automoto.ee foorumid

Täisversioon: Teine küsimus. Mille silindripea?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
BMW R-35.

Dad.
R-35 mittkindlast ei ole enne R-23 sest R-35 on 71,95 või selles kandis aga mis on R-23 peast ei tea aga sinna kanti jääb.Urmas ja Märt teavd kindlasti.
Et nagu ma aru saan siis R23 ja R35 pead on suht samasugused vahega et R35 kolv on suurema diameetriga?
250 ccm BMW-d ja 500 ccm BMW-d on üldiselt silindri läbimõõduga 68 mm, R20 silinder on 63 mm.
Aga vaata sa pildilt, kumb ta rohkem on ...kas 63 mm ....või 68 mm? Millisest randist sa selle õige mõõdu saad?
NB! Supler on pildil silindri suhtes veidi nihkes.
R-23 kolvi mõõt 68mm. Tegemist siiski R-35 varajasema variandi peaga,det. nr. algab 235.... R-23 peal oluline erinevus, klapikambri kaan kinnitub ühe tsentraalse poldiga.
Urmas, sina tegeled BMW-dega. Sul sellist vaja ehk? Mul neid R 35 mootoreid niigi kolm tükki. Kui soovid siis võib mingi muu nänni vastu vahetada. Sa ju tead küll - mul igatsugu nänni tsiklitele palju vajaSmile.

Andrus Tabasalust
Urmasel õigus kaane kinnituse kohalt aga hing ei andnud rahu ja mõõtsin mitu R-35 pead ja kõigil üle 70mm aga oli ka mul üks R-20 või 23 pea seal mõõt tuli 65-66mm oli teine natuke haiget saanud jatäpset mõõtu raske võtta.
Nagu ma Urmase varasemast postitusest aru saan, siis R 23 ta olla ei saa ....ja diameeter ei lähe ka kokku R 35-ga - seega jääb järele R 20 ainult?
See viimane oli ühtlasi ka küsimusSmile
(03-08-2011, 17:48 PM)asjaarmastaja Kirjutas: [ -> ]Nagu ma Urmase varasemast postitusest aru saan, siis R 23 ta olla ei saa ....ja diameeter ei lähe ka kokku R 35-ga - seega jääb järele R 20 ainult?
See viimane oli ühtlasi ka küsimusSmile

Urmase postitusest tuleks aru saada, et on R35 pea. R23 ja R20 oli lisaks kaane kinnitusele ka tõukurivarraste kattetorud silindriribidega teismoodi vahekorras. Peal on ka detailinumber/kood, milles on viide R35-le ja peaks osade kataloogist olema võimalik järgi vaadata/kontrollida.
Otsi või oma R35 pea kolihunnikust välja, et diameetreid mõõta...

Jah, ega see mõõtmine nii lihtne polegi...kui on õige mõõt teada, siis on lihtsam! Toungue Üsna lihtsalt saaks selle R35 pea järgi silindrimõõduks ka 68 mm , siia sinna, aga on ikka 72 mm.
Pea on kindlasti R-35 oma, mitte R-20 ega ka R-2 või mõni teine, mis on põhimõtteliselt sarnased aga nüanssides erinevad. Ei ole ka R-3, mille kolvi läbimõõt on 68mm ja sarnaneb täpselt R-35 omale, kuid detaili nr. algab 203.... Selle modifikatsiooni eripäraks on, et millegipärast on tihendipind tehtud sissepoole laiem, st. mõõtes tundub, et kolvi mõõt peab olema väiksem. Kuna kolb sil. pea sisse ei lähe, siis mootori tööd see ei sega. Põhjusaks võib olla ka see, et see pea on tehtud R-35 tootmise algul ja töötlemisel on kasutarud R-3 tehnoloogiat ja mõõte. Muudetud on ainult Detaili nr. valuvormis.
Mul on 1950-nda aasta R35 (ehk mitte eriti varajane siis) ja pead mõõtes saaks ka 68 mm oletatavaks silindrimmõõduks.
Selles küsimuses tuleb mul vist tunnistada ekspertide kõiketeadmist leppides faktiga et tegemist on tõesti R 35 esimeste väljalasete peaga.
Tänan tarkade kogu mullegi pihkunud ivade eestSmile
Eks paneme siis kaks kokku - ehk läheb käimaSmile