automoto.ee foorumid

Täisversioon: Tsiklile kettlukk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna ajutine elukoht on nüüdsest linnas, siis tsiklil tekkis vajadus korraliku luku järele, et ta ise(teiste inimolevuste kaasabil) veerema ei läheks. Sai välja otsitud umbes 2m ketti. Kett peaks olema Roy6/8 sõnnikulaotaja kett, see mille külge liiprid kinnituvad. Või on see hoopis vene päritolu söödajagaja oma. Ei teagi täpselt. Igatahes parajalt jäme ta on. Lukk sai ka soetatud vähe tummisem, kui tavalised tabad. Aga siit tekkis küsimus. Kuna kett on korralikult roostes, siis kuidas annaks seda vähe viisakamaks teha. Natuke korrosioonikindlamaks ja et päris käsi ära ka ei määriks, kui seda näppida. Kuidagi ehk annaks rooste maha saada ja ehk ära värvida? Või hoopis tsinkimisse? On kellelgi kokkupuuteid sellise teemaga?
ma ostsin poest ilgelt jäme kett ja tsingitud,aga ketil on ümber tekstiilist kaitse(ei määri ja ei kahjusta velje värvi)olen ka näinud et kettidel ümber kummi "nagu voolik"igasuguste värvidega.
panen natuke teemast mööda..
kui hoiad kahtlases kohas siis soovitaks piduri ketta lukku(alarmiga kui rattal pole) ja ise ostsin kahe poolse sidemega alarmi (olen öösel alarmipeale ülesse ärganud ja nägin ratas kummuli maas.tundus et üritati järel kärru tõsta)
Kett on ajapikendaja ja seda juhul kui on võimalusel läbi raami millegi muu küljes kinni. Muidugi ka siis on olnud juhus(mitte omal) kus tsikkel jäi küll alles aga esiratta oli keegi jalutama viinud.
Ainult alarmiga on see nii ja naa. Kui on kindlapeale minejad tüübid, siis buss ligi, hops tsikkel peale ja uste sulgedes ei pruugi enam ka kahepoolne side aidata.
Suvalise jobu eest kaitsevad mõlemad.

Karm näide on äksis toimunu kus kolm tsiklit korraga klubist ära virutati.

Kes virutada tahab, see teeb seda nagunii!

Edu!
akurellakaga on kett kergelt poolitatav !
aja ja tähelepanu võitmiseks peaks neid olema mitu tk. Big Grin
+ veel kettalukk ja ....ja .... Cool
üldiselt viiakse ära ikka kui selline soov on.
http://www.vekra.ee/mod_catalogue_26e359...-CrMbd_est
Sellised on vabamüügil ja nende vastu ei saa ka kõige jämedam taba, rääkimata mingist ketilülist. Jõudu peab musklites muidugi olema. Tööalaselt proovitud jämeda taba peal edukalt.
Kusjuures neid ksf. aavu poolt näidatud lingil olevaid lõikureid kahtlustasin ka päris omajagu. Lähipäevil korraldan asjad ümber. Ehk saab mõne garaaziomanikuga jutule. Palju seda hooaega enam alleski on.
Hästi õpetatud koer ja pole mingeid lukke ega muud jura vaja.
Kuhu sa selle koera paned? Ööseks lasnamäele tsiklit valvama? Ole nüüd mõistlik!
(11-09-2013, 09:19 AM)aavu Kirjutas: [ -> ]http://www.vekra.ee/mod_catalogue_26e359...-CrMbd_est
Sellised on vabamüügil ja nende vastu ei saa ka kõige jämedam taba, rääkimata mingist ketilülist. Jõudu peab musklites muidugi olema. Tööalaselt proovitud jämeda taba peal edukalt.

Siin on veel lühikesed tangid, olen näinud ka 1500 mm pikkuste käepidemetega tange, ja tõesti see taba peab ikka olema laeva ankrust tehtud, et läbi ei haukaks.

Aga praktika on ikkagi selline, et mis ripakil see ära, lukud ja aiad on loomadele. Kurb aga tõsi.
Algne teema oli keti kultuursemaks muutmisest, mitte erinevate vargavastaste võtete mõttetusest.Toungue

Tsink alguses määrib. Mõne aja pärast enam mitte. Kas seda määrivat aega oleks võimalik mõne pesuga vähendada, ei oska öelda. Kuid kindlasti peab metallketiga asjatades olema ettevaatlik, et ei kahjustaks tsiklit (kui on säärane kena ja klants liikur). Mingi rotika peal pole muidugi teemaks.

Aiavoolik on lahendus, kuid see võib maha libiseda. Ehk tuleb sobitadaRolleyes

Kuivõrd kannataks kasutada termokahanevat jämeda keti ümber, ei oska ma arvata. Aga peenema keti peal jalgratast kaitsmas on küll paar aastat püsinud. Päike näikse liiga tegevat...

Igasugused ketid ja lukud on vaid juhuröövlite vastu. Kui tullakse SELLE järele, siis viiakse ära ka teki alt.

Juba kett läbi raami ja rattakodarate ei võimalda minema sõita. Väike salalukk juurde ja ei sõida see ilma peremehe loata kuhugi.Cool
(10-09-2013, 18:19 PM)Necro Kirjutas: [ -> ]... Kuna kett on korralikult roostes, siis kuidas annaks seda vähe viisakamaks teha...
Olen keti sidunud auto järgi lohisema. Võtab rooste maha igast uurdest.
Ettevaatust, kett võib teatud tingimustel autole kallale tulla. Mul ükskord hüppas mossele tagakapoti peale. Ei mäleta enam hilisemat sidumise viisi, aga rohkem pole kallale tulnud - või oli asi kiiruses.
Igastahes olen sellise variandiga mitmeid kette puhastanud ja hiljem värvinud. Värvimine sissekastmise teel.
(12-09-2013, 09:25 AM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(10-09-2013, 18:19 PM)Necro Kirjutas: [ -> ]... Kuna kett on korralikult roostes, siis kuidas annaks seda vähe viisakamaks teha...
Olen keti sidunud auto järgi lohisema. Võtab rooste maha igast uurdest.
Ettevaatust, kett võib teatud tingimustel autole kallale tulla. Mul ükskord hüppas mossele tagakapoti peale. Ei mäleta enam hilisemat sidumise viisi, aga rohkem pole kallale tulnud - või oli asi kiiruses.
Igastahes olen sellise variandiga mitmeid kette puhastanud ja hiljem värvinud. Värvimine sissekastmise teel.

Saarlased on läbi aegade olnud "omamoodi" rahvas, meil mandril ikka selleks liivapritsi kasutatakseBig Grin
(12-09-2013, 10:32 AM)autojuht Kirjutas: [ -> ]... meil mandril ikka selleks liivapritsi kasutatakseBig Grin
Omamoodi või mitte, aga liivapritsiteenus+värvimise teenus= uue keti ostmine.
Taaskasutamine on minul juba ammu popp. Tänapäeval on moevoolud järgi jõudnud. Toungue
Koer ei ole kahjuks valik jah. Vahepeal tuli muidugi mõte kett külge panna ja ketti nagu karjusesse vool sisse panna Big Grin. Eile õhtusele llinnasõidule minnes keegi kahtlane kodanik tuikus trepikoja ukse ees. Tahtis vist midagi öelda, aga kõndisin kähku mööda Tsikkel seisab akna all. Vahest öösel üles ärgates viskan pilgu peale, kas kauaaegne kallim on ikka alles. Maakas linnas on raske olla Big Grin. Aga homme viskab ketile parema katte peale ja siis näis, mis saab.