automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleem rigaga, kui natuke sõita, siis ei lähe enam käima.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

koozy

Tere!

Otsustasin talvega sääreka korda teha, et saaks kevade tulekuga poes õllejärel hakata käima. Tegu on mootoriga d8e. Probleem selline, et kui natuke sõita, siis ei lähe enam käima. Minek tundub normaalne olevat ja teisi vigu ei paista esinevat. Segu ei tohiks väga vale olla, sest küünal ei tahmu eriti ja minekut on samuti. Erinevate küünaldega proovides ikka sama jama, aga vahest olen täheldanud, et küünalde vahetamisega olen lõpuks tööle saanud(võib olla lihtsalt jahtus midagi). Mida kontrollida? Kui käima ei taha minna, siis nagu küünalt ka märjaks ei tee, kui kontrollida. Ahjaa, mul on düüs välja keeratud ja õhukopsik ka metsa visatud, aga see ei tohiks vist mõjutada, kui segu on õige. Mootor väga kulunud pole, samas ka mitte oma esimeses nooruses.
Kas keegi oskab aidata nõu anda, et mida kontrollida ja vahetada? Kas viga võib olla karburaatoris, et soojalt lihtsalt kuidagi ei anna bensu peale või see aurustub?
Ps: Kas keegi teab, kuidas saada samal mootoril siduriketast vahetatud? See pealmine ketas on mingi naljaka leiutisega kinni. Klopsisin seda natuke haamri ja kruvikeerajaga, aga mingist hetkest enam edasi ei keerdu see mutter. Kas seal on mingi nipp selle kätte saamiseks?
Mul oli kunagi täpselt sama probleem,viga oli karburaatoris.Võta karbuss täiesti lahti,puhasta korralikult ära,kui võimalik,lisa õhupuhasti,gaasitrossi auk sule kindlasti,mul aitas.Mingil määral võib mõjutada ka küünal.
Siduriketas tuleb ära,kui see imelik mutter haamri ja kruvika abil ära keerata,kui ta kinni jääb,on viga vindis,siis ei ole muud teha,kui tuleb lihtsalt jõuga ära keerata.

koozy

Ok, tnx! Eks siis püüan nädalavahetusel vaadata seda asja. Karburaatorit olen mitu korda lahti kiskunud, aga midagi kasulikku sealt pole avastanud. Mida seal karburaatoris just vaadata?
Õhukopsikuga on selline asi, et düüsi ma tagasi ei saa keerata, kuna vint on natuke puruks keeratud (düüsi keeran nii kaugele, kui läheb, siis see alumine kork/kruvi ei lähe enam sisse, düüs jääb ette). Mõtsin, et kui düüsi pole, siis jookseb sealt nii palju peale, et sest kopsikust pole kasu. Samas kui natuke sõitnud kuuma mootoriga üritan käima saada ja üle ujutan, siis tuleb seal õhutoru otsast veidi auru välja(bens vist aurustub).
Kas see oleks võimalik, et ilma õhukopsiku ja düüsita ei ole tal piisavalt vaakumit, et segu imeda silindrisse ja see aurustub välja sealt õhukopsiku august?
Juhe on jube koos igatahesSad

koozy

Mis mõttes sulen gaasitrossi augu?
to: koozy.
kui oled tallinnast, pakun sulle oma abi. saame kokku ja vaatame üle.
Kui sul just säde vahepeal ära ei kao,siis peab viga olema ikkagi karbussis.Proovi nii,et keera alumine kruvi üldse küljest ära,mõnikord aitab.Ja kui sul mõlemad augud lahti on,siis see võib ka lugeda.Gaasitrossi augu saad kinni nii,et võtad trossil siibri ära,siis saad kätte selle ümmarguse jupi mille abil tross karbussi külge kinnitub.Selle ümmarguse jupi sisse jäänud auku keerad sobivas suuruses poldi ja siis pane see aretis karbussi augu ette.Küünaldest vali välja see,millega kõige paremini käib,kui võimalik,osta igaks juhuks uus küünal.

koozy

Kahjuks ei ole Tallinnast, aga ma oleks tänulik, kui sa annaksid nõu, mida kontrollida. Säde tundub olemas olevat, kui kuumeneb, aga tundub, et muutub natuke nõrgemaks. Hõljuk, mis karpast sa täpsemalt räägid? Kui ma ei eksi, siis mul peaks olema k126b(lähen pärast vaatan üle, kas oli ikka nii). Juhe täitsa koos, ei suuda ma kuhugi seda junni keerata nii, et sellest mingit kasu võiks olla. Küünaldega on nii, et mul neid 4tk. kõige paremini paistavad töötavat originaalselt koos mootoriga olnud vene küünlad. Teised mul mingid uuemad, aga samuti vene omad. Millist uut küünalt oleks mõtekas osta? Mis firmalt ja tähistusega?
Vahet ei ole,mis marki karpa,ma ei oska ka täpsemalt seletada selle junni kohta,loe veel korra,ehk jõuab kohaleBig Grin
Ega sa Viljandis ei ela,ma tuleks ja teeks sul korda selle relvaWink
Ah jaa,küünaldest nii palju,et minu võrr töötas väga hästi pisikese boschi saeküünlaga kuid kõige õigem on ikka vene küünal,minu arust on parim variant mosse küünal kuid see on liiga pika vindiga,tuleb mingi puks vahele panna.

koozy

Eip, kahjuks ei ela Viljandis. Eks ma nädalavahetusel ikka püüan veel leiutada. Püüan seda mosse küünalt sinna aretada kuidagi, ehk läheb paremaks.

Tegija

Kui sa elad õlitünnis siis ma võin su relva
käima meelitadaBig Grin Ma ostsin uue saeküünla(30kr) ja võrr laulab kui linnuke oksalToungue

NB! Ei ole olemas sellist asja nagu Mosse küünal!
Kusjuures on olemas mosse küünal,mine vaata Auto-Moto poest,kui ei usu:duh

Tegija

Ei ole olemas sellist nimetust nagu
\"Mosse küünal\"
Ei soovita neid vene küünlaid kellelegi.
Ma päris mitmest närvirakust tänu sellele
ilma jäänd:mad:

Aitab jamast,Saele mõeldud küünal peale ja TULD!Smile
minul küll mingeid pretensioone vene küünalde vastu pole.
kui küünal on mootoris ikka õiget värvi siis kestavad nad kaua...