automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uksetihendi liimimine?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Vaja paigaldada uued uste tihendid Moskvitsile. Tehasest olid nad paigaldatud mingi tumekollase ja päris tugeva liimiga, millist tänapäevast liimi kasutada?
Momendi-nimelist liimi kasutati kah, seda vist tänapäevalgi saada.
Tead küll reklaamlauset-moment kinni, järgmine moment jälle lahtiSmile
88 on paljudele meeldinud, müüakse tänaseni.
klaasiliim ei sobi ? Ise igast peegleid ja liiste sellega tagasi liimind ja peavad !
Olen kasutanud S-9 -sat aga liimi miinuseks see,et liiga paks. Seega läksin üle sellisele liimile nagu TIXO. Liim on algul selline peale määritav ja ei kuku momentaalselt kuivama vaid saab rahulikult peale määrida. Liimi sain Bauhofist.
Päris hästi peaks pädema 88-le sarnanevad torustiku musta kummiisolatsiooni liimivad ollused, müüakse ka ~200ml pintsliga pudelites, saapataldu liimib igatahes väga hästi. Hekamerk, Onninen, Sanistal, VennadDahl...
Ise olen kasutanud Momendi-laadsetest liimidest rootsi Fix-It ehitusliimi ja peab küll. Ainult kiire poiss peab olema! Peale, ruttu laiali ja -plaks!- seina. Nii ka jääb, ega palju ei mängi seal enam.
korralik kahepoolne teip , pind alt puhtaks ja hoiab korralikult
lisaks jääb ära mure et liim tilgub kuhugi valesse kohta või määriks midagi ära
(19-07-2013, 12:51 PM)tiitnato Kirjutas: [ -> ]korralik kahepoolne teip , pind alt puhtaks ja hoiab korralikult
lisaks jääb ära mure et liim tilgub kuhugi valesse kohta või määriks midagi ära
Teibiga sedasi, et suuri temperatuure nad ei kannata ja päikese käes seistes kleepub tihend kere külge ja ust avades jääbki tihend kere, mitte ukse külge. Tuleks otsida ikka miskit kontakt liimi laadset ja neid leidub vist isegi ehituspoodides.
Näiteks julgeks sellist soovitada: Selline asi
Epo peaks kindlalt hoidma! ? Iseasi kas tihentit tervelt kätte saab kui eemaldada vaja.
Värskendan teemat. Päevakorral GAZ 21-e uksetihendite liimimine. Mõttes oli liimida nad esimese ettejuhtuva nn kontaktliimiga aga... Esiteks kipuvad kontaktliimid nö kolle moodustama peale määrides. Teiseks: ideaalis peaks kontaktliimi määrima nii uksele kui tihendile ja siis sundima nad ühtima? Hirmus läbu kujuneb sellest. 
Sõnaga: jagage soovitusi, kuis mainit operatsioon võimalikult valutult läbi viia. 
Teine peavalu-koht on armatuurile uue kunstnaha kleepimine. Kontakt-liim hangub marukiirelt, pind jääb ebaühtlane (kolli-teema) ja armatuur ei tule ilmselt sile. Keski, kes selle operatsiooni läbi on viiinud, võiks kogemusi jagada. 
Tänud ette!
Kontaktliimi toodetakse minu andmetel ka pulverisaatori pudeli variandina, saab armatuuri tarvis tarvitada.
Tihendi liimimiseks on kontaktliim väga sobilik. Omaaegne KN-88 oli sama vedel kui paljud nüüdisaegsed, sai ikka tihend liimiseks tehtud ning siis korra vastu ukseserva vajutatud. Pisut aja pärast kokku liimitud. Servadest üleliigse saab sõrmega maha rullida.
Würthil on üks hea liim aerosoolpudelis, vilt jäi naks-naks pleki külge kinni.
Mosu tihendid on mul Momendiga liimitud ja nurinaks pole põhjust. Kartsin esiti, et "sööb" pehmet tihendit, aga oli asjata kartus. Ei nõua see ühti nii kiiret tegutsemist - nakkuvana püsib tükk aega. Minutit 5..10 ikka ja selle ajaga jõuab tihendi + ava- või uksepinna rahmeldamata üle käia.
(18-07-2013, 23:19 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Olen kasutanud S-9 -sat aga liimi miinuseks see,et liiga paks. 

