12-02-2015, 16:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2015, 17:34 PM ja muutjaks oli yllar.)
Tervitus!
Otsustasin ka oma igapäeva hobiautost siis teema teha, siis hää endal ka masina üle järge pidada, mis kuna tehtud ja remonditud jne.
Kaks päeva tagasi sai siis ostetud selline rariteet nagu Peugeot 405 Mi16 1,9 116kw.. Aastaid tagasi omasin samasugust Mi16, mille müüki sai hiljem tohutult kahetsetud. Ja siis kui ilmus mõned päevad tagasi Motors 24 Mi16 müüki, ei olnud enam pikemat mõtlemist, sai kohe helistatud, autot vaatama mindud ja ära ostetud!
Konkreetne masin siis oli Soomes arvel. Eile aga sai MNTis käidud ja Eestis arvele võetud.
Mis ta siis endast kujutab, see MI16? On Peugeot 405 sportvariant.
Mi16 on tehase sportvedustus, sportistmed ja spoilerring.
Antud isendi kere on heas korras, väliselt roostet naljalt ei leia, ka põhi on kõva. Arvestades seda, et masin ju 1989 aastast, võib julgelt öelda, et kere seisukord on väga hea.
Ka salong ja istmed on hästi säilinud. Varustusest siis loen üles olulisemad asjad- 4 el. akent, esiistme soojendused, el välispeegel, el katuseluuk klaasist, kärukonks ja muidugi Mi16 originaal spoilerid, istmed. Kiireks sõiduks olemas ka õlitemperatuuri näidik.
Tehniline seisukord on selline, et auto sõidab iseseisvalt, tegemist muidugi on.
Ostes masinal summuti lörises aga see sai juba eile ära keevitatud. Kuigi masin palju vaiksemaks ei jäänud, sest lõpupütt seest tühi. Peab ütlema, et päris muhe hääl.
Eile sai masinal ka mootoriõli ära vahetatud, sisse läks Castroli poolsünt 10w 40.
Sai ka veermik üle kontrollitud, selgus, et ees tahab vasak sharniir vahetust, parem poolse õõtsa tagumised puksid.
Järgmise asjana tuleb kiiremas korras ära vahetada põhja all olevad roolivõimendi toru, mis lekib. Hommikul väike loik auto all.
Aga emotsioonid on kõrged! Masin on küll esiveoline aga hea juhitavusega, sportvedrustus hoiab auto kindlalt tee küljes. Vedrustus on tõesti hästi õnnestunud, sest auklikel teel on masin üllatavalt mugav. Ja mootor on väga ergas.
Edasised plaanid siis masina vigasid hakata vaikselt otsast parandama ja temaga sõitmist nautida. Seda Mi16 enam ei müü, eks edaspidi saab igapäevasteks sõitudeks muu liikur ostetud, siis jääb Mi16 täielikult hobiautoks, praegu täidab ta aga igapäeva masina rolli ka. Et selline igapäeva hobiauto
mõni pildike ka
Otsustasin ka oma igapäeva hobiautost siis teema teha, siis hää endal ka masina üle järge pidada, mis kuna tehtud ja remonditud jne.
Kaks päeva tagasi sai siis ostetud selline rariteet nagu Peugeot 405 Mi16 1,9 116kw.. Aastaid tagasi omasin samasugust Mi16, mille müüki sai hiljem tohutult kahetsetud. Ja siis kui ilmus mõned päevad tagasi Motors 24 Mi16 müüki, ei olnud enam pikemat mõtlemist, sai kohe helistatud, autot vaatama mindud ja ära ostetud!
Konkreetne masin siis oli Soomes arvel. Eile aga sai MNTis käidud ja Eestis arvele võetud.
Mis ta siis endast kujutab, see MI16? On Peugeot 405 sportvariant.
Mi16 on tehase sportvedustus, sportistmed ja spoilerring.
Antud isendi kere on heas korras, väliselt roostet naljalt ei leia, ka põhi on kõva. Arvestades seda, et masin ju 1989 aastast, võib julgelt öelda, et kere seisukord on väga hea.
Ka salong ja istmed on hästi säilinud. Varustusest siis loen üles olulisemad asjad- 4 el. akent, esiistme soojendused, el välispeegel, el katuseluuk klaasist, kärukonks ja muidugi Mi16 originaal spoilerid, istmed. Kiireks sõiduks olemas ka õlitemperatuuri näidik.
Tehniline seisukord on selline, et auto sõidab iseseisvalt, tegemist muidugi on.
Ostes masinal summuti lörises aga see sai juba eile ära keevitatud. Kuigi masin palju vaiksemaks ei jäänud, sest lõpupütt seest tühi. Peab ütlema, et päris muhe hääl.
Eile sai masinal ka mootoriõli ära vahetatud, sisse läks Castroli poolsünt 10w 40.
Sai ka veermik üle kontrollitud, selgus, et ees tahab vasak sharniir vahetust, parem poolse õõtsa tagumised puksid.
Järgmise asjana tuleb kiiremas korras ära vahetada põhja all olevad roolivõimendi toru, mis lekib. Hommikul väike loik auto all.
Aga emotsioonid on kõrged! Masin on küll esiveoline aga hea juhitavusega, sportvedrustus hoiab auto kindlalt tee küljes. Vedrustus on tõesti hästi õnnestunud, sest auklikel teel on masin üllatavalt mugav. Ja mootor on väga ergas.
Edasised plaanid siis masina vigasid hakata vaikselt otsast parandama ja temaga sõitmist nautida. Seda Mi16 enam ei müü, eks edaspidi saab igapäevasteks sõitudeks muu liikur ostetud, siis jääb Mi16 täielikult hobiautoks, praegu täidab ta aga igapäeva masina rolli ka. Et selline igapäeva hobiauto
mõni pildike ka