automoto.ee foorumid

Täisversioon: Projekt: JUMZ 6KL EO2621 - V2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Värvitud, panen kokku. Kabiini tagaluuki taastasin pikalt. Oleks tarvis uut tagaakna tihendit- kellelgi üle äkki? 
Lisaks puudu roolisamba armatuuri juurest kummi puhver- ideesid, millega asendada?
Armatuurile vaja uusi kellasid, kui kellelgi viisakaid kellasi - kütus, jahutusvedelik, laadimine, ōlisurve üle, paku julgelt. 
Tagumised töötuled- mida panna?
Kogu elektriskeem tuleb veel teha uus, kui kōik pudinad külge saavad. Selleni on veel hulk nokitsemist.
Kui ajad originaalsust taga, siis kellad kõik saadaval Põllumehe kaubamajas ja paljudes muudes kohtades, üpris olematu hinnaga. Ka tihendi peaks saama sarnastest kohtadest. Mina isiklikult paneks ampermeetri asemel voltmeetri.
Miks voltmeeter parem on?
Voltmeetrist näed pardapinget ehk seda, kuidas särtsutasemega hetkel olla võiks. Ning voltmeetrist ei käi kogu elu läbi, see vaid nuusib olukorda kõrvalt.

Ampermeeter näitab vaid, seda, kummale poole vool liigub. Matemaatikat peab ise tegema selle näidu alusel. Mis ei ütle midagi selle kohta, kuidas hetkel olukord on. Ning ampermeetrist käib üksjagu voolu läbi töö käigus...

Mina tühja auku uut skeemi ehitades paneks ka voltmeetri. Aga originaalsust taga ajades pole ju valikut: kui alguses oli ampermeeter - järelikult PEAB seal olema ka edaspidi ampermeeter.
Kuskohas Jumzi kütuse tagasivool originaalis alguse saab? Paagil on suudme juures koht olemas, kuhu ta suubuma peaks, aga mootoril alguspunkt on kellelgi kinni pitseeritud. ?
(29-12-2020, 20:16 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Kuskohas Jumzi kütuse tagasivool originaalis alguse saab? Paagil on suudme juures koht olemas, kuhu ta suubuma peaks, aga mootoril alguspunkt on kellelgi kinni pitseeritud. ?
Pihustite ülevool läheb tagasi peenfiltrisse. Üks netist leitud pilt ehk abiks.[attachment=85296]
Et tagasivool ainult filtripotti? Paaki ei lähegi?
Veel tarvis juhtme läbiviike. Neid kummist rōngaid, mis pannakse plekis oleva ava ümber, et juhet ära ei hōōruks. Tarvis 18 mm avale. Oskab keegi aidata, millisest poest hankida.  T40 jaoks veel leidsin, aga sellise vōi lähedase mōōduga enam ei leia.
Minu ülapea kopaga Jumzikul läheb pihustite tagasivool paaki. Mõneti loogilisem filtripotti saatmisest. Õhu välja saamisel ka üks aga vähem.
Siit valikust ehk annaks mõnda läbiviiku kasutada, hädaga saab ka ju sobivaks lõigata ja siis hüdrosilindri kummirõnga liimiga näiteks uuesti kokku panna.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/catalogsea...3%A4biviik
Või otsinguga läbiviik tuleb ka vasteid hunnikutes.
(29-12-2020, 23:26 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Et tagasivool ainult filtripotti? Paaki ei lähegi?
Veel tarvis juhtme läbiviike. Neid kummist rōngaid, mis pannakse plekis oleva ava ümber, et juhet ära ei hōōruks. Tarvis 18 mm avale. Oskab keegi aidata, millisest poest hankida.  T40 jaoks veel leidsin, aga sellise vōi lähedase mōōduga enam ei leia.
Mõõt peaks sobima, materjaliks küll PVC. Aga vaata ka allapoole.
 https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/ta...o125-175mm .
Kui traktori manuaali vaja, siis siit saad margipõhise https://fermer.ru/files/v2/forum/223826/...mz-6km.pdf .
Juhtme läbiviigud täitsa olemas PM kaubamajas. Mis mõõtu vaja. Nagu originaalid.
(30-12-2020, 00:54 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]Juhtme läbiviigud täitsa olemas PM kaubamajas. Mis mõõtu vaja. Nagu originaalid.
Täname vihjete eest! Ise miskipärast ei leidnud.
Tagatulede alused tihendid veel puudu...
Keegi teab öelda, kui mul on Jumzil kütusenäidiku kellaks UB-268 ,kui see asendada UB-126. Kas see töötab õigesti või mitte? Äkki on kellelgi kogemusi. Küsin lihtsalt sellepärast, et uut UB-268 pole kuskilt leidnud.
Vahepeal üht-teist on juhtunud. Tarvis veel tegeleda elektriga suures osas ja pisemat nipet näpet ka veel, siis traktori osa saab heaks loodetavasti. Õlid ja vedelikud ka puudu veel muidugi.
[attachment=85393][attachment=85394][attachment=85395]
Kütusepaagi küljes on tagasivoolu koht, mis sinna käima peaks? Minu mootoril tagasivool filtripotis, nagu ksf jürimees pandud pildil.
Taha panin töötuledeks Ponsse harvesterilt maha võetud tuled, 12V pirn sisse ja hetkel kärab. Kui tekkib paremate lampide vajadus, siis saab mingid LED-id pandud. 
Akende tihendid olid eelnevalt pm üleni värvitud nii kollase kui rohelisega, sai neid üsna hoolikalt puhastatud, aga tetud kohad ei andnud niihästi alla kui lootsin, seega siin seal on mingi vana värv veel tihenditel. Aga see kosmeetiline mure. Jätkuvalt ei ole leidnud õiget tagaakna tihendit.
Jätkub!
(04-01-2021, 17:49 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Küsiks nõu- kas EO põõrdekett ja niiduki E 301 külgülekande kett on sammult jne identsed?

