automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: lada tungi tugevus/tõstejõud?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere,
Kas oskab keegi õelda, mis võik olla lada/niva tungi tõstejõud?
Volga tungil täiesti tõstejõud peal.
Nimelt tarvist tungiga tõsta ca. 750 kg raskust ja seda igapäevaselt ning võib juhtuda, et tuleb ka jätta näiteks nädalaks tung pinge alla.
selle kaalu juures pigem keerme kulumisaste oluline, mitte tehasenorm.
Igapäevaselt 750k üles ja alla... lada tungiga... lolliks lännu vä Big Grin
(29-12-2013, 23:42 PM)viplala Kirjutas: [ -> ]Igapäevaselt 750k üles ja alla... lada tungiga... lolliks lännu vä Big Grin
+1

rohkem vatti näinud tungi hammbad viskavad auto raskuse all isegi üle.

ja vänt kulub ilmselt pihku kui igapärv vändata Smile
Tung läheks ikka uus kasutusse.
Aga jama ongi, et mul on neid 4 tk vaja ja õiged tungid maksavad 99 Eur-i tk.
Ja loomulikult tarvis ka lada tungi ümber ehitada.
See 99 Eur-ine tung peaks olema Volga tungi mõõtu(tõstejõuga).
99 euri eest sain mina tööristamarketist hüdro tungi, mis siis tõstab 80mm -450mm ja tõste võimet on 2.5t. (soomlaste toodang siis)

Kunagi ammu mäletan, et olen lada orginaal tunki näppinud, tõste kõrgus väga suurem ei ole minu mälu järgi.

Kui igapäevaselt on vaja asju tõsta ja langetada, siis hüdro vastu ei saa.

Aga kuna ma ei tea kus asja vaja kasutada on siis võimalik, et minu versioon on halb Rolleyes.
Kuhu sa seda kasutada tahad, äkki oskame sulle midagi paremat soovitada, või lihtsalt nõu anda.
tarvis tunge käru loodi saamiseks.
99 Euri maksev tung taoline: http://tinmy.en.alibaba.com/product/9873...Jacks.html
Suheldud ka selle hiina tootjaga ja umbes teada kui palju läheks maksma sealt ostmine aga miinimum kogus 50tk.
Kui raske käru? Kas lisaks tõstmisele lisandub vibratsioon, mis jääb ka tungide kanda?
Mingi järelveetav seade, näiteks saekaater?
Järelveetav seade jah, mille mass võib küündida 3,5-4 tonni kanti, kui on paraleelne maaga ja tungidel.
Tungid plaanis paigutada 4 nurka.
Kas ise ei kannata midagi teha? Poejuppidest tuleb meelde keermelatt ja pikad mutrid aga nende kulumiskindlus on olematu. Treiali abiga saaks asjast üle, pärast ahjust läbi muidugi. Kruttida saab erinevate akuriistadega, pärast kui koormus peal käsitsi natuke juurde. Midagi taolist. 400 ikka ei lähe, peaks tunduvalt odavamalt hakkama saama.
(30-12-2013, 14:34 PM)juss Kirjutas: [ -> ]Järelveetav seade jah, mille mass võib küündida 3,5-4 tonni kanti, kui on paraleelne maaga ja tungidel.
Tungid plaanis paigutada 4 nurka.

Pluss vibratsioon töötamisel. Unusta autotungid ja silma tugijalgu. Viidatu on hea.

Kui teed ise, võta tugikeermega latt ja vastavad mutrid. Jälgi koostamisel poolsust.
Lada tungraud unusta ära. Samuti ka W124 ja ka GAZ 24 tungrauad. Mida ise kasutaks oleks GAZ21 või siis 200 seeria Volvode tungraudu. Nende konstruktsioon on tugevam kui teistel ja ka kvaliteet parem. Volvo tungrauda kasutan ise ,et UAZ469 l rattaid vahetada. Vaid kaks tõstet. Eest ja tagant. Kuigi tuleks panna neid sellise (4t) massi juures kas 6 või 8.
http://www.respo.ee/et/Lisavarustus/21
otsast kruvitav nurgatugi, toru läbimõõt 48 mm, kandevõime 300 kg, 2tk komplektis
pakutud on häid lahendusi aga lisan veel ühe
matkaautode ja haagiste alt pärinevad tugijalad
peidad haagise alla ära ja ei ole seda segavat toru ja vänta igas nurgas püsti

vaata siit http://www.reimo.com/en/D-accessories_st...nstuetzen/

näiteks see

http://www.reimo.com/en/912323-universal...max_900kg/

esindus on Tallinnas olemas ja hinnad kehtivad Tallinnas
http://www.matkasuvilad.ee/
(30-12-2013, 11:57 AM)juss Kirjutas: [ -> ]tarvis tunge käru loodi saamiseks.
99 Euri maksev tung taoline: http://tinmy.en.alibaba.com/product/9873...Jacks.html
Suheldud ka selle hiina tootjaga ja umbes teada kui palju läheks maksma sealt ostmine aga miinimum kogus 50tk.

Osta parem hi lift https://www.google.ee/search?q=hi+lift+t...09&dpr=0.9 ,4x4 foorumis imedepõllult saab ca 60€ tk,ise ostsin alles hiljuti kasutatud 40€.3500kg tõstejõud sellisel.Mul kodu tehtud kahe posti tõstuk sellistest,kui vaja on tungraud,kui vaja riputad lakke ja tõstad kui kraanaga ja kui vaja siis vintsid ka auto maakera seest välja ja kui vaja saab ka pressina kasutada.
Mina arvan, et ole ääretult ettevaatlik oma tungidega jändamisel. Miks - esiteks pole enamus neist laiatarbetungidest pidevaks tööks mõeldud - nadi painutatud plekist korpus, mitte väga tummised keermelatid jne. Nad on ette nähtud vahel harva auto ratta vahetamiseks, seejuures ei ole lubatud ilma lisatugedeta auto alla ronida.

Teiseks, need tungid on tugevad vaid ühte pidi - vertikaalselt. Igasugune külgkoormus tapab nad kiirelt. Mine vaata parem, kuidas igat sorti tõstukite või kraanade tugijalad tehtud on. Neil on täpselt samamoodi vaja platform enam-vähem välja loodida, kui sinul, seega insenerid on juba miks ja kuidas küsimused töökindlalt ära lahendanud. Sinul jääb vaid sobivalt dimensioneerida ja järele teha. Su platform ei pea ju ainult korraks loodi aetud saama -ta peab ka loodis püsima ja olema jäik ja stabiilne, et sellel tööd teha saaks.

High-lift on tore asi, aga nelja high-lifti peal välja looditud platformi peal tööd teha...mina seal peal palki küll saagida ei taha.
Stabiilsust ja jõudu korraga pakuvad ikka juba päris vanamoelised asjad, Ei ole nad ka aegade jooksul suurt muutunud.
[Pilt: 7572062641.jpg]
Lehti: 1 2