401-420 täpne vanus
#1

Tere,

taasta siin ühte 401-420, ehk 4 ukseline sedaan, täna võtsin korra reg. tunnistuse kätte ja avastasin esimeseks registreerimiseks 01.01 1953, kuigi neid hakati tegema alles 1954 ( kuskilt on silma jäänud). kas keegi oskab üelda, kuidas täpne vanus teada saada?

Tervitades

Jaak

Tervitades

Jaak

krjaak1@gmail.com

C4 ja 401-420
Vasta
#2

M 400 (sedaan) valmistamise aastad 1947-1954
M 401/420 1954-1956

Esimene mudeli tähis 400 või 401/... on mootori tähis,
teine tähis .../420 või .../420A tähistab kere (sedaan, kabriolett) tüüpi.

1954 tuli uus võimsam mootor 401, aga kere jäi samaks.
Vasta
#3

Täiesti võimalik, et 1953. aasta 401. Ju toodeti masinaid juba enne kui ametlikult aastanumbri järgi tootma hakati.

Näiteks kui minu vanaisa 74. või 75. aastal käis omale uut 011 toomas, siis samas laoplatsi peal olevat juba Lada Niva-d katte all oodanud, ametlik tootmine algas, aga alles 1977.
Vasta
#4

Need olid tõenäoliselt prototüübid, mis läbisid testikilomeetreid. Seeriatootmine algas alles 1977 siiski.

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

(30-06-2009, 14:56 PM)krjaak Kirjutas:  taasta siin ühte 401-420, ehk 4 ukseline sedaan, täna võtsin korra reg. tunnistuse kätte ja avastasin esimeseks registreerimiseks 01.01 1953, kuigi neid hakati tegema alles 1954 ( kuskilt on silma jäänud). kas keegi oskab üelda, kuidas täpne vanus teada saada?

Lehel http://www.m400.km.ru/ on kusagil minu mäletamist mööda olemas kere- ja ðassiinumbrite vastavus reaalsete aegadega (aastate ja kuudega).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

Tean paari juhust kus seoses mootori vahetusega tehti muudatus ka teh.passis (400-st sai 401), sest CCCP ajal pidi mootori vahetuse registreerima.
Samas, et täpne olla, on ka mudeli tähis 400 samaks jäetud, kuigi mootor vahetatud 401-ks. Eriti kindlat loogigat tolle aja ametnike käitumises ei leia.
Tom.
Vasta
#7

väga põnev, moorori number algab 400 10020xx, no tegelt tuli auto juba 408 mootor peal ja väidetav 401 mootor kaasas. auto ise livapritsis praegu, kere numbrit seega ei saa praegu teada, sellest venekeelsest lingist pole palju abi, kuna väga palju seda keelt ei mõista.

kui kellegi on veel ideid, siis...

Tänudega

Jaak

Tervitades

Jaak

krjaak1@gmail.com

C4 ja 401-420
Vasta
#8

täna siis sai kere üle vaadatud ja leitud number on 80612, see oli keresse sügavale sisse pressitud, lisaks leidsin väiksema plaadi millel oli 115426, mis mida tähendavad?

Tervitades

Jaak

krjaak1@gmail.com

C4 ja 401-420
Vasta
#9

(02-07-2009, 23:20 PM)krjaak Kirjutas:  täna siis sai kere üle vaadatud ja leitud number on 80612, see oli keresse sügavale sisse pressitud, lisaks leidsin väiksema plaadi millel oli 115426, mis mida tähendavad?
Kui see väiksem plaat on nii umbes peopesa suurune alumiiniumist, siis peaksid sealt leidma nr. кузова - mis peab ühtima kere numbriga tulemüüril kõrvalistuja pool. Veel on seal peal nr. шасси - mis peaks asuma kõrvalistuja istme all raamil. See kere number oligi väiksem raami numbrist. Raami number ilmselt jäänuk kandevkere eelsest ajast, kui kere ja raam ikka kaks väga eri asja olid, arvan mina nii. Pealegi on m400/401 kere esiots täiesti eraldi olev raami jupp.
Tom.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne