27-09-2017, 22:11 PM
Märkenöelaga (milleks oli teritatud nöelpüstoli nöel) sai kinnituse kuju metallile joonistatud ja vöis löikama hakata.
Tol ajal mul muud polnud kui löike-ketas.
[attachment=65314]
[attachment=65315]
[attachment=65316]
[attachment=65317]
Kujult tuli köik kenasti öige välja. Kasutasin erinevate paksustega löike-kettaid, erineva paksusega käiamis-kettaid ja löpuks ka lihvketast.
[attachment=65318]
[attachment=65319]
Soovisin ka liugpinda originaalilähedast. Et ilusam oleks ja et mugavam kasutada oleks.
Selleks löikasin siis vastavas möödus kolmnurgad ja painutasin öigesse kumerusse. Erinevate parraste kinnitused olid liugpinnaga allapoole suuremad (asümmeetrilised):
[attachment=65320]
TIG keevitusest teadsin ma tol ajal vaid niipalju, et see kuskil nurgas olemas on. Kuda töötab, polnd örna aimugi. Tegin keevituse MIG-ga.
[attachment=65321]
Keevitust saigi ohtralt pandud, kuna käiamine ja üle-lihvimine oli plaanis niikuitnii.
Löppkujuga olin väga rahul ... parem kui originaal, sest ta on tugevam
[attachment=65322]
Et puhas metall rooste ei läeks ja värv sealt maha kraabitaks, otsustasin metallid oksüdeerida ölis. Nii jäid nad kenad musta värvi ja ei läinud rooste:
[attachment=65323]
Kogu komplekt siis veel koos, kuid peale paikapanemist sain originaalid ää visata:
[attachment=65324]
Paikas uued kinnitused oma pesades ... ootasin masinasse paika kruttimist:
[attachment=65325]
Teenisid nad mind veatult kogu perioodi, mil Niva mul kasutuses oli, probleeme tagaistme seljatoega enam ei olnud.
Tol ajal mul muud polnud kui löike-ketas.
[attachment=65314]
[attachment=65315]
[attachment=65316]
[attachment=65317]
Kujult tuli köik kenasti öige välja. Kasutasin erinevate paksustega löike-kettaid, erineva paksusega käiamis-kettaid ja löpuks ka lihvketast.
[attachment=65318]
[attachment=65319]
Soovisin ka liugpinda originaalilähedast. Et ilusam oleks ja et mugavam kasutada oleks.
Selleks löikasin siis vastavas möödus kolmnurgad ja painutasin öigesse kumerusse. Erinevate parraste kinnitused olid liugpinnaga allapoole suuremad (asümmeetrilised):
[attachment=65320]
TIG keevitusest teadsin ma tol ajal vaid niipalju, et see kuskil nurgas olemas on. Kuda töötab, polnd örna aimugi. Tegin keevituse MIG-ga.
[attachment=65321]
Keevitust saigi ohtralt pandud, kuna käiamine ja üle-lihvimine oli plaanis niikuitnii.
Löppkujuga olin väga rahul ... parem kui originaal, sest ta on tugevam
[attachment=65322]
Et puhas metall rooste ei läeks ja värv sealt maha kraabitaks, otsustasin metallid oksüdeerida ölis. Nii jäid nad kenad musta värvi ja ei läinud rooste:
[attachment=65323]
Kogu komplekt siis veel koos, kuid peale paikapanemist sain originaalid ää visata:
[attachment=65324]
Paikas uued kinnitused oma pesades ... ootasin masinasse paika kruttimist:
[attachment=65325]
Teenisid nad mind veatult kogu perioodi, mil Niva mul kasutuses oli, probleeme tagaistme seljatoega enam ei olnud.