automoto.ee foorumid

Täisversioon: Omavalmistatud bagi.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tervist!
Üleeile sai siis onult homemade bagi ära ostetud. Kui mina selle bagi sain siis polnud sellel vahekasti, mootor kinni roostetanud, rehvid läbi ja muidugi muid pisemaid vigu. Eilse ja tänase päevaga olen jõudnud mootori ära vahetada ning uued nahkistmed muretsenud.Big Grin
Plaanis oleks siis raam üle võõbata ja masin liikuma panna.
Tehnilise poole pealt siis:
Mootor: Lada 1.6
Esisild: Moskvichi oma.
Tagasild: Lada oma.
Istmed: VW Caddy oma.
Raam: Omavamistatud(mitte just kõige etem)
Eks teha ole küll ja küll kuid aega selleks on.Smile

Pilte teen homme praegusest seisust!

Kuhu siis pildid jäävad?
Tervist!
Tegin uue kasutaja kuna vanaga enam sisse ei saa. Sellepärast on ka piltidega veninud.
Pildid:
[Pilt: 08408173118ed9.jpg]

Ja siin siis teised pildid: http://fotoalbum.ee/photos/ladaracer1/sets/1148589

Teinud olen siis nii palju, et raami üle värvinud, mootoris õli ära vahetanud, õlifiltri ära vahetanud ja reduktori majanduse korda ajanud.Big Grin
Järmine nv peaks juba masinaga saama esimesed tiirud teha.

Teelt kõrvale selle aparaadiga praegu ei kannata minna. Raske ja madala mosse silla asemele hangi esialgu torsioonvedrudel zapika esisild, taha laiaksaetud Luaz`i rehvid; silmnägemise ette metallvõrk, et oks silma peast välja ei torkaks; küljed kinni, et peale lompi kuivaks jääda jne.
(03-05-2011, 23:26 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Teelt kõrvale selle aparaadiga praegu ei kannata minna. Raske ja madala mosse silla asemele esialgu torsioonidega zapikas, taha laiaksaetud Luaz`i rehvid; silmnägemise ette võrk, et oks silma peast välja ei torkaks; küljed kinni, et peale lompi kuivaks jääda jne.

Taha ma otsingi luazi rehve, kahjuks siiani veel miskit leidnud pole. Esisilda ei hakka enam ümber tegema. Küljed tahaks kinni teha küll aga kahjuks hetkel puudub majapidamises keevitus. Kunagi kui pill veel onu oma oli siis oli taga uazi rattad, millele oli siis keevitatud siksi velje südamik. Aga neid velgi ma kaasa ei saanud kuna need müüs ta eraldi maha. Taha velgedeks olen sebinud laiendatud siksi veljed. Toungue Kui neile nüüd mõnusad rehvid ka peale saaks siis oleks küll väga hea.

Kas sellele raamistikule keegigi kunagigi mingitkigi tugevusarvutust on teinud?
Ja harrastusfotograafina ütleksin, et sõitvatest bagidest tehakse pilte enamasti hüppel, nii et värvi altpoolt mudapiiri ka ära!
Kas sellele raamistikule keegigi kunagigi mingitkigi tugevusarvutust on teinud?

Kui arvestada profiilis toodud sünniaastat siis võib avaldada toetust sellisel ettevõtmisel mis tehtud. Kust muidu need kogemused tulevad. SmileSmile
Olles ise ka ühe bagi valmis meisterdand ja ka võistlustel käinud (parim tulemus 36-st 9-s koht) siis võin antud bagi kohta kommenteerida et sobib sõitmiseks siledal põllul ja mitte eriti suurel kiirusel. Millest selline järeldus:
esiteks jah see turva raam on küll tehtud jämedast torust kuid konstruktsjoon on nõrk (suurel kiirusel üle katuse käimisel küll ise ei tahaks seal sees olla), Teiseks tundub olema küllaltki raske ja sellest kolmas see Mosse mootor nõrk(aga see on hea ei saa suurt kiirust arendada). Ja kindlasti tasuks turvavöödele mõelda.
Aga muidu tubli ettevõttmine igatahes etem kui nurgataga suitsu teha või siis päevad läbi arvutis istuda. Edu

