Autole sai toodud ka laiade stangede doonor teise auto näol. Milleks terve auto, eks ikka selleks et terve auto kus olid laiad stanged küljes. Tuli kätte soodsamalt kui laiade stangede pakkujad soovisid ainult stange komplekti eest.
Auto siis nägi tuues välja selline.
Auto oli alguses suht tühjaks tehtud, ja ei tahtnud korralikult töödata ja sooja ei tulnud salongi.
Aga need probleemid sai lahendatud. Soe tuli salongi peale kahe tihendi vahetust ja mootori mitte korrektne töötamine sai lahendatud pritse süsteemile uue juhtmestiku paigaldamisega. Auto sai komplekteeritud nii palju kui oli võimalik. Hetkel vaja kompleteerida veel uksed ja lagi. Ning tundub et kui disla valmis siis tuleb ka see doonor ette võtta kuna sellel kere kõvasti paremas korras kui dislal. Auto arvel ja omam ülevaatust ning kindlustust.
Edu ehitamisel. Mul hakkab jõudma ülevaatus valmis 85 a golf millel aiste vahel sama 40kw masuudipress.
Edu vaja. Loodan et jõuan enda oma ka järgmise aasta ÜV-ks valmis. Ilus golf sul muide.
Tänane õhtu oli lühike aga tegude rohke. Lühikeseks jäi ta selle pärast et keevitus gaas sai otsa. Tegude poolest võiks öelda et teha on veel vaja taga ratta koopast karbi ots remontida ja eest koopast karbi ots haljaks lasta ning tagand kõksu saand koht korralikult haljaks ajada siis on parem külg valmis. Täna sai ka valge g2 tähele panu. G2 sai endale korralikumad rehvid, aknad hakkasid ülesse ja alla käima ja siis sai panna paneelid uste külge. Ette sai paigaldatud puudu olnud põll ja põlle lisa. Jännatud sai veel natukene elektriga. Kuna keegi tark oli sees ka juhtmeid käppinud ja suuna tulede töötamise nässu keeranud. Asi edeneb, vaikselt aga edeneb mis on põhiline.
Hetke seisuga on siis keevitus tööd lõppenud. Tuleb teha veel roostetõrje ja siis läheb peale krunt, kivikaitse, mastiks. Hetkel veel autot ülekere värvima ei hakka kuna pole veel sobivat värvi kätte saand. Tehtud kohad katan tavalise pruuni autovärviga. Ning sobiva värvi kätte saamisel tuiskan auto üle. Peale ajutist värvimist siis võtan ette sillad ja mootori jätan viimaseks. Pilte lisan järgmine nädal kui saan korraliku aparaadi.
Auto on nüüd seal maal, et tuleb veel viimastel asjadel krunt õrnalt ära karestada ja siis võib värvima asuda
Tore ja vahva projekt, ning edu ja jaksu edaspidiseks!
Endalgi karburaatormootoriga ning automaatkastiga Golf 2 kevadet ja nokitsemist ootamas
Mismoodi see tuba sinna ära peaks mahtuma? A4 istmed olid juba laiad golfi...
Kõige peale on mõeldud juba.
Et teema päris soiku ei jääks siis lisan mõne pildi hetke tegemistest.
Mis iludus seal golfi taga paistab, natuke tagumist tiiba on näha ja jupike kabiini...
Tulevane tööloom Põka. Täpse margi jään võlgu (T-25/40. Kabiin tundub jumzile omane). Sõbra oma, hakkab taastama.
Uuendaks siis ka teemat. Autot suure tõenäosusega kuu lõpuks ja Vag festiks valmis ei jõua kuna tulid mõned ette planeerimata asjad vahele. Aga sellegi poolest ehitab autot edasi nii kiiresti ja nii palju kui võimalik. Hetkel olemas 100% uued silla osad ja enamus mootori osasid. Puudu veel siduri ketas+korv, radikas, mõned lõdvikud ja summutaja jooks otsast lõpuni. Siis peaks olema varuosade poolt kõik vajalik olemas. Vaja ainult kätele tegevust anda.
Kuidas autoga edeneb, pole vahepeal ei kippu ega kõppu.
Jaanipäeva paiku ajasin oma golfiräbalale tule sisse ja tegin sõitu, kuna orginaalis suurt minna ei jõudnud siis sai laias laastus 4-5 tunniga tehtud turbokas vahele ja sinna monopritse otsa, igaks petteks veel NOS'i düüsid ja balloon ka peale.... ;
Sõidetud sai omajagu enne kui mootor orbiidile lendas...