(27-03-2011, 02:10 AM)Assere Kirjutas: [ -> ]Kroomitud osadest nii palju hetkel ,et traat kettaga rooste kätte saada sa sellise "sprey" värviga üle lasta mis jätab kroomitut mulje, või on isegi parem moodus olemas ? Ja parematel aegadel ikka kroomitud osad osta.
Miski pärast ei saa uurida seda antud linki kus samast masinast juttu.
Ja kas valged triibud on ainult poriplekkidel ja paagil ?
Paistab,et arengud on toimunud ja masin on vanast värvist puhtaks saanud!
Kolvirõngaid peaks olema enam vähem igas hästivarustatud motopoes,soovitan vana silindri kaasa võtta,et seal kolvirõngad ära proovida. Vahest on sattunud mulle nii pimesi ostes,kord suuremad ja kord väiksema lukuvahega rõngad. Kindlasti tee silinder puhtaks enne kui sellega poodi lähed,sobivaid rõngaid ostma.
Ei soovitaks hakata mingi "spray" värviga kroom osasid tegema,see on üldiselt pikemas perspektiivis mõtetu töö. Õigem oleks need asjad ära kroomida lasta(kas või ühe juppi kaupa).Kahjuks ei ole kroomimine+eeltöö odav, kuid siiski mõtekam,kui mingeid "spray" värviga tehtud osad.
Valged triipub on paagil,velgedel,poriplekkidel,kindlasti olemas olnud algselt.
IIIFFFAR kena pill sul
jutt ka loomulik hea ,enda pilli koju toomine oli ka suht ulmeline ,nalja nabani
Ei arvandugi ,et asi hakkab nii mõnusalt edasi minema endal rõõmu nii palju ,iga vaba õhtu on sisustatud .
Tahaks neid kroom osi kuidagi viisakamaks teha ,hetkel ei taha õigemini ei ole raha nende kroomimiseks
. Ja kas see värv millega kere võõpan sobib ültse summide värvimisel ?? Kas ei peaks olema mingi "kuuma kindel" värv ?
Siin mõned eelpool soovitud pilte.
[/align]
Kuidas oleks kõige parem teha neid "triipe" ?`Kas paberist sabloonid teha või lihtsalt teibiga lahmida ,minu arust ainult teibiga ei saa nii kvaliteetselt.Äkki keegi varem teinud ja oskab aidata.
(24-03-2011, 21:22 PM)IIIFFFAR Kirjutas: [ -> ]Värvi aga summid ja veljed ka sama värvi kui ülejäänd ratas.
Minu ´57a Kavrossil on veljed näiteks kroomitud. Küll aga summutid on kere värvi mustad.
Ja süütesüsteem on akuga
Pole Sa siin mingi "roheline",kui ratta siniseks värvisid...
. Põhiline on ikka see,et Sa ratast üle ei restaureeri....
Plaan ikkagi originaalseks teha ,ei kavatsegi "Neoon lampe" ja neid "koonus filtreid" vahele toppida ,minu arust
see vana moodne välimus on kõige stiilsem
Las mees ehitab,kohe rõõm on selliseid Belarussi(Fordi) siniseid juppe vaadata!
Kas keegi teab mõnda tarka lehe külge kus saaks üle vaate selle tsikkli detaildest ,esi hargi kokku panek valmistab pea valu,ei julge enne kokku toda panna ,kui ikka õieti saaks muidu pärast tuleb jälle lahti kakkuda
Ole te tänatud,kui pilt silme ees kohe lihtsam ja hakkama sain
.
Mul on olemas Voshodi käsiraamat. Seal teised Degtjarovi tehase tsiklid ka olemas. Sissescan on suht jama aga lugeda saab. Vene keeles on. pmst võin aidata tõlkimisega .
Selge, hetkel uurin sellist мотоцикли "восход ,каталог деталеи"" tarka raamatud ,ega kui asi jamaks läheb tulen siia appi karjuma
Kuid see "triibundus" vaevab südant .
Hetkel käib puzzle kokku panemine
.Kuid huvitav oli see kui otsustasin
pori lapatsi ka porist puhtaks teha ja külge panna tuli sealt
mustuse alt selline vahva pilt välja ,huvitav kas originaalis või oma looming eelmisel omanikul ?? Mina tsikklitega eriti ei ole tegelenud vb muult aparaadilt "laenatud".
Porikumm on kunagi olnud mõne Volga Gaz-21 küljes. K-175 porikumme tehasest ei omanud.
Ilus kohe vaadata
,summutajate ja velgede värv ei ole hetkel sobiv aga siiski minule meeldib.
Masin näeb kena välja aga värvi oleks võinud küll veidi teist tooni valida,kas Belarussi(fordi) sinine või meresinine värv.
Värv mulle meeldib
. Kahjuks lahti võtmisel ei märkinud ülesse juhtmete asetust ja täitsa ära unustanud ,kuidas nad tagasi omale kohale panna ,äkki keegi teab öelda.
Uus detail KÜLJES nüüd