automoto.ee foorumid

Täisversioon: Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
Ise ostsin kunagi soomest, 1.5m*2m tükk oli ca 20€ Firmat ei mäleta

Eestis aga on lai valik nt:

http://www.proplastik.ee/

http://www.printec.ee/id/plastik-komposiit/

http://www.etra.ee/ TKA-BALTI

http://www.lexplast.ee/

http://keemiakaubandus.ee/

Viljadist saab "Klaasimees OÜ Viljandi"



noortehnikus oli ka mingeid juppe vanasti, üleüldse enamustes ehituspoodides on miskit olnud. Osta tasub aga spetside käest, rallikale tegin mingi aeg tagumise ringi aknad pleksist ning erinevate pleksiklaaside vahe on ikka märgatav. Mõni on külmaga rabe, teine ega ei lähe jalaga lüües ka katki.

Viimati ostsin ruudu pleksi Tartust Valge kassi reklaamibüroost, seal liimiti kohe vastav reklaam ja nr ka peale... Wink

m² hind on kohati väga erinev, olenevalt pleksist 10€/m² kuni 90€/m²
akendeks ärge nüüd orgklaasi küll pange. ikka polükarbonaati tuleks valida. tuntumad kaubamärgid näiteks makrolon ja lexan.
(03-02-2013, 12:44 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]akendeks ärge nüüd orgklaasi küll pange. ikka polükarbonaati tuleks valida. tuntumad kaubamärgid näiteks makrolon ja lexan.


Polükarbonaat on tavaliselt ju kihtplastik, sealt ei näe vist halligi läbi?
Vaja on massiivplastikut, makron mono siinkohal peaks sobilik olema. Jutu järgi tavaline kodanik seda naljalt rikkuda ei suuda...

http://ee.adv24.lv/lv/poli/176/


Selline vahepala..

[attachment=41993]

Jälle müügis see viljandi jumz

http://www.soov.ee/viljandimaa/Jumz_kopp...m?ca=1&w=3
Laekus selline info jumzi roolivõimude kohta, saadaval nii taastatud kui uusi.
Pidavat minev kaup olema.

Tänasin viisakalt ja tegin selgeks et enam pole vaja, aga ehk kellegil on tarvis.

http://emarket.ua/objavlenie/gidrousilit...1FfUI.html




Eestis saab suht palju varuosi jumzile Flint kaubandusest:

http://www.inventory.com/et/flintkauband..._order=asc

Hinnad on kohati krõbedad aga kui häda käes saab abi ikka.





Vahepeal nokitsesin ühe D-65 mootori juures ja annaks siinkohal väikse soovituse, nimelt kui väntvõlli sellele mootorile sisse panete siis esimest õlitõrje kaussi/seibi pole mõtet sinna panna, suurt kasu tast ei ole ning hiljem võib hakata sees lihtsalt kolisema. Sellise häälega mootorit ei taha aga keegi osta... Big Grin Proovi sa siis seletada et mis seda häält teeb, keegi ei usu. Toungue
Heh, võrdleks korraks uue ja vana jagaja hinda...

UUS ca 280€ http://www.inventory.com/et/flintkaubandus/product/511

VANA 350€ http://www.soov.ee/viljandimaa/Jumz_jaga...m?ca=1&w=3

ToungueRolleyes
Mis värvi siis teeb, "RUSSI" sinine või Jumzi rohekas-sinine(türkiis) ?

[attachment=42175]
Kui midagi huvitavamat ei kõlba (mina teeks valgeksRolleyes ), siis ikka:
(13-02-2013, 17:20 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]...Jumzi rohekas-sinine(türkiis) ?

Ja kabiin ikka kollaseks.Cool
Seda "russi" sinist on kohe võtta kanistritega, jumzi õiget rohekat tooni tuleb aga hakata kokku segama või lasta teha.
Türkiis sinine saadakse rohelise ja sinise kokkusegamisel. Kuid täpset vahekorda ma ka ei tea peast öelda.Sad
Kas see sinu "russi sinine" on moodne või mingi iidvana ML värv?
Tee ikka sinine, nagu enne oli. Vähe haruldasem värvikombinatsioon kui roheline valgega.
(13-02-2013, 17:46 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Türkiis sinine saadakse rohelise ja sinise kokkusegamisel. Kuid täpset vahekorda ma ka ei tea peast öelda.Sad
Kas see sinu "russi sinine" on moodne või mingi iidvana ML värv?

