automoto.ee foorumid

Täisversioon: Projekt: JUMZ 6KL EO2621 - V2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Süüte paikka seadmine. Jumzil pole kunagi teinud, kuidas see käima peaks nii, et asi õige saaks?
Süüdet pole keegi näppinud ilmselt... Aga tegelesin elektriskeemiga. Masina esimene pool sai ellu äratatud, kabiinis ka mōned asjad. Tagatuled ka töötuled ning armatuuri all veel nipet näpet, siis saab hea. Klemme ja ja juhet juurde vaja uueks nädalaks.
Variant 1: Kui mootor lahti käis,kas jaotuskarbi hammasrattad said ikkagi märkidega kohakuti nagu näeb ette raamat? 
Variant 2: Kui kütusepumbal on paigast ära pritsenurga kraadid siis ei pruugi mootor käivituda.
(05-02-2021, 12:19 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Süüte paikka seadmine. Jumzil pole kunagi teinud, kuidas see käima peaks nii, et asi õige saaks?
https://www.youtube.com/watch?v=S29pMqPP...181AAC4D28 
Vaata kui vene keelest aru ei saa, küsi.
Nii, midagi on juhtunud vahepeal jälle. Elektrisüsteem on enam vähem juba. Pōhilised tööd veel armatuuri all teha. Muud tuled- viled paigas.
Armatuuri said LED märgutuled, mingid vinged valgusega nupud ka ostsin aga ei olegi kōige paremad... 
Aga muidu kojamees, kabiini vent, sisevalgus, taga töötuled ja sōidutuled on veetud ja paigas. Uskumatult palju meetreid juhet kulub ?
Siiski üks küsimus. Kuidas lisada armatuuri laadimise tuli? St kuidas see tuleks ühendada? Generaatoril on 2 otsa...
Veel on vaja piduritulede lülitit BK412. Kellelgi ehk seisab jōude? Sai kellelti uus kunagi hangitud, aga see ka seest kōdunenud.
Kui genekal kaks otsa ainult siis peenema alt tood juhtme märgutuleni ja märgutule teine klemm plussi. Läbi selle juhtme saab genekas ühtlasi ka ergutuse. 
Kuigi need genekad reeglina suudavad jääkmagnetismist ise ennast ergutada. 

Hoopis huvitavam küsimus on piduritulede lüliti. Mul pole jäänud ükski vene lüliti tööle.
Mõistus täitsa otsas. Kiiluvad kinni või lihtsalt ei lase voolu läbi.  ????
(23-02-2021, 22:57 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Kui genekal kaks otsa ainult siis peenema alt tood juhtme märgutuleni ja märgutule teine klemm plussi. Läbi selle juhtme saab genekas ühtlasi ka ergutuse. 
Kuigi need genekad reeglina suudavad jääkmagnetismist ise ennast ergutada. 

Hoopis huvitavam küsimus on piduritulede lüliti. Mul pole jäänud ükski vene lüliti tööle.
Mõistus täitsa otsas. Kiiluvad kinni või lihtsalt ei lase voolu läbi.  ????
Teistel masinatel mul nagu toimima jäänud need lülitid. Jumzi oma on aga hoopis pikema varrega ja kinnitub kaugemale.
Aitäh generaatori osaga. Nii saan asja toimima. Miskipärast selline kiiks on, et meeldib, kui punane tuli kustub kui generaator laeb...
Tegelikult veel üks küsimus. Suunatule relee - osadel 3 klemmi, osadel 2. Mida tarka see kolmas klemm tegema peaks?
Piduritule lüliti võiks ka VAZ 01-07 sobida. https://www.grantauto.ru/catalog/avtozap...7_emi.html
Suunatulede releel kolmas klemm on märgutule jaoks. Tähti ei mäleta.
T-25 piduritule lüliteid sai vahepeal iga aastaselt uuendatud enne ülevaatust. Ei kesta see nüüdisaja hiina AGH brändi kraam.
Lõhkusin lahti ka ühe lüliti. Mittetoimimise põhjus ka. Näiliselt vaskklemmid ei ole mitte vasest, vaid kaetud ainult sellega.
Eks piduripedaali ka ikka vajutab tihti ja nii need klemmid sädelemise nahka lähevad.
Tulles nüüd Jumzi juurde. Siis kas tänapäevane poe lüliti või veel kuskilt leitud nõukaaegne kraam. Mõtekas teha lülitamine läbi relee, sellele ütlevad kontaktid aitäh. Isegi hiina AGH on tänu vahele pandud releele jäänud pidama.
Suuremas perspektiivis võib muidugi ka muud voolu lülitused läbi releede panna toimetama.
(23-02-2021, 23:42 PM)Brrr Kirjutas: [ -> ]Piduritule lüliti võiks ka VAZ 01-07 sobida. https://www.grantauto.ru/catalog/avtozap...7_emi.html
Ja selle lüliti hankisingi ning sobib hästi!  Aitäh vihje eest!
Midagi jälle sai tehtud. Elekter valmis. Nüüd tarvis masin vedelikega täita ja siis proovima.
Suur hüdropump, mis asendis kang peab olema, et ta väljas oleks? Ei mäleta enam...
Mõlemad pumbad olid vist nii et kang allapoole välja, ülespoole sees...
Huvitav, kas see Jumz võis veidi aega tagasi mulle treila peal Ääsmäe kandis vastu tulla või on neid veel? Siuke värske värviga oli küll.
(03-05-2021, 15:47 PM)Aare R. Kirjutas: [ -> ]Huvitav, kas see Jumz võis veidi aega tagasi mulle treila peal Ääsmäe kandis vastu tulla või on neid veel? Siuke värske värviga oli küll.
Ei see masin liikleb Lõuna-Eestis ja pole plaanis teda kaugemale saata. 
Eile hankisin=sain 180cm laia hästi madala kulbi, nö koorimise kopa. Võibolla saab sellega hästi metsateid siledamaks koorida - siluda.
Nii. Täna sai tehtud esimene käivitus. Tōtt öelda sai pea pool päeva masinat erinevate vedelikega täidetud ja käivitumine. Peale ca 5 sek kettramist käivitus ja käib hästi. Aga küttepimba vahelt lekib mootori ōli. Vōtsin pumba maha, puhastasin, tegin uue tihendi ja läks veel hullemaks. Homme uus katse...
Siingi on vahepeal üht-teist tehtud. Küttepumpa võtsin lõpuks maha 3 korda. Tundub (mõõdistamiste alusel), et mootori otsakaas on niivõrd kõver, et vahel olev tihend ei toimi. Tegin taaskord uue tihendi ja selle ka õrnalt hermeetikuga kokku. Nüüd jäi pidama. 
Edasi sai masti osa kokku laotud. Võttis see lausa mitu päeva, sest endale omaselt sai torusi õgvendatud, uusi sõrmi hangitud ja palju muud pisiasju veel. Igatahes tõstab ja toimib ilusti. Hetkel puudu veel kopa silindri otsa laager/puks? St kumb seal olema peaks üldse, sellise mõõduga silindri otsa laagrit pole olemas, mis vaja oleks, kas seal peabki lihtsalt metall puks olema? Hüdrosilindri silm ise on 50mm, sõrm on 40mm. Kuidas teised lahendanud? Silinder ja vars tunduvad olema üsna kindlasti originaalid.
[attachment=89081]
[attachment=89082]
[attachment=89083]
Kui kellelgi vedeleb, siis huvitun kõiksugustest JUMZ EO masti sõrmedest, käpa sõrmedest ja isegi mõned silindrid võtaks riiulisse.
Sõber treipink aitab, otsimisele ei tasu aega raisatagi...Enne leiad heinakuhjast nõela koos rätsepaga
Sellised puksid ei sobi nagu lääne tehnikal? Rollmer jt müüvad.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13