EinoSmile

Einota, sellel paistab siiski Vaz mootor peal olevat. Meie kandi tagaveolise bagi fanaatik Markus Madis võttis Vaz 1,6 liitrisest ikka väga palju välja. Mäletan teda vastukaale kergemaks ja õlitakistuse vähendamiseks teravamaks tegemas. Generaatorist kui kaalu lisavast ja võimu võtvast hoopis loobus. Nii neid hobujõude korjati, kui ei õigustanud ühtmoodi, proovis teistmoodi. Titaani treimaterjaliks käis sõjaväe polügoonidelt hankimas. Päev enne võistlusi võis Halliste vahel liikuda oma 10 000 pööret tegeva mootoriga välk. Ja maha võttes ei mingeid pauke-plärtse. Stennu 12- küljeplekid, katus tee siis alumiiniumlehest- tsikemasinaga pressi paar triipu vibra vastu ja kinnita tangineetidega. Saaks võibolla ka õhukesest veekindlast vineerist teha. Palu teoorias ksf Tarko abi ja nõuandeid. Muidugi, seni kui omal treipinki ja traadikeevitust pole, on see tegemine vaevaline aga kui pisik kallal, saab kõigest üle. Kui juba liikuma saad, tuleb peale kiibitsejate ka aitajaid juurde. Radiaator tõsta tuule kätte seljataha kõrgemale, vast pole siis elektriventilaatoritki vaja. Vastuoluga- kerealune kõrgeks, raskuskese madalaks on kogu ehitamise aeg peamurdmist.
Vabandust, vaatasin esimeses postituses valesti (mosse esisild). Eks spetsid imevad mootorist igasugu imet välja aga antud hetkel ikkagi tegemist vast seerija mootoriga.
Aga jõudu ja jäksu ehitamisel. Tore on ju. Smile

eino
(04-05-2011, 12:46 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Mäletan teda vastukaale kergemaks ja õlitakistuse vähendamiseks teravamaks tegemas.

Big GrinBig GrinBig Grin

Honda CBR väntvõll

[Pilt: DSCN0365.jpg]

ja sama asja pöörded

[Pilt: ho_cbr1000rr_rac_2006-2007_diag.jpg]

...ehk tahhokas läeb pärast 12000p/min punaseks...Rolleyes
Ehk siis niisama lihtne ei ole.








Raamile tuleks tõesti tugevdusi teha aga kuna hetkel meil keevitust pole siis seda teha ei saa. Mina ega onu(see kellelt ostin) seda raami ei eihtanud vaid ehitas hoopis keegi kolmas. Mootor on tal tõesti täiest originaal lada 1.6 mootor ning seda esialgu forseerima ka ei hakka. Põhja värvin ka lähitulevikus mustaks. Vanust on mul tõesti kõigest 14 ning selle tõttu ei ole aega ka igapäev bagiga tegeleda. Põhjuseks siis see, et kooliaasta hakkab lõppema ja selle tõttu on igasugu töid.
Stihl- mul rohkem nostalgia- kui Madis veel elas, ehitas, võistles ja võitis, olid piirid kinni. Sellist kerget ja võimast motamootorit nägime ainult unes. Stennu- kui see 06 mootor väga hõre ei ole, on ta sul hea, töökindel ja sitke vedama. 40 000 km- see ju mootori parim iga!
Selle mootori läbisõit peaks olema ligikaudu 40000km nii, et ei tohiks väga hõre olla.
Vahepeal küll miskit erilist tehtud pole aga midagi ikka. Sai siis onu käest keevitust laenatud ning istme jaoks kinnitused tehtud. Kuna keevitust sain kasutada ainult ühe päeva siis raami keevitada ei jõudnud. See nv veel masinat proovida ei saanud. Tulevane nv ka vist miskit teha ei saa kuna vaja roller kokku laduda ning maha müüa.Smile Siis saab raha, et bagi ehitada.
Mingeid uuemaid pilte ka teile siis:
http://fotoalbum.ee/photos/ladaracer1/se...e=lastpage
Bensiinipaak on jagajale ja süütepoolile ohtlikult lähedal. Mõnel külilikäigul võib põlema minna. Kui radika kõrgemale tõstad, siis saad selle alla ja tahapoole tuua. Mingi vaheplekike või sein võiks ka mootori ja paagi vahel olla. Muidu alustuseks paras pill.
(09-05-2011, 14:21 PM)tarko Kirjutas: [ -> ]Bensiinipaak on jagajale ja süütepoolile ohtlikult lähedal. Mõnel külilikäigul võib põlema minna. Kui radika kõrgemale tõstad, siis saad selle alla ja tahapoole tuua. Mingi vaheplekike või sein võiks ka mootori ja paagi vahel olla. Muidu alustuseks paras pill.

Seda sama juttu on mulle isa ka rääkinud.Big Grin Arvatavasti tuleb ka nii toimida.


Täna tegi masin oma esimesed popsud. Ühesõnaga masin käib.Toungue
Nüüd vaja muretseda uus piduri- ja siduriõli, ühendada gaasitross ning annab teha ka mõne tiiru.
Kardaaniliigendi poldid paistavad väga nutuselt kinni olevat, sellega jääd keset põldu ütskord. Muidu üts üsna vahva liikur.
Need said peale pildi tegemist juba kinni keeratud. Tänud!Smile
Nonii, vahepeal on siis veidi nikerdatud:
kardaanile kaitseplekk peale pandud,
istmed lõplikult kinnitatud,
turvavööde kinnitused valmis puuritud,
käigukanginupu treinud
ja bagi asukohta vahetanud.Smile

Siiani pole suutnud gaasi majandust korda ajada.Sad
Proovi ringi üritan ikka selle nädala sees ära teha, kasvõi käega gaasi tõmmates.Big Grin
Proovi ring tehtud!Big Grin
Käega sai gaasi tõmmatud ning teise käiguga käima lükatud.Smile
Lehti: 1 2