mul siis oleks vaja akut mis oleks 1.odav ja 2.suudaks vana lada 21013 käima vändata
hea kui keegi siin foorumis oleks jõgevalt kellel on akut mis suudaks 2-3 aastat mitte töödanud lada tööle vändata,ja oskab keegi juhtmete kohta ka midagi öelda???
mis moodi need süüteluku juhtmed olema peavad????
(varsti saab pilte kah selle rondi kohta)
Edit:ja kas nendel tootjatel on kah mingi vahe,mis kõige kauem kestab???
nagu aru saan, siis õige rubriik oleks "ostan-põllurallikale-aku-ja-ühtlasi-soovin-teada-kuidas-ladat-juhtmest-käima-panna"?
kuna kahjuks sellist rubriiki ei ole, peame leppima rubriigiga "Testimiseks".
ei ole põllu ralli masin,töö oma on ja mul vaja juhtmed korda saada kuna omanik suri ja süütelukk lamutati täitsa tükkideks,nii et oleks vaja natuke vanemate meeste tarkus
Edit: tegelikult mis ma öelda tahan et,kas ma lihtsalt löön mingi aku peale ja siis ketran kuni masin tööle läheb või tuleb ennem midagi teha
(20-10-2009, 13:58 PM)wolfestein Kirjutas: [ -> ]Edit: tegelikult mis ma öelda tahan et,kas ma lihtsalt löön mingi aku peale ja siis ketran kuni masin tööle läheb või tuleb ennem midagi teha
Issameie tuleks enne lugeda.
Kui autot ei tunne, kutsu ikka keegi asjalikum tegelane, ilmselt tuleks õli ära vahetada ja pidurid üle vaadata. Palju muid asju ka olenevalt olukorrast.
pidurid töökorras ja õli on vist jah vaja välja vahetada
pelgalt mudeli järgi autot läbi foorumi "tohterdada" tõesti ei saa. Aga enne liikumist veendu tõesti, et kindlasti kõik pedaalid (ja kaks kangikest kardaanitunnelil) ka reaalselt toimivat näivad.
akuteema on lihtne - peab olema 12V ning Ah-number peaks olema kahekohaline (reaalsuses algab ca 40-st - ehk siis et oleks ikka autoaku). Ning et paigaldamisel tema "-"-märk kindlasti masina massi (üldjuhul masina keresse minev juhe) külge saaks.
kui aku ühendamist saadab suuremat sorti sädemepilv ja särin, ära ühenda ning võta aega asja uurimiseks - põlev auto ei ole enamuse inimeste meelest kaunis vaatepilt
kui tööauto, siis arenenud ühiskondades kaedakse esmalt töölepingut:
- kas autoremont seisab töökohustusena kirjas ning kas seda kvalifikatsiooni töötajalt oodatakse?
- kas tööandja vastutab ikka selle eest, kui töötaja ei ole juhtumisi piisavalt kvalifitseeritud remontimaks autot, kui siiski suhtkoht keerulist ja ohtlikku seadet?
foorumis õpetuste andjad seda vastutust paraku ei võta. See pole küll kusagil kirjas, aga ehk nii "Ameerikas" me veel ka pole, et seda vajaks
ei noh ,selles mõttes töö auto et ma sellega talus tööd teen mitte ei ralli niisama ringi,ja tuleb tööle kah minna sellega ,mööda metsa teed
Edit:ega ta eriti ilus vaatepilt pole jah,eriti selle pärast et garaaê täis puit ja .....terve talu on puhtast puust ehitatud(laut koos aidaga,heinaküün,garaaê,puukuur ja talu peahoone)
Aku peale siis võiks bensiini ka üles pumbata ja siis käivitama.
Kui süüteluku põhi alles ja juhtmed küljes siis saab seda põhja näppude vahel keerata ainuke häda on selles et kui mootor käima läheb tuleb ise starter tagant ära ühendada seda et natuke tagasi pöörata nii et süüde sisse jääks.
Kui süüteluku põhja ka ei ole siis tuleb sealt mingi kolm juhet kokku sõlmata ja neljandaga starterit anda auto käimisel tuleb neljas juhe eemaldada.
Värve enam kahjuks ei mäleta mis mida teeb aga katse eksitus meetodil saab kindlasti teada.
Ei tea kuidas seda süüte lukku lammutatud on, aga kindluse mõttes tuleks rooli keerata ühest otsast teise ja vaadata ega rool lukku lähe.
Kui rool lukku läks tuleb rooli keerata ühest otsast teise kätele piisavalt jõudu rakendades.
Lihtsam ja kindlam viis on minna Jõgevale poodi ja osta uus süütelukk siguli jupid suht odavad.
Endal on olnud kogemusi Lada ja 55Ah akuga- sobisid päris hästi kokku!
süüte luku kohapeal nii palju et mul lihtsal oleks vaja teada mis juhe kuhu läheb
siis tuleks kuskilt skeem leida.
netist pole siiamaani leidnud ja inimestelt kellelt küsind olen,kas enam ei mäleta või pole raamatut enam alles(sigulli raamatut siis)
(20-10-2009, 22:11 PM)wolfestein Kirjutas: [ -> ]netist pole siiamaani leidnud ...
Kas otsinud ikka oled?
Skeem
(20-10-2009, 22:36 PM)korvimees Kirjutas: [ -> ] (20-10-2009, 22:11 PM)wolfestein Kirjutas: [ -> ]netist pole siiamaani leidnud ...
Kas otsinud ikka oled? Skeem
olen küll
1.see vene keeles
2.kus kohas see süütelukk on???
3.APPI...elektri tööd,need ajavad mõnusalt juhtme kokku x_X
tänud
aga mul tuli enda selline mõte et,hea kui aint süüte sisse saan,vänt on kah neil masinal olemas ju
(20-10-2009, 22:56 PM)wolfestein Kirjutas: [ -> ]tänud aga mul tuli enda selline mõte et,hea kui aint süüte sisse saan,vänt on kah neil masinal olemas ju
Seisnud masinat ei ole küll väga tark mõte vändast käima "meelitada". Olen pikki aastaid tagasi mõned aastad seisnud Þigulid käima pannud ja tean, et see pole väga käkitegu. Akut on Sul ju niiehknaa vaja süüte jaoks.
See punane läheb starterile. Ülejäänud seo sõidu ajaks punti. Ära autot põlema pane, st. lahtine või ülekallatud bensiin ja sädemeid pilduv ajutine ühendus ühte autosse ei sobi.