Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
03-05-2011, 23:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2011, 22:24 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Teelt kõrvale selle aparaadiga praegu ei kannata minna. Raske ja madala mosse silla asemele hangi esialgu torsioonvedrudel zapika esisild, taha laiaksaetud Luaz`i rehvid; silmnägemise ette metallvõrk, et oks silma peast välja ei torkaks; küljed kinni, et peale lompi kuivaks jääda jne.
Postitused: 310
Teemad: 5
Liitus: May 2006
Maine:
15
Kas sellele raamistikule keegigi kunagigi mingitkigi tugevusarvutust on teinud?
Ja harrastusfotograafina ütleksin, et sõitvatest bagidest tehakse pilte enamasti hüppel, nii et värvi altpoolt mudapiiri ka ära!
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
04-05-2011, 12:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2011, 16:27 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Einota, sellel paistab siiski Vaz mootor peal olevat. Meie kandi tagaveolise bagi fanaatik Markus Madis võttis Vaz 1,6 liitrisest ikka väga palju välja. Mäletan teda vastukaale kergemaks ja õlitakistuse vähendamiseks teravamaks tegemas. Generaatorist kui kaalu lisavast ja võimu võtvast hoopis loobus. Nii neid hobujõude korjati, kui ei õigustanud ühtmoodi, proovis teistmoodi. Titaani treimaterjaliks käis sõjaväe polügoonidelt hankimas. Päev enne võistlusi võis Halliste vahel liikuda oma 10 000 pööret tegeva mootoriga välk. Ja maha võttes ei mingeid pauke-plärtse. Stennu 12- küljeplekid, katus tee siis alumiiniumlehest- tsikemasinaga pressi paar triipu vibra vastu ja kinnita tangineetidega. Saaks võibolla ka õhukesest veekindlast vineerist teha. Palu teoorias ksf Tarko abi ja nõuandeid. Muidugi, seni kui omal treipinki ja traadikeevitust pole, on see tegemine vaevaline aga kui pisik kallal, saab kõigest üle. Kui juba liikuma saad, tuleb peale kiibitsejate ka aitajaid juurde. Radiaator tõsta tuule kätte seljataha kõrgemale, vast pole siis elektriventilaatoritki vaja. Vastuoluga- kerealune kõrgeks, raskuskese madalaks on kogu ehitamise aeg peamurdmist.
Postitused: 81
Teemad: 16
Liitus: May 2011
Maine:
1
Raamile tuleks tõesti tugevdusi teha aga kuna hetkel meil keevitust pole siis seda teha ei saa. Mina ega onu(see kellelt ostin) seda raami ei eihtanud vaid ehitas hoopis keegi kolmas. Mootor on tal tõesti täiest originaal lada 1.6 mootor ning seda esialgu forseerima ka ei hakka. Põhja värvin ka lähitulevikus mustaks. Vanust on mul tõesti kõigest 14 ning selle tõttu ei ole aega ka igapäev bagiga tegeleda. Põhjuseks siis see, et kooliaasta hakkab lõppema ja selle tõttu on igasugu töid.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
04-05-2011, 16:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2011, 22:11 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Stihl- mul rohkem nostalgia- kui Madis veel elas, ehitas, võistles ja võitis, olid piirid kinni. Sellist kerget ja võimast motamootorit nägime ainult unes. Stennu- kui see 06 mootor väga hõre ei ole, on ta sul hea, töökindel ja sitke vedama. 40 000 km- see ju mootori parim iga!
Postitused: 81
Teemad: 16
Liitus: May 2011
Maine:
1
Selle mootori läbisõit peaks olema ligikaudu 40000km nii, et ei tohiks väga hõre olla.
Postitused: 398
Teemad: 25
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
Bensiinipaak on jagajale ja süütepoolile ohtlikult lähedal. Mõnel külilikäigul võib põlema minna. Kui radika kõrgemale tõstad, siis saad selle alla ja tahapoole tuua. Mingi vaheplekike või sein võiks ka mootori ja paagi vahel olla. Muidu alustuseks paras pill.
Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
Kardaaniliigendi poldid paistavad väga nutuselt kinni olevat, sellega jääd keset põldu ütskord. Muidu üts üsna vahva liikur.