automoto.ee foorumid

Täisversioon: mille piduritrummlid?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auguvalem 4x80,sisemine 60 mm
VR-st sain,uued.
[Pilt: 0107401809fe0f5.jpg]
[Pilt: 010740181106753.jpg][Pilt: 0107401813bf406.jpg]
Kas mõõtsid õigesti? See leht
http://lauren.kosei.ee/pcd-tabel.html
sellist mõõtu ei tunne, pilti vaadates tundub ka, et pigem 4x100 on.
Pakuksin et tegu on hoopis piduriketastega ja mõõdetakse ikka aukude tsentritest...
(08-09-2014, 17:12 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]Pakuksin et tegu on hoopis piduriketastega ja mõõdetakse ikka aukude tsentritest...
Ma ütleks, et pigem ketas-trummel kuna ketta sisemist osa kasutatakse tõenäoliselt käsipiduri klotside hõõrdepinnana. Näinud sellist lahendust bmw peal, kindlasti kasutusel ka teist marki autode peal.
(08-09-2014, 16:42 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kas mõõtsid õigesti? See leht
http://lauren.kosei.ee/pcd-tabel.html
sellist mõõtu ei tunne, pilti vaadates tundub ka, et pigem 4x100 on.
ikka mõõtsin,no kui täpne olla siis valem on 4x81 ja sees auk 59 mm
Lasin selle valemitabeli läbi ja ei kohanud sellist.
Kettad jah aga trummel seest treitud nagu oleks topeltpidurid.
Eesmised kipuvad olema,keskel jahutusribid või eksin?
Ford Econovan 59 ja kui 80ruudus+80ruudus võtta ruutjuur, siis vastus 113,137 on väga lähedal 4x114,3-le.
on siis nii,et 4x mis iganes on kolmnurga nn hüpotenuus või?
mõtlesin kogu aeg teisiti.
(08-09-2014, 21:24 PM)ylli Kirjutas: [ -> ]
(08-09-2014, 16:42 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kas mõõtsid õigesti? See leht
http://lauren.kosei.ee/pcd-tabel.html
sellist mõõtu ei tunne, pilti vaadates tundub ka, et pigem 4x100 on.
ikka mõõtsin,no kui täpne olla siis valem on 4x81 ja sees auk 59 mm
Lasin selle valemitabeli läbi ja ei kohanud sellist.
Kettad jah aga trummel seest treitud nagu oleks topeltpidurid.
Eesmised kipuvad olema,keskel jahutusribid või eksin?

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid320338
Ikka selle järgi mõõtsid?
Misiganes on jah paraku auguringi läbimõõt.
nagu Margusk viitas, siis nii sügav eend on ilmselt eraldi olevatele käsipiduriklotsidele. Käsipidur annab viite tagasillale (erandiks mingid Alfa Romeod ning muistsed Saabid?), kus aga samas nii väikese ketta (ca 260mm) puhul siiski ventileeriv ketas kombeks ei ole...
Äkki on mõnel kangemal E30-l 4x100 (saan aru, et PCD on ikka 4x100 kant?) ja taga vent ketas?

lisan eraldi käsipiduriklotsidega markide nimistusse Opeli ja Saabi. Vent kettaid need aga taga ei kasuta. Paljudel oopelitel on taga 260mm.

Edit: E30 325 on taga siiski mittevent ketastega - tavaline 10mm paksus:
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:16/...0032/tab:1
Ma olen üsna kindel, et valesti mõõdetud. Mõõda üle. Sa võtsid mõõdu kõrvuti asetsevatest aukudest, tuleb võtta vastas poolel asetsevatest. Ma tegin Autocadis su piltide järgi joonise ja ei klapi su 80mm kohe kuidagi aukude vaheks. Ainult kõrvuti asetsevatel aukudel on umbes selline suurus.
jah mõõtsin valesti,ei tundnud auguvalemit,kui mõõta vastastikku,siis ~114 mm.
(08-09-2014, 21:46 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]Ford Econovan 59 ja kui 80ruudus+80ruudus võtta ruutjuur, siis vastus 113,137 on väga lähedal 4x114,3-le.

No siis ikka see ekonovan kui keskava ikka täpselt 59mm.
keskava just 59,seega fordike,tänud juhendajaile ja näpuga näitajaile.
on neid kellelgi vaja,uued asjad ja kahju VR-i jätta-sinna jäi veel 5 auguga ka ja ainult puhtalt kettad.