automoto.ee foorumid

Täisversioon: tehase luba
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Moskvitsi tehas lubas ametlikult 412 mootorit ja sildasid 401-le peale panna.
Kas keegi oskab täpsustada seda?Kas see ikka oli nii ja kas oleks saada kusagilt viidet selle kohta?
Kui selline luba on tehase poolt antud siis pole ju vaja ümberehitamiseks luba taodelda!
Ametlikust asjast ei tea, aga moskvitši eesti keelses raamatus oli tabel, milles oli toodud eri mudelitele lubatud teiste mudelite agregaatide paigaldamise kohta. (või midagi sellist). See muidugi mingi ametlik dokument pole aga mingi alus ikkagi, et asja ajada. Mis seal kirjas just oli, seda ei mäleta.
"Mossepiiblis" on kirjas nii:
[Pilt: 15621081_YoLeru.jpeg]
[Pilt: 15621089_t3MKH2.jpeg]
[Pilt: 15621093_BxUo6m.jpeg]
[Pilt: 15621131_FpO1fp.jpeg]
[Pilt: 15621143_FTGcxD.jpeg]
[Pilt: 15621041_xoCvOz.jpeg]
Mul on eraldi venekeelne raamat vahetatavatest ja asendatavatest Mosse osadest. Detailinumbrid ja joonisedki sees.

Kui keegi peaks vajama.

A.
Ma sooviks küll seda raamatut...kas või laenuks!Kuna enda projekt on uurimise järgus alles siis igasugune inf kulub ära!Kuidas oleks võimalik seda raamatut saada?
Hämaralt mäletaks, et nõukaaja lõpus oli Tehnika Tootmises artikkel kus kirjutati et 408 mootori tootmine lõpetati. Aga varuosa mootorina vanadele 407metele on deforsseeritud 412. Õige 412 olla liiga võimas.
(04-05-2013, 16:24 PM)Tegelane5 Kirjutas: [ -> ]Aga varuosa mootorina vanadele 407metele on deforsseeritud 412. Õige 412 olla liiga võimas.
Nujah... 68 vs. 75 hj Big Grin