Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Probleem seisneb selles, et suvel läheb koguaeg väga hästi käima, aga kui ilmad jahedamaks lähevad nii umbes alla 0 siis enam ei taha käima minna korralikult. Oskab keegi aidata milles probleem olla võib?
Postitused: 4,745
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Kuidas kompresjoon on?lisaks pritsenurk ja aku erksus,aku juhtmed ,targemad teavad rohkem lisada
Postitused: 4,745
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Uuest akust vähe abi kui aku juhtmed mädad ja suured amprid lihtsalt ei jõua akust starterini lisaks kehv kontakt klemmide vahel.soojaga õlid vedelamad ja jne.temp alanedes aga kasvab starterile koormus ja kui vool läbi ei jüua siis ongi jama majas.
Postitused: 422
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Kui aku uus ja kaasaegne starter , peaks lausa käima hüppama.Vanal suurel starteril kippusid puksid ära kuluma ja siis ilmade jahenedes muutus käivitus raskeks.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Kui raua osa on korralik, siis tõesti mass ja pluss kaablid peavad ka korralikud olema, vastasel juhul ei jõua vool lihtsalt läbi.
Seda teooriat saab katsetada sellega, et vead kaks korralikku kaablit (korralikud krokodillid ajavad ka asja ära) suvaliselt üle masina - kui asi paraneb, on viga leitud, kui ei siis kahtlustaks ise starterit veel (mine tea, äkki on fekaal eksemplar)
Aga jah, kompressioon tuleks üle mõõta ja pump tasuks ka üle vaadata. Äkki on süüte nurk veits hiline ja soojast peast suudab käima minna, aga külmast peast ei suuda.
Kompressiooni puudust saaks ka kompenseerida varajase süütega.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Aku uus ja starter ka kaasaegne.
Tuleb vist kompressiooni mõõta.
Postitused: 10,875
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Klapid ikka peavad? Sel mootoril on dekompressioonimehhanism, mis võib ka elu huvitavaks teha...
Kas pihustid ikka löövad korralikult? Pritsehetk on õige?
Survete mõõtmine on muidugi kasulik - saab paja seisukorrast aimu.
Kas starter jõuab mootorit kiiresti kerida ka siis, kui kompressioon peal? Diisli muretuks käivitumiseks peab väntvõll ikka kiiremini, kui kord sekundis ringi peale saama.
Postitused: 465
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ära enne mootorit kolbideni lammutma hakka, kui kõik muu ülevaadatud. Näiteks pihustid on ka mõistlik kontrollida. Lammutada on siis mõtet ,kui kapitaalne remont plaanis. Vanal mootoril võib ka törts eetrit anda ja saab ka need mõned korrad töö ära tehtud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kasutage eetri asemel brake cleanerit.
toimib väga hästi ja põleb pehmelt.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
heh, pisike eetripudel on kohalikus kaubanduses umbes kolm korda kallim kui suur metanoolipudel. 250 vs 400 ml. ja loomkatsetel muldvana briggs eetriga läks pooleks. samas metanooliga võiks või karpa minema visata ja ainult sprei najal töötadagi. viin ei detoneeri ja üle doseerimine voolab lihtsalt sumpsist välja ja põleb asi pehmelt. kohe lust on mootorit kuulata.
ma igasugu tähtsaid teooriaid ja peeneid valemeid ei tunne, toetun ainult oma kogemustele ja pädevamate mootorikorüfeede soovitustele.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Mina alustaks kompressiooni mõõtmisest ja siis vaataks edasi.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 1,362
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
millist akut T40 peal kasutate/soovitate?
Hetkel mul TZ pealt laenatud harikik autoaku, aga kardan et talveks tuleb miskit korralikumat soetada....