01-11-2010, 12:11 PM
Mille jupid on manustet piltidel?
* kummist rootor metallist südamikuga. ilmselt veepumba oma, kuid mis masinale kuulub?
* mingi 125-se käimarivṍll?
* 2 süüte vms. regulaatorit?
* mille spidomeetri nurkreduktor?
* mis masina spidomeetri esiratta ülekanne?
* mingi aparaadi mähis? kas mingi süütesüsteemi osa?
* IZ keps, kuid millise mudeli oma? ehk keegi oskab kepsulaagri alumise õlitusava järgi pakkuda?
* ports käigukasti hammakaid, mille päritolu teadmata, lisaks ilmselt vene 125-se sidurikorv ja kett
* 2 minule tundmatut tõenäoliselt käigukasti detaili
* mingi väiksema võrri/mopeedi karpa, silindripoolsesse otsa tehtud adapter
* mingi vanema emmilise karpa, markeering oli vist K37. Millel kasutati?
* Ilmselt väntvõlli otsa käiv hammakas? Oli kastis koos IZ sidurikorviga, millel üherealine kett. Minuarust ei näe see välja nagu IZ-49/350 originaalhammakas vaid pigem isetehtud?? Ei saa hetkel kuidagi seda teooriat kontrollida.
* kummist rootor metallist südamikuga. ilmselt veepumba oma, kuid mis masinale kuulub?
* mingi 125-se käimarivṍll?
* 2 süüte vms. regulaatorit?
* mille spidomeetri nurkreduktor?
* mis masina spidomeetri esiratta ülekanne?
* mingi aparaadi mähis? kas mingi süütesüsteemi osa?
* IZ keps, kuid millise mudeli oma? ehk keegi oskab kepsulaagri alumise õlitusava järgi pakkuda?
* ports käigukasti hammakaid, mille päritolu teadmata, lisaks ilmselt vene 125-se sidurikorv ja kett
* 2 minule tundmatut tõenäoliselt käigukasti detaili
* mingi väiksema võrri/mopeedi karpa, silindripoolsesse otsa tehtud adapter
* mingi vanema emmilise karpa, markeering oli vist K37. Millel kasutati?
* Ilmselt väntvõlli otsa käiv hammakas? Oli kastis koos IZ sidurikorviga, millel üherealine kett. Minuarust ei näe see välja nagu IZ-49/350 originaalhammakas vaid pigem isetehtud?? Ei saa hetkel kuidagi seda teooriat kontrollida.