automoto.ee foorumid

Täisversioon: Peugeot 405 Mi16 MÜÜDUD!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Tervitus!

Otsustasin ka oma igapäeva hobiautost siis teema teha, siis hää endal ka masina üle järge pidada, mis kuna tehtud ja remonditud jne.
Kaks päeva tagasi sai siis ostetud  selline rariteet  nagu Peugeot 405 Mi16 1,9 116kw.. Aastaid tagasi omasin samasugust Mi16, mille müüki sai hiljem tohutult kahetsetud. Ja siis kui ilmus  mõned päevad tagasi Motors 24 Mi16 müüki, ei olnud enam pikemat mõtlemist, sai kohe helistatud, autot vaatama mindud ja ära ostetud!

Konkreetne masin siis  oli Soomes arvel. Eile aga sai  MNTis käidud ja Eestis arvele võetud.

Mis ta siis endast kujutab, see MI16? On Peugeot 405 sportvariant.
Mi16 on tehase sportvedustus, sportistmed ja spoilerring.
Antud isendi kere on heas korras, väliselt roostet naljalt ei leia, ka põhi on kõva. Arvestades seda, et masin ju 1989 aastast, võib julgelt öelda, et kere seisukord on väga hea.
Ka salong ja istmed on hästi säilinud. Varustusest siis loen üles olulisemad asjad- 4 el. akent, esiistme soojendused, el välispeegel, el katuseluuk klaasist, kärukonks ja muidugi Mi16 originaal spoilerid, istmed. Kiireks sõiduks olemas ka õlitemperatuuri näidik.
Tehniline seisukord on selline, et auto sõidab iseseisvalt, tegemist muidugi on.
Ostes masinal summuti lörises aga see sai juba eile ära keevitatud. Kuigi masin palju vaiksemaks ei jäänud, sest lõpupütt seest tühi. Peab ütlema, et päris muhe hääl.

Eile sai masinal ka mootoriõli ära vahetatud, sisse läks Castroli poolsünt 10w 40.
Sai ka veermik üle kontrollitud, selgus, et ees tahab vasak sharniir vahetust, parem poolse õõtsa tagumised puksid.

Järgmise asjana tuleb kiiremas korras ära vahetada põhja all olevad roolivõimendi toru, mis lekib. Hommikul väike loik auto all.

Aga emotsioonid on kõrged! Masin on küll esiveoline aga  hea juhitavusega, sportvedrustus hoiab auto kindlalt tee küljes. Vedrustus on tõesti hästi õnnestunud, sest auklikel teel on masin üllatavalt mugav. Ja mootor on  väga ergas.
Edasised plaanid siis masina vigasid hakata vaikselt otsast parandama ja temaga sõitmist nautida. Seda Mi16 enam ei müü, eks edaspidi saab igapäevasteks sõitudeks muu liikur ostetud, siis jääb Mi16  täielikult hobiautoks, praegu täidab ta aga  igapäeva masina rolli ka. Et selline igapäeva hobiauto Smile

mõni pildike ka

[Pilt: large_29103587_x8H2.jpg]
[Pilt: large_29103589_XEpx.jpg]
[Pilt: large_29103591_0vpb.jpg]
[Pilt: large_29103593_7udX.jpg]
[Pilt: large_29103595_UjuF.jpg]
[Pilt: large_29103597_e8B3.jpg]
[Pilt: large_29103599_xiG4.jpg]
[Pilt: large_29103601_GWnm.jpg]
Õnnitlused!

Eesti kontekstis väga haruldane auto.

Siin on neid küll mnt.ee andmetel veel hiljuti arvel olnud, aga reaalselt sõitmas pole isegi tavalist 405 enam.





Eriti põnev aparaat oleks muidugi 405 Mi16 4x4.


A.
Nelikveoline Mi16 oleks küll jah eriti vägev.

Homme läheb masin selle lekkiva roolivõimendi toruga remonti. Ei tea kaua seal leke on juba olnud aga kardan, et roolivõimendi pump ka haiget saanud. Pump võibolla millalgi kuivale jäänud. Eile sõites oli tal rool suht raske ja kohapeal rooli keerates krigin.

Ega sel pumbal väga vist midagi remontida ei anna, aitab ainult vahetus! Või mis targemad mehed arvavad?