Eks tuleb proovida mis saab.

Soolo jumz tuleb kindlasti rohekat tooni, selle EO tulevane värvitoon veel lahtine. Orginaalis oli tõesti sinine.

Sinist on alküüdemaili, PENTAPRIMI toode. Vanu ML värve ei saa kuigi hästi kasutada, tahavad kuivatusahju saada.
Minu meelest see klassikaline Belarussi sinine pole muud, kui 1977.a Fordi veoka sinine! Toonid peaksid kattuma täitsa.
Jõudu teemaalgatajale! Segan natuke värvitoonide valikule vahele teise minu meelest teemasse sobiva küsimusega. Olen teema läbi lugenud, aga ei mäleta, et sa oleksid eriti puudutanud või pildistanud kopajuhtimise hüdrojagajat.
Nimelt mul endal sarnane JuMZ, küll vanema kabiiniga. Kopp on ketiga pööramisega ja jagaja on kolme kangiga. Äärmised peaksid mõlemad olema risti-kangid, st ühe kangiga kontrollid kaht sektsiooni. Vähemalt parempoolne on kindlasti, aga minu meelest vasakpoolne kah, lihtsalt sinna on vaid üks sektsioon taha ühendatud.
Minu JuMZil on kopa juhtimine hetkeseisuga lahendatud nii: vasakpoolne kang tõmmates enda poole tõstab peamasti, keskmine kang tõmmates enda poole langetab abimasti, parempoolne kang tõmmates enda poole tõmbab kopa sisse ja liigutades parempoolset kangi paremale keerab mast paremale.
Et minu mälu järgi on ikkagi tõesti mõlemad äärmised kangid risti kaht sektsiooni juhtivad, siis mõtlesin, et ehk oleks mõistlik ühendada voolikud veidi ümber nii, et juhtimine käiks nagu tänapäevastel masinatel (vasak kang - tõmmates enda poole langetab abimasti, liigutades vasakule pöörab masti vasakule; parem kang - tõmmates enda poole tõstab peamasti, liigutades vasakule tõmbab kopa sisse). Tõsi, ma ei ole üldse seda kangide süsteemi lähemalt uurinud ja masinaga töötanud ka vähe, ilmselt on kangide liigendites lõtkud parasjagu suured ja võib-olla ei saaks see kahe kangiga töötamise lahendus mitte parem. Sellegi poolest küsimus sulle - kuidas on kopa juhtimine lahendatud sinu masinal?
Kevadel pean ilmselt kahjuks/õnneks päris palju aega selle õnnetu JuMZi sees veetma, sest maapind talvel päris ära ei külmunudki ja metsas on meeletud roopad, mis tahavad tasandamist. Kus juurikaid palju pole, sai JuMZ sellega päris hästi hakkama ja tulemus ilus, aga eks kevadel ole lähemalt näha. Seetõttu mõtlesin, et äkki on mõistlik ka juhtimine kahe kangi peale ümber ühendada.
Vana kabiiniga Jumzidel olid tõesti juhtakangid kokku koondatud, uuemal akvaariumil aga on sammuti kaks "kolmest" jagajat, eraldi kangidega. Kokku siis 6 kangi Wink Kaevates oled nagu "Nu pogodi" multifilmis.

Olen mõelnud sammuti masti seksioonid kahe kangi alla tuua nagu moodsamatel masinatel, kuid tänapäevast sujuvust sellega siiski ei saavuta, sest silindris on surve vaid ühel pool kolbi ning raskust tõstes kipub ikka kõigepealt natuke alla vajuma. Teine asi on see et kolme operatsiooni ei saa ikka korraga teha, ühe jagaja alt samaaegselt teist seksiooni kasutades langeb rõhk, kasutada saab mõlema jagaja alt korraga ühte seksiooni + pööramine mis toimub läbi esimese jagaja ning väikse pumba pealt. JCB-d jumzist ei ehita aga kõik tööd teeb igatahes ära.