Mul sõber, poolproff sadulsepp, töötab sellesama, S9-ga. Ja hoiab seda veel mitte originaalbankas, vaid mingis sellises dispenseris:

[Pilt: BR-070-2.jpg?1422520831]

Minuarust on see junn küll vähemhermeetiline, kui originaalnõu, aga liim on tal küll kogu aeg vedel.
Ilmselt on võlusõnaks S9 lahusti, mida müüakse samas poes, kus liimi ennastki.

Kõik tihendid on sellega paika saanud.

Kui lahustit ei viitsi osta, võta väike purk ja sellisest poest, kus asjad ikka liiguvad, mitte ei seisa riiulitel aastaid.
Paraku meil sellised poodid vaid tlns-trtus.

.
(19-07-2013, 12:51 PM)tiitnato Kirjutas: [ -> ]korralik kahepoolne teip , pind alt puhtaks ja hoiab korralikult
lisaks jääb ära mure et liim tilgub kuhugi valesse kohta või määriks midagi ära

Kahepoolne teip jääb värvitud pleki külge hästi kinni aga kummi külge ei taha kuidagi jääda.Näiteks tänapäeva Volvodel on kõigil uste kummi tihend kahepoolse teibiga pandud.Ilmselt tuleb see kumm millegiga ära kruntida,plastiku krunt igaljuhul ei sobi.
ksf-ide survel langetasin valiku Casco S 9 Super kasuks. Kiidan seda ollust ja soovitajaid. 
Äkiline kraam- peab nentima. Esialgu olen sellega lödistanud külge mõned tihendid. Laulatab kokku igaveseks, st. esimese katsega peab õnnestuma. Kord kokku liidet juppe kohendada või tervelt lahti kakkuda ei kannata. 
Soetasin ka lahusti, millega tembin olluse vedelamaks ja üritan nv-l vääristada Volga armatuuri tükikese kunstnahaga. 
PS Kõneks olev kemikaal ning sobiv lahusti on letis olemas nt Järve K-Rautas. 
Tänud ksf-idele!
Kleepisin S 9 abil armatuurlauale nahalaadse toote. Edukalt. Kiidan taas.
Väike tähelepanek: värvitud pinnal võib suurem kogus vedelat ollust, mis pikalt kuivab, värvi lahti keeta. Minul õnnestus protsessi jälgida proovitükil. Joppas. Seega- õhuke kiht või kihid kiirelt selga ja vältida liimi kogunemist õnarustesse. 
Edu!
(06-03-2017, 00:37 AM)Kadjakas Kirjutas: [ -> ]Kleepisin S 9 abil armatuurlauale nahalaadse toote. Edukalt. Kiidan taas.
Väike tähelepanek: värvitud pinnal võib suurem kogus vedelat ollust, mis pikalt kuivab, värvi lahti keeta. Minul õnnestus protsessi jälgida proovitükil. Joppas. Seega- õhuke kiht või kihid kiirelt selga ja vältida liimi kogunemist õnarustesse. 
Edu!

Aga kuidas see Casco S 9 Super kestab auto niisketes tingimustes, juhendis on öeldud et liim sisetingimustesse?
Huvitaks kasutajate kogemus.
(06-03-2017, 10:10 AM)honkomees Kirjutas: [ -> ]Aga kuidas see Casco S 9 Super kestab auto niisketes tingimustes, juhendis on öeldud et liim sisetingimustesse?
Huvitaks kasutajate kogemus.

Kasutajate kogemus on selline, et kestab ka Antarktikas ja vee all.
Sisetingimustes lihtsalt tuleb tal ära lasta ära kuivada.


.
Lehti: 1 2