automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleem T-40-ga.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Probleem seisneb selles, et suvel läheb koguaeg väga hästi käima, aga kui ilmad jahedamaks lähevad nii umbes alla 0 siis enam ei taha käima minna korralikult. Oskab keegi aidata milles probleem olla võib?
Kuidas kompresjoon on?lisaks pritsenurk ja aku erksus,aku juhtmed ,targemad teavad rohkem lisada
Aku on uus.
Uuest akust vähe abi kui aku juhtmed mädad ja suured amprid lihtsalt ei jõua akust starterini lisaks kehv kontakt klemmide vahel.soojaga õlid vedelamad ja jne.temp alanedes aga kasvab starterile koormus ja kui vool läbi ei jüua siis ongi jama majas.
Kui aku uus ja kaasaegne starter , peaks lausa käima hüppama.Vanal suurel starteril kippusid puksid ära kuluma ja siis ilmade jahenedes muutus käivitus raskeks.
Kui raua osa on korralik, siis tõesti mass ja pluss kaablid peavad ka korralikud olema, vastasel juhul ei jõua vool lihtsalt läbi.

Seda teooriat saab katsetada sellega, et vead kaks korralikku kaablit (korralikud krokodillid ajavad ka asja ära) suvaliselt üle masina - kui asi paraneb, on viga leitud, kui ei siis kahtlustaks ise starterit veel (mine tea, äkki on fekaal eksemplar)

Aga jah, kompressioon tuleks üle mõõta ja pump tasuks ka üle vaadata. Äkki on süüte nurk veits hiline ja soojast peast suudab käima minna, aga külmast peast ei suuda.

Kompressiooni puudust saaks ka kompenseerida varajase süütega.
Aku uus ja starter ka kaasaegne.
Tuleb vist kompressiooni mõõta.
Klapid ikka peavad? Sel mootoril on dekompressioonimehhanism, mis võib ka elu huvitavaks teha...

Kas pihustid ikka löövad korralikult? Pritsehetk on õige?
Survete mõõtmine on muidugi kasulik - saab paja seisukorrast aimu.

Kas starter jõuab mootorit kiiresti kerida ka siis, kui kompressioon peal? Diisli muretuks käivitumiseks peab väntvõll ikka kiiremini, kui kord sekundis ringi peale saama.
Ära enne mootorit kolbideni lammutma hakka, kui kõik muu ülevaadatud. Näiteks pihustid on ka mõistlik kontrollida. Lammutada on siis mõtet ,kui kapitaalne remont plaanis. Vanal mootoril võib ka törts eetrit anda ja saab ka need mõned korrad töö ära tehtud.
Rõhk sõnal törts.

Tilk on vähe, kaks on paras ja kolmega hakkavad tükid lendama... Nii piltlikult, tegelikkus sõltub annustuskohast ja temperatuurist.

Sobiva skeemi leiad ise. Põhimõtteks on ikka võimalikult vähe. Kui plaginal pöördesse tahab minna, sai juba palju.Sad Mis omakorda ennustab peatset mootoriremonti.
kasutage eetri asemel brake cleanerit.
toimib väga hästi ja põleb pehmelt.
(19-11-2013, 11:11 AM)diesel Kirjutas: [ -> ]kasutage eetri asemel brake cleanerit.
toimib väga hästi ja põleb pehmelt.

See nelikümmend, mille mina ostsin, tal oli õhukollektori eesmisse otsa väike ava tehtud ja sealt pani eelmine kasutaja koguaeg törtsu käivituseetrit. nagu ta ise ütles, see on ju joodik ja vajab seda. Ise pole mitte kunagi kasutanud.
(19-11-2013, 11:11 AM)diesel Kirjutas: [ -> ]kasutage eetri asemel brake cleanerit.
toimib väga hästi ja põleb pehmelt.

Käivitusgaas on odavam ja teoorias mootorile sõbralikum...Cool

Õige on muidugi mootor korda teha - miinus paarikümnega võtavad kõik korras mootorid ka tapmata elu sisse. Ning veel madalamalt startides on mõistlik ette soojendada.
heh, pisike eetripudel on kohalikus kaubanduses umbes kolm korda kallim kui suur metanoolipudel. 250 vs 400 ml. ja loomkatsetel muldvana briggs eetriga läks pooleks. samas metanooliga võiks või karpa minema visata ja ainult sprei najal töötadagi. viin ei detoneeri ja üle doseerimine voolab lihtsalt sumpsist välja ja põleb asi pehmelt. kohe lust on mootorit kuulata.
ma igasugu tähtsaid teooriaid ja peeneid valemeid ei tunne, toetun ainult oma kogemustele ja pädevamate mootorikorüfeede soovitustele.
(19-11-2013, 13:46 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]heh, pisike eetripudel on kohalikus kaubanduses umbes kolm korda kallim kui suur metanoolipudel.
...

Oled kindel, et metanool ühes hooldamatusest paduhõredaks muutunud diiselmootoris miinus kolmekümne juures plahvatab?
Mina alustaks kompressiooni mõõtmisest ja siis vaataks edasi.
millist akut T40 peal kasutate/soovitate?
Hetkel mul TZ pealt laenatud harikik autoaku, aga kardan et talveks tuleb miskit korralikumat soetada....
Nii suurt, kui peale mahub ja nii uue tehnoloogiaga, kui rahakott kannatab.Big Grin

Optima on suurele diiselmootorile alati hea valik.

Kui on reduktorstarter, siis piisab mingist sajaamprisest täiesti. Veneaegse otseveo"starteri" puhul peaks ikka varu rohkem olema...

Arvestades ümberringi kuulduvat, siis ühtegi tootjat ei julge enam soovitada.
t40 mootor ei ole ju suur.Rolleyes Õigemini pole ta võimasBig Grin
(19-11-2013, 16:55 PM)pannkook Kirjutas: [ -> ]t40 mootor ei ole ju suur.Rolleyes Õigemini pole ta võimasBig Grin

Aga ta on üks küllaltki keeruliselt käivituv mootor. Mis starter sul on? Uuem või vana vene originaal? Tolle vanaga soovitatakse lausa 2 akut panna, et külmaga ikka mineja oleks. Mul on hetkel veel käivitusmootor, kuigi on plaan mootori remondi järgselt panna ka ikka starter.
Lehti: 1 2 3