätte ja avastasin esimeseks registreerimiseks 01.01 1953, kuigi neid hakati tegema alles 1954 ( kuskilt on silma jäänud). kas keegi oskab üelda, kuidas täpne vanus teada saada?
Tervitades
Jaak
M 400 (sedaan) valmistamise aastad 1947-1954
M 401/420 1954-1956
Esimene mudeli tähis 400 või 401/... on mootori tähis,
teine tähis .../420 või .../420A tähistab kere (sedaan, kabriolett) tüüpi.
1954 tuli uus võimsam mootor 401, aga kere jäi samaks.
Täiesti võimalik, et 1953. aasta 401. Ju toodeti masinaid juba enne kui ametlikult aastanumbri järgi tootma hakati.
Näiteks kui minu vanaisa 74. või 75. aastal käis omale uut 011 toomas, siis samas laoplatsi peal olevat juba Lada Niva-d katte all oodanud, ametlik tootmine algas, aga alles 1977.
Need olid tõenäoliselt prototüübid, mis läbisid testikilomeetreid. Seeriatootmine algas alles 1977 siiski.
A
(30-06-2009, 14:56 PM)krjaak Kirjutas: [ -> ]taasta siin ühte 401-420, ehk 4 ukseline sedaan, täna võtsin korra reg. tunnistuse kätte ja avastasin esimeseks registreerimiseks 01.01 1953, kuigi neid hakati tegema alles 1954 ( kuskilt on silma jäänud). kas keegi oskab üelda, kuidas täpne vanus teada saada?
Lehel
http://www.m400.km.ru/ on kusagil minu mäletamist mööda olemas kere- ja ðassiinumbrite vastavus reaalsete aegadega (aastate ja kuudega).
Tean paari juhust kus seoses mootori vahetusega tehti muudatus ka teh.passis (400-st sai 401), sest CCCP ajal pidi mootori vahetuse registreerima.
Samas, et täpne olla, on ka mudeli tähis 400 samaks jäetud, kuigi mootor vahetatud 401-ks. Eriti kindlat loogigat tolle aja ametnike käitumises ei leia.
Tom.
väga põnev, moorori number algab 400 10020xx, no tegelt tuli auto juba 408 mootor peal ja väidetav 401 mootor kaasas. auto ise livapritsis praegu, kere numbrit seega ei saa praegu teada, sellest venekeelsest lingist pole palju abi, kuna väga palju seda keelt ei mõista.
kui kellegi on veel ideid, siis...
Tänudega
Jaak
täna siis sai kere üle vaadatud ja leitud number on 80612, see oli keresse sügavale sisse pressitud, lisaks leidsin väiksema plaadi millel oli 115426, mis mida tähendavad?
(02-07-2009, 23:20 PM)krjaak Kirjutas: [ -> ]täna siis sai kere üle vaadatud ja leitud number on 80612, see oli keresse sügavale sisse pressitud, lisaks leidsin väiksema plaadi millel oli 115426, mis mida tähendavad?
Kui see väiksem plaat on nii umbes peopesa suurune alumiiniumist, siis peaksid sealt leidma nr. кузова - mis peab ühtima kere numbriga tulemüüril kõrvalistuja pool. Veel on seal peal nr. шасси - mis peaks asuma kõrvalistuja istme all raamil. See kere number oligi väiksem raami numbrist. Raami number ilmselt jäänuk kandevkere eelsest ajast, kui kere ja raam ikka kaks väga eri asja olid, arvan mina nii. Pealegi on m400/401 kere esiots täiesti eraldi olev raami jupp.
Tom.