>
http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=31049
Tavaline sõjaaaegne (kandiliste porilaudadega) ZIS-5.
Kuna see auto oli (tõenäoliselt algkujul taastamata) "elus" veel 1970. aastal, siis arvatavasti on ta alles senini ja osales (osaleb?) uunikumiüritustel, mida on korraldet alates 1975. aastast. Kas keegi teab selle auto edasisest saatusest midagi?[/align]
Viimane pole minu arust 53A. Pigem kapitaaltremondi üle elanud 53F, või siis 52-04.
A.
(02-11-2011, 18:19 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Viimane pole minu arust 53A. Pigem kapitaaltremondi üle elanud 53F, või siis 52-04.
A.
Tundub olevat GAZ-53f, kua on pika raamiga,vedrud on kummipatjadel, veljed on Gaz51 omad ka rehvid siis samuti (kui 51 veljele monteerida 53 rehv 240/508, siis taga paarisrattad hakkavad kokku hõõruma ja sööb sisekülje ära) ja sumbuti väjund ots on peenike. Kui näeks tagasilda siis oli neil GAZ 51 tagasild. GAZ 52-04 olid vedrud puksidel ja kiigedega ja lühikese raamiga. Tagasild oli juba hüpoid ülekandega.
0-318644
Mis selle pealisehituse eesmärk on ?
http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=558096
Ei tea küll mis pealisehitust silmas peetakse, aga "aukude/avadega asi" kongi kohal peaks olema ruumi sildkraana tala. Auto ise vast omaaegne "prügiauto".
Küttetrassist või muust kuumaveetrassist autodele jahutusvee võtmise väljaehitamine oli suuremates ettevõtetes omal ajal "ülimasslevinud"
(03-11-2011, 16:38 PM)stennadi Kirjutas: [ -> ]400 või 401? mis tsikkel?
See foto on muide tehtud mitte 1955, vaid 1954 või enne - ta sisadub Tallinna 1954.a. albumis (mul olemas). Aastaarvu järgi võib oletada, et 401 - välimuse järgi neid eristada ei saa. Pigem võib "Almade" osas öelda, et pidevalt tehti mudelis muudatusi ja ühel hetkel, mil korraga neid rohkem tehti, asendati vana mudelitähis 400 401ga.
Tsikkel on 125ne "Moskva" ehk "võrr", st selle algsega võrreldes veidi modifitseeritud variant, kus esihark pole enam rööp, vaid teleskoop. Sarnaseid rattaid tegi kolm tehast - Minski (M-1-A), Kovrovi (K-125M) ja Moskva (M-1-A) tehas. Raske öelda, millise tehase täpsem töö ta on, paagi järgi pakuks Minskit või Moskvat. Kõik need mudelid olid Saksa DKW RT 125 replikad, st peaaegu üksteisega identsed. Võib-olla Urmas suudab mõne nüansi järgi selliselt üldiselt fotolt veel täpsemini arvata?
(03-11-2011, 16:38 PM)stennadi Kirjutas: [ -> ]0-318697 jt
Tavaline kaevandus-BelAZ (540)
(03-11-2011, 19:30 PM)valdo Kirjutas: [ -> ] (03-11-2011, 16:38 PM)stennadi Kirjutas: [ -> ]400 või 401? mis tsikkel?
Tsikkel on 125ne "Moskva" ehk "võrr", st selle algsega võrreldes veidi modifitseeritud variant, kus esihark pole enam rööp, vaid teleskoop. Sarnaseid rattaid tegi kolm tehast - Minski (M-1-A), Kovrovi (K-125M) ja Moskva (M-1-A) tehas. Raske öelda, millise tehase täpsem töö ta on, paagi järgi pakuks Minskit või Moskvat. Kõik need mudelid olid Saksa DKW RT 125 replikad, st peaaegu üksteisega identsed.
Moskva tehas selliseid teleskoophargiga M1A-sid kindlasti ei teinud, selleks ajaks oli M1A tootmine ammu Moskvast Minskisse kolitud.
> 1-6196
Škoda 706 / LIAZ
tere,tegelikult ei võeta sealt keskküttetrassist vett,vaid aur suunati mootoribloki väljalaske kraani kaudu mootorisse ja niimoodi mulksus see öö läbi ja mootor oli hommikul töösoe,muidugi reguleeriti kraan miinimum avatud olekuks,et aur mootorit tuksi ei keeraks,Paides 70-ndate alguses autobaasis nr-10 Mündi teel nägin seda pilti iga päev kui sealt mööda kõndisin.