E kett kaherealine ja võrreldes EO ketiga ikka väga peene sammuga.
Jo ta siis E külgülek. kett ei ole. Üherealine, samm 38 mm, puksi diameeter 22 mm, lüli laius seest 25 mm. Pikkus u 3 meetrit. Pole Jumzi ketti võrdluseks. Hakkab juba rooste minema.
Tulede juhtmeks, kas 0,75mm2 , 1mm2 või 1,5mm2? Sellise koguse juures on juba tuntav hinnavahe.
Kui kasutad halogeene, siis siis ikka alla 1,5mm  ei tasu panna, originaalis minuteada 2,5mm2. Vool peab ikka kohale jõudma. Ääretuled-gabariidid, need võid 1mm panna. Soojenduse mootorile kindlasti 2,5, tuu raibe imeb palju voolu.
Huvitav sinakasroheline värv, mis ral koodiga see on? Cool
(12-01-2021, 16:05 PM)auk_ Kirjutas: [ -> ]Kui kasutad halogeene, siis siis ikka alla 1,5mm  ei tasu panna, originaalis minuteada 2,5mm2. Vool peab ikka kohale jõudma. Ääretuled-gabariidid, need võid 1mm panna. Soojenduse mootorile kindlasti 2,5, tuu raibe imeb palju voolu.

Vaadake sõiduauto kapoti alla. Kui jämedad juhtmed seal lähevad näiteks H7 juurde?
Juhtme vajalik ristlõige sõltub tema pikkusest, planeeritud voolutugevusest ja sellest, millist pingelangu sa aktsepteerid. Tulede puhul tähendab pingelang kiiret valguse kadu ja kollaseks muutumist.

Orientiiriks sobib ehk see effexi tabel: https://www.effex.ee/?pg=37
Kes täpsemalt tahab, see googeldab. Olid online kalkulaatorid olemas vanasti.

Lisaks + juhtmele tuleb tagada, et oleks samaväärne - ja korralikud ühendused. Lüliti võiks ka voolu kannatada või tuleks läbi releede ühendada.

Lisaks on jämedam juhe mehaaniliselt tugevam, mis traktori juures võiks ka lugeda.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13