Postitused: 124
Teemad: 13
Liitus: Mar 2013
Maine:
1
Moskvitsi tehas lubas ametlikult 412 mootorit ja sildasid 401-le peale panna.
Kas keegi oskab täpsustada seda?Kas see ikka oli nii ja kas oleks saada kusagilt viidet selle kohta?
Kui selline luba on tehase poolt antud siis pole ju vaja ümberehitamiseks luba taodelda!
Postitused: 5,060
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Ametlikust asjast ei tea, aga moskvitši eesti keelses raamatus oli tabel, milles oli toodud eri mudelitele lubatud teiste mudelite agregaatide paigaldamise kohta. (või midagi sellist). See muidugi mingi ametlik dokument pole aga mingi alus ikkagi, et asja ajada. Mis seal kirjas just oli, seda ei mäleta.
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 5,844
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Mul on eraldi venekeelne raamat vahetatavatest ja asendatavatest Mosse osadest. Detailinumbrid ja joonisedki sees.
Kui keegi peaks vajama.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 124
Teemad: 13
Liitus: Mar 2013
Maine:
1
Ma sooviks küll seda raamatut...kas või laenuks!Kuna enda projekt on uurimise järgus alles siis igasugune inf kulub ära!Kuidas oleks võimalik seda raamatut saada?
Postitused: 1,401
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Hämaralt mäletaks, et nõukaaja lõpus oli Tehnika Tootmises artikkel kus kirjutati et 408 mootori tootmine lõpetati. Aga varuosa mootorina vanadele 407metele on deforsseeritud 412. Õige 412 olla liiga võimas.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
(04-05-2013, 16:24 PM)Tegelane5 Kirjutas: Aga varuosa mootorina vanadele 407metele on deforsseeritud 412. Õige 412 olla liiga võimas.
Nujah... 68 vs. 75 hj
Puruks ja pool pööret tagasi!