Teema algatajale on küsimus,et kas algmaterjali siis jooniste uurimine mingeid tulemusi ka andnud on? Küsin kuna ei taha olla ainuke, kes siin teemas tarka jutt ajab!
Teema jätkuks:
Mind on huvitanud alati, kas ZIM-i koostamisel kasutati paremaid salongi materjale kui seda tehti GAZ M20 ja GAZ 21 puhul?
Teine asi, mis tuleneb kohe esimesest küsimusest,et kuidas on rooli plastmassiga lood, kas see sulab/hävineb sama moodi kui saab liiga palju
päiksekiirgust?
Üks foto 1948.a Packardist!
Ei hakka rääkima ma mitte sellest, mis võiks olla ZIMil ja Packardil ühist see läheb liiga mööda teemast.
Hoopis tahaks rääkida nendest valgetest rantidest rehvidel, olen kuulnud,et osadele ZIM-idel olid olemas, kuid samas tekib küsimus,et kas need randid olid siis ikkagi venelase enda töö või kusagilt sisse ostetud?
Üks 1949.a Cadillaci foto siia ka,et kõik näeks milline masin siis ka üldiselt välja näeb. Muide lugejatele teadmiseks,et need kapoti ornamendid olid ühed ohtlikud asjad, nii nagu GAZ 21 puhul kapoti põdraga nii oli ka ameerika maal palju surmaga lõppenud õnnetusi seoses nende kapoti kaunistustega, hiljem GM kaotas need ära või asendas ohutumatega, disaini poolest! Juhtus see kusagil 1957-58 täpset aastat ei tea.
Üks järjekordne analoog siis GAZ-12-le 1949.a Mercury
Tegemist siis püstklappidega V8 mootoriga, mis 40.datel ka 30.date lõpp oli ameerikas üsna laiatarbeliselt kasutuses. ZIM-iga seda seostada pole võimalik kuna eelnevalt on juba mootori teemat käsitletud ja asi selgeks saanud. Küll aga on siin kohal tähelepanek mul see,et kuidagi sarnased on ZIM ja ameerika maa auto karburaatorid disainilt! Mõte kui selline jooksis seda fotot vaadates läbi:
http://www.eldobrghm.com/48Cadillac/IMG_2801.JPG
Tähelepanekud ja märkused teretulnud, kellel midagi lisada või parandada on!