Pildimaterjali hetkel jagajatest ei ole aga kabiinis on siis kuus oksa püsti, mõlemal pool kolm. Kaks kummalgi pool on lühikesed kangid,need on käpad. Üks seksioon on vaba(haaratsi pööramine).


Metsa minnes viska topeltrattad ka alla muidu tuleb neid tööpaid aina juurde. Wink ja ega põhjaalused silidrid ka kaua kesta kui pidevalt mulla sees töötavad.

Aga hea kuulda et kaaskannatajaid veel leidub.. CoolRolleyes
Kas oleks pilti lisada sellest koondkangiga jagajast.
Eespool mainiti korra, et jumzi hind oleks mõistlik nii umbes 3000EUR-i, aga siit küsimus kas inimene võib tõesti olla selline poolearuline, at ostab jumzi 9400 EUR-i. Vahest ikka vaatan osta.ee-s ka traktoreid ja siis hakkas silma see jumz:
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...d=33180557
(14-02-2013, 14:50 PM)bruno5 Kirjutas: [ -> ]Eespool mainiti korra, et jumzi hind oleks mõistlik nii umbes 3000EUR-i, aga siit küsimus kas inimene võib tõesti olla selline poolearuline, at ostab jumzi 9400 EUR-i. Vahest ikka vaatan osta.ee-s ka traktoreid ja siis hakkas silma see jumz:
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...d=33180557

Selle masina näeol on tegemist juba mõnevõrra teistsuguse aparaadiga kui klassikaline siin teemas käsitletud Jumz. Traktori küljes olev ekskavaator on vaid enamvähem samat tüüpi nagu ksf! mlsluik masinal, traktori osa näol on tegemist ju Belarussiga jne. Ja üldse tundub piltide järgi tegemist olevat väga vähe töötanud masinaga.
(14-02-2013, 14:50 PM)bruno5 Kirjutas: [ -> ]Eespool mainiti korra, et jumzi hind oleks mõistlik nii umbes 3000EUR-i, aga siit küsimus kas inimene võib tõesti olla selline poolearuline, at ostab jumzi 9400 EUR-i. Vahest ikka vaatan osta.ee-s ka traktoreid ja siis hakkas silma see jumz:
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...d=33180557

2x oeh...Rolleyes

Esiteks, hind on ju müüja ja ostja vaheline kokkulepe. Kui leidub mõni poolearuline, kes vene tehnika eest maksab säärast hinda, siis ongi müüja elu lill. Ma siiski loodan, et potensiaalne ostja ikka teab, mida ta ostab...

Teiseks ei ole tegemist JUMZiga, vaid tundmatu kopp (pilti ju pole, paistab vaid osa mastist) on pandud russi külge. Kuidas see aretus on vormistatud ja milline on tulemus, sõltub paljudest pisiasjadest. Paber kannatab ju kõike...
Kui ongi originaalne EO2626V, siis on alghind veidi põhjendatum, kuid ikkagi krõbe.
See antud masin ongi sellisena tehasest välja veerenud, nüüd ainult MTZ'i baasil EO ekskavaatoreid tehaksegi...


Proovisin korra värvipihustit, paar velge ja natuke masti sai üle lastud. Selline oleks siis üks variant sinisest... Segasin valget juurde et nõksu heledam oleks.

[attachment=42226] [attachment=42225]


Tuleb vist kuldne kesktee, ühed pakkusid rohelist, teised sinist. Teen siis ühe jumzi sinise, teise rohelise Big Grin Rolleyes
Päris ilus näeb välja see sinine toon. Olen kunagi, aastal 1990, näinud sellist sinist JuMZ koppa Ülenurmel. Raske öelda, kui võimalik on, et tegu sama isendiga, aga kindlasti ei sattunud selliseid algselt siniseid JuMZe meile väga palju.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48