automoto.ee foorumid

Täisversioon: Golf III pöördsahaga, Polotrooper ja muud jääraja hoolduse masinad.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Lahedar värvi Opel. Mul poiss alati kiidab värvi, kui lasteada viin või toon. Kas opel on üle kleebitud ?
(14-10-2020, 21:51 PM)HardiT Kirjutas: [ -> ]Lahedar värvi Opel. Mul poiss alati kiidab värvi, kui lasteada viin või toon. Kas opel on üle kleebitud ?

Opel on kleebitud jah, aga kuna töö oli tartus tehtud mulle mitte sobiva kvaliteediga ja kahel korral käis auto uuesti vigade paranduses siis kolmas kord sai lastud see kile maha võtta ja uus kile pandi peale eelmine nädal tallinnas. Proua valis seekord matt roosa tooni, mulle isiklikult see lilla meeldis rohkem kuigi ise ma selle autoga ei sõida ka relvaähvardusel Big Grin
Vats kus lugu, mulle isklikult meeldib, kui tänavapildis on vähe julgema tooniga liikurid, kui hallid mustad valged. Nii et kiidan.  Smile
Tere rallirahvas.  Big Grin 
Kuna seda vanatehnikat on iga aastaga üha enam hakanud peale pressima igast uksest ja aknast ning kriitiline piir mõistliku koguse suhtes on ammu ületatud, tundub et prouagi ei viitsi kulmugi enam kergitada kui järjekordne käkerdis treilaga hoovi tuuakse, siis polnudki vaja pikalt mõelda kui müüki tuli Lada Samara.   See sai soetatud puhtalt selle pärast et pole Samarat kunagi olnud ning vastu talve tuleb ikka rallisuunitlusega masinaid kokku vedada. Mine tea, äkki teeb veebruaris külma ka.  

Aga nüüd asja juurde, kuna tartus Ülo bisness on puhkusel siis kiire küsimus, ega kellegil vanale Samaraile gaasitrossi pakkuda pole?  

(23-12-2020, 10:48 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]...
Aga nüüd asja juurde, kuna tartus Ülo bisness on puhkusel siis kiire küsimus, ega kellegil vanale Samaraile gaasitrossi pakkuda pole?  
Tekkis kohe huvi, et mis imevigur see 08 gaasitross siis ka on, et seda kodus ise meetriga müüdavast trossist ei anna järele teha?
Tross ise muidu Tallinnas olematu hinnaga 4 eurot, aga sealgi otsas.
Majanduslikult pole mõtekas ise teha...  Odavam ja lihtsam on osta. 
Pedaalipoolne ots on küljest ära. See tähendab et tuleb see tross sealt urruaugust välja võtta, minna soetada uut trossi kuna suht nippa-nappa niigi ulatab, siis panna uued otsad, siis tagasi panna, see teeb ca pool päeva koos sõiduga linna jne. Lihtsam kodus lauatagant ülekanne teha a-la kirvega ümardades ca 15€ tross ja 5€ saatmine ning ikka on majanduslikult 5 korda mõistlikum.  Kui seda aega oleks piiramatult käes siis ehk veel, aga aeg see sunnik on hetkel maru kallis.
Mul kunagi oli jääraja samaar,peaks leiduma igasugu tavaari ka uusi asju oli,vaatan kas tross ka olemas.
Gaasitross täitsa olemas. Asub Võrumaal, Urvaste
(23-12-2020, 17:32 PM)arvok Kirjutas: [ -> ]Gaasitross täitsa olemas. Asub Võrumaal, Urvaste


Tänud, tross küljes ja paar korda rajalgi käidud juba.

[attachment=85360]
Viimati vist suvel sai polotrooper käima aetud, et päris kinni ei jääks sai see viga täna parandatud.
Akus oli täpselt niipalju särtsu sees et jeeli-jeeli läks käima, rehvidesse värsket õhku juurde ja tegin väikse tiiru, ca 2-3h ja selle ajaga 22km. Pole paha, oli nii maastikku kui ka tugimaanteid. Sai vast kolvipealt tolmu maha ja käigukastid hambad õliseks  Toungue Big Grin

Nagu öeldakse et mis seisab see laguneb, mis sõidab see kulub. Sama ka siin. Seismisega kojamehed on ära surnud,  kaitse küll terve aga miski muu hingehäda. Turbo on endiselt poolsurnud ja tahab vahetust, sahale peaks ka uue hüdrosilindri panema jne...

[attachment=85361][attachment=85362][attachment=85363][attachment=85364][attachment=85365][attachment=85366][attachment=85367]
Samara jõepeal ühekäe vabatehnikas:

Talv on tänavu imeilus olnud. 
Üks omapärane valik sai tehtud ja kabrio toodud rajal sõitmiseks.

[attachment=86332][attachment=86333][attachment=86334][attachment=86335][attachment=86336][attachment=86337][attachment=86338]

Vanajõgedel on veel jää peal aga üldiselt võib selle jääradade hooaja lõpetatuks lugeda. Igati edukas aasta, jõge sai nühitud mitmete masinatega ja kilomeetreid kogunes omajagu. Rada oli ilus ja ilma hoidis pikalt. Oli pakast ja lund, kõike mida korralik talv võiks pakkuda.  Poltrooperit tänavu vaja ei läinud aga stardivalmis oli koguaeg.  Kabriole said täna igatahes suverattad alla, või õigemini kevadrattad sest suveks peaks vaatama miskit kenamat. On kellegil motorspordi velgi üle, või motorsport replicat 17"?  Või miskit kenamat E36 jaoks. 
Ilusat kevade jätku igatahes.

[attachment=87156]

Läki-läki oli küll peas aga linnukese sai kirja hooaja avamise kohapealt   Rolleyes Big Grin

Kontrollisin hommikul kas hing veel sees. Oli,  tegin paar kiiremat ja läks varjualla ära pensionit veetma.

[attachment=88109][attachment=88110]
Kuna see hooaeg sai siis rada sõidetud alguses samaraga, siis peugeot 207ga ja lõpus kolmese kabrioga, siis järgmise hooaja alguseks sai toodud korralik peletis, see peaks kõik eelneva lolluse üle trumpama. Masinaks siis Lincoln Town Car, 4.6l V8 millest on suudetud füüsikareegleid eirates välja võtta  närused 149kw... Selle suudab ainult üle lüüa gaazikute pealt tuntuks saanud V8 oma 85kiluvatiga...  Toungue

Üllataval kombel on ülevaatus peal ja omal jalal panin sellega alustuseks päälinnast Torbatusse.  Mootor ja kast on täitsa ok, muu annab soovida ja kõigele vaatamata täitsa sõidab. Sai niisama ringi kruiisitud isegi. Peaks mingi eriti rõveda  värviga ehk enne ära värvima veel, militaarroheline näiteks ja raadilt pärit raketikest katusele vms...  Big Grin Big Grin

Kuna vectra on siin foorumis juba üle kõige värks siis ei pea paljuks ka sellise masina käekäiku väheke siin kõrvalteemana käsitleda. Aga nagu öeldakse et pilt räägib rohkem kui tuhat sõna.

[attachment=88921][attachment=88922][attachment=88923][attachment=88924][attachment=88925][attachment=88926][attachment=88927]
Kuna seda jääraja sõitmise asja mõtlen päris tõsiselt siis tellisin talsuriepasest jooksu rehve lisaks millel ca 400 naela sees.

[attachment=88962]

Jääb natukenegi juhitavust ehk alles  Toungue


Muus osas ei oskagi lisada miskit, kinu peab saama.

Kas see mootorilaadne toode üldse ratta all ringi keerab? Või on nii nagu Pobiga, et aint tagurpidi startides käib piuks?
Kaalu on ju mehiselt. Kohaltvõtul tuleb muidugi hüdrotrafo appi, aga edasi?
Võimalik viilida muidugi, toorik on tugev, aga kas ainult kinu jaux keegi viitsib...
Nu, dõ dajoš!

Arvestades lubatud kandevõimet 664 kg, siis vedada võid ainult anorektikuidSmile

Sul ikka nii laia luhta on, et seda põiki lasta?
(10-07-2021, 11:33 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Masinaks siis Lincoln Town Car, 4.6l V8 millest on suudetud füüsikareegleid eirates välja võtta  närused 149kw... Selle suudab ainult üle lüüa gaazikute pealt tuntuks saanud V8 oma 85kiluvatiga...  Toungue

Mul on Jeep Grand Cherokee, 5,2 l V8, mis annab tugevad 156 kW. Selline forsseering oli tol ajal teisel pool ookeani pigem reegel kui midagi märkimisväärset. Ketse ringi ei võta asfaldil, aga sel ka pidev viskoga 4×4.
Kummiku peaks sahisema ikka saama, kui pada töökorras aga juhitavusega on säändne lugu, et nii pika teljevahega läeb nurk maruaeglaselt ette. Ehk siis on kontrollitav lahkesti, küsimused tekivad pigem kurvi enda laiusega seoses.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16