automoto.ee foorumid

Täisversioon: Säde
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Milles vöib asi olla, kui piipu jöuab mingi säde, aga küünlas pole? Proovitud mitmeid küünlaid, isegi teistel vörridel olevait töötavaid küünlaid.
Viska piip minema pane otse juhtmest.
(04-04-2014, 22:16 PM)rattarumm Kirjutas: [ -> ]Viska piip minema pane otse juhtmest.

Ikka sama, kurat, üldse ei saa aru enam.
Äkki on mähise või juhtme isolatsioon küünla normaalse vahe korral ülelöögile avatud. Proovi küünlavahe poole väiksemaks panna, kas siis ka sädet pole? Kui on, siis tegele juhtme vahetuse või uue süütega. Võid proovida ahju peal kuivatada, vanemate süüdete puhul pidavat aitama.
(05-04-2014, 00:00 AM)aavu Kirjutas: [ -> ]Äkki on mähise või juhtme isolatsioon küünla normaalse vahe korral ülelöögile avatud. Proovi küünlavahe poole väiksemaks panna, kas siis ka sädet pole? Kui on, siis tegele juhtme vahetuse või uue süütega. Võid proovida ahju peal kuivatada, vanemate süüdete puhul pidavat aitama.

Aga mida teha, kui köik 3 magnetit (magneetot) mis mul on, ei istu väntvölli peale? Ühe sai lihvitud parajaks, aga on veidi tsentrist väljas ja käib viltu, slp lihvisin vanal süütepoolil ka veidi ääri ära, kuid nüüd on järgmine probleem, et see süütepool hakkab välja surema ja ei anna hästi sädet enam. Mis oleks parim lahendus siia? Uus, korralik magnet kuskilt otsida (mis on väga raske otsida) vöi lihvida teisel süütepoolil samamoodi ääred veidi maha?
tekib küsimus , miks ei istu , siis väntvõlli otsa ? võll ise seeneks taotud ?
kindlasti ei tohi magnet võlliotsas loperdada. kujuta nüüd ette , kui juhtub , et see mootor kunagi käima peaks minema, mida see tsentrist väljas magnet , mis ka abihooratta rolli täidab, tegema hakkab.
tõepoolest on magnetitega keerukas , paljud on p...e keeratud oskamatuse ja hoolimatusega , samas täiesti adekvaatne espluatatsioon ei välista magneti väsimist ja liikumahakkamist terassüdamikul.
katsuks ikka esmalt leida jupid , mis omavahel ilma kirvemeetoditta kokku hakkavad ja siis vaataks edasi . sääreka süütepuhul on kõik võimalik , ning oleks lühinägelik ühtegi viga välistada . kusjuures , see igaõhtune mähise mahakruvimine ja üleöö ahjupeal(radika) hoidmine pole sugugi huumorinurga teema , vaid alumise süütepooliga ( d 4 5 6 ) puhul igati õigustatud tegevus
Ahju peal sai hoitud 2 ööpäeva mölemaid mähiseid ja ka ülemist süütepooli.
Magnet otsas ei loperdagi, lihtsalt tsentrist väljas veidikene. Ja veel on üks probleem, et mul seisis vörr pool aastat ja siis esimene kraan murdus küljest ära, teine murdus ka ära, kas on vöimalik nendest veel midagi teha kui esimene keere on olemas vöi tuleb uus otsida?
kraan ei tohiks olla keeruline leida või palju maksta. olen näinud lahendust , kus settepott oli irdunud koos keermega , selle toru otsast, ometi mingi osa oli torust säilinud, sinnaotsa oli siis venitatud kummist kütuse voolik . kui kasutada voolikuvahel kütusefiltrit , siis polegi ju kõige jubedam lahendus . samuti säilib kraani sulge-ava funktsioon , vist . kuid mõistlik ikka uus kraan otsida , kui juhtub mootor koostöölepingut uuendama.
Säde ikka nörk teise alumise süütepooliga..
Kas magnet (magneeto) vöib ka sädet muuta mingil määral?
säärekapuhul kõik võimalik , on väidetud , et magnet nõrk jne. ise olen kogenud alumise mähisega , millelt kõrgepingeosa eemaldatud + moskva süütepool , nõrka sädet , mis isegi üritas mootorit käima aidata , kuid edutult. lahenduseks oli teise pilliküljest laenatud originaal väline pool.
üldiselt on toimiv praktika , rikkeotsingul analoogilise töötava mudeli küljest osade laenamine. neid ükshaaval katsetades võib ka vigane detail selguda. poonusena tavaliselt saab ka vigase mootori elule .
Säde on olemas, aga nörk. Kui veidi rohkem rattale hoogu annad, kaob ära.
Raami küljes oleva süütepoolil on tugev sirakas, kui näpu sisse paned ja käe vastu silindrit paned. Kas see vöib ka kuidagi sädet möjutada, kui magnet käib vastu süütepooli örnalt?
Säde nüüd normaalne, aga ei saa kontaktivahet korda.
Homme uus päev, muidu, siit saab vörrist pilti ka.
Siin veel süütepoolil massijuhe ka, mida enam pole ja kontaktid on peal, lihtsalt 2 nädala vanune pilt Big Grin
[Pilt: 1921085_748520661848567_3578060144771954662_o.jpg]
Ja säde jälle kadunud, iga päev uus jama.
Võrr ongi sedasi, õhtul sõidab ilusti ja hommikul tahad käima panna ei lähe Big Grin Mul mitu korda nii olnud. Kontrolli, kas süütepool üldse töötab. Ise kasutan sellist nippi, et akuladija pluss otsa panen süütepooli klemmi peale ja miinuse süütepooli miinusesse. Süütepoolile küünlajuhe, piip ja küünal külge. ( PS vaata, et laadija oleks 6 voldi peal) Tekib vooluring ja vahel katkestad miinust ja siis peaks sädet näha olema. Kui on nõrk säde, siis proovi erinevaid küünlaid. Minu võrridel kõigi A11 küünlad peal ja kõik töötab ideaalselt. Mõõda kindlasti piibu takisti üle. Ideaalis peaks see 0 olema, aga ei ole ka midagi kui takisti 5 10 või isegi 15 on. Kui jääb sinna 50-60 peale siis säde väga hea ei ole. Küünlajuhe kontrolli ka üle, kas ikka korras on. Endal olii sama jama, et säded pole. Terve päev jamasin ja siis avastasin, et küündlajuhe ei andnud ühendust. Parandage mind, kui ma milleskis eksin. Smile
Nüüd on uus probleem, panin uue kondensaatori vahele.
Tagurpidi lükates on säde ulme, et paneb sul suitsu ka pölema.
Edasi lükates pole mitte midagi, mida teha? Big Grin
(16-04-2014, 22:03 PM)T00M4S Kirjutas: [ -> ]Nüüd on uus probleem, panin uue kondensaatori vahele.
Tagurpidi lükates on säde ulme, et paneb sul suitsu ka pölema.
Edasi lükates pole mitte midagi, mida teha? Big Grin

Arvatavasti mähise probleem, mähis teistpidi peale panna ja on säde öietpidi ka.
Vörr töökorras!
Söidab kuni 50 km/h, vapustav Big Grin
Aitäh icemannile.