Sel Peugeotil on selline huvitav lahendus, et roolivõimendi torud jooksevad ka masina põhja all, seal see leke ongi.
äge pill, minujaoks nostalgiamasin, aasta oli vist ca 1988 kui kuressares oli üks sama värvi tutikas masin kohalikul sommil, veel mingi 5a tagasi oli see sama sommi auto müüa aga mingid kratid olid tast üle käinud jne, ehk ost jäi mul  katki, tea mis tast saanud, ehk siis eestis peaks olema üks tutikast peas siin oma elu veetnud mi16
see on põhjus miks ma ei nostalgitse vene tehnikat ehk kui ma olin 14aastane ja paar kavrtalit kaugemal seisis mi16 aastal 1988, siis igasugu sigullid ja mossed minetasid korraga oma väärtused autona
Lahe prantslane Smile Mul peaks isegi sellele mingeid nn " dealer"-i katalooge olema. Noh, tutvustab autot ja erinevaid varustustasemeid, soome k. .
Kris
Aasta siis oli...? 1988-89? kui Eesti rahvamajanduse saavutuste näituste ruumes toimus üks esimesi automesse. Kas ta nüüd motorex oli, ei tea, aga need peugeotid 205 ja 405, sh sportmudelid olid rahvale uudistamiseks välja pandud. 205 (ehk õieti meenutus temast) tegi tol ajal rallimaailmas ilma, kuulus B-klass...
Sai isegi neid vesistmas käidud ja värvilisel paberil reklaamimaterjale kogutud. Ostmisele tol ajal mõelda ei saanud. Kui nüüd õieti mäletan, siis hinnalipikul algasid numbrid 4-50´000 rbl kanti. Lada ametlik hind oli 8600, järelturul 10k ja palka saadi heal juhul 200. stippi sain 30,- ;(
Aga tollest ajast on 405 kena auto võrdluseks olnud.
Kui ei eksi siis nägin seda masinat mõni päev tagasi Tartus annelinnas?
Omasin ise 7-8 aastat tagasi täpselt samasugust MI16, vaid karbilaiendeid polnud minu omal enam olemas. Ma alguses ostsin enda oma mootori pärast, et see 205 ümber visata aga kuna ühtegi sobivas konditsioonis 205 polnud seeaeg eestist võtta siis sõitsin selle 405 oma igapäeva sõite pea 2 aastat, kuniks paremad autod peale tulid Smile
Aga tegelikult ma vist nautisin igat viimast kui korda selle auto roolis, olenemata tema 400tkm läbisõidust, väsinud istmetest ja pehmeks vajunud kerest, selles autos oli midagi. Kuigi ta jättis mind juba ostmise päeval teeäärde siis minul on sellest autost vaid suurepärased mälestused.
(13-02-2015, 01:37 AM)r.i.h.o Kirjutas: [ -> ]Kui ei eksi siis nägin seda masinat mõni päev tagasi Tartus annelinnas?
Aga tegelikult ma vist nautisin igat viimast kui korda selle auto roolis, olenemata tema 400tkm läbisõidust, väsinud istmetest ja pehmeks vajunud kerest, selles autos oli midagi. Kuigi ta jättis mind juba ostmise päeval teeäärde siis minul on sellest autost vaid suurepärased mälestused.

Eks ta ikka see sama masin oli jah Smile
Selles Mi16 on tõesti midagi. Ma ütlen vaid seda, et Mi16 on hingega masin ja temas on isikupära.
Miks on kahjuks nii, et enamustel uutel autodel puudub see isikupära ja hing? Paraku nii see on.
paistab Opel Vectra konkurent. Ning 405 Mi16 täpsemalt Vectra 2000 konkurent. Sama klass, prantslane natuke kergem (kas tühimass on tõesti ainult 1100kg?) ja prantslase mootor Opeli C20XE-st veel pöördejanusem. Ses mõttes janusem, et momendikõver ei ole just ülemäära lame Smile
Mobile.de-s ei pakuta Mi16 just palju - hetkel 6tk. Üks neist on nelikveoline - konkreetne isend on turbomootoriga. Kas nelikvedu käis (ainult) turbomootoriga käsikäes?
Üks Mi16 4x4 Eestis.
MNT.ee andmetel seisab juba vähemalt 2 aastat ilma kindlustuse ja ülevaatuseta.

A.
Peugeot 405 Haynes'i manuaal.

Mi16 on ka sees.

A.
Täna sai siis roolivõimendi toru uus pandud, kuna vana lekkis juba mitmest kohast ja oli päris pude! Uus toru väänati 2m vasktorust mille läbimõõt 10mm.
Roolivõimendi õli läks nüüd ka õige sisse, punane ATF, sommi oli sina vale rohelise õli sisse valand.

Hetkel mul pole kütusekulust küll õrna aimugi, kuna kütusenäidik nöögib. Vahepeal näitab, siis jälle mitte, mingi aeg tuleks nagu paaki võluväel kütust juurde ja siis jälle nagu poleski näidiku järgi kütust Big Grin
Eile võtsin õhufiltri korpuse lahti, et vaadata mis seisus filter on. Ja hoppaa, mida polnud oli filter Sad . Keegi "tarkpea" oli selle millalgi üldse ära võtnud. Tükk aega tulid suust sõnad, mis trükimusta ei kannata. No mis mõttes oli vaja see õhufilter ära võtta. Et masin mootorisse kõik sodi ja tolmu kisuks jah... Ehk siis mõni arvas, et nii masin paremini edasi käib..
Ei tea ka kui kaua auto ilma õhufiltrita sõitnud on. Iatahes õhtul sai kiirelt Automaailmas käidud ja uus õhufilter ostetud ja paigaldatud.
Vot selline lugu siis!
Suured tänud sulle kris282! Smile
Unustada ei tasu ka seda legendaarset filmijuppi:




A.
See filmijupp on täiega võimas, mulle igatahes väga meeldib!
[Pilt: 200px-Peugeot_405_T16_Pikes_Peak.jpg]

Aastad 1989 ja 1990 olid ka Peugeot 405-le samuti edukad, mõlemal aastal Paris -Dakar rally võidud Peugeot 405 T16 GR- iga!

[Pilt: 200px-Peugeot_405_Turbo_16_3.jpg]

Tänavaversioon Peugeot 405 T16-st oleks küll eriliselt põnev ja äge hobiauto minumeelest. Sel 2 liitrine turbomootor ja nelikvedu ja see veel haruldasem , kui Mi16. Kuigi nelikveolisi oli ka Mi16 variandis, ehk siis 1,9 vabalthingava mootoriga.
Hammasrihma hindamine visuaalselt on muidugi tänamatu tegevus aga mingi pildi ikka annab. Täna sai rihma kate maha võetud ja uuritud, et mis näoga rihm on! Kõige hullemat muljet ei jätnud. Kuna aga ei tea, et millal seda viimati vahetati, oleks mõistlik rihm koos rullikutega ära vahetada.

See siis oli mu eelmine Mi16

[Pilt: large_29108413_DrFX.jpg]
[Pilt: large_29108415_zhkt.jpg]
Mis sellest siis sai?

A.
Lehti: 1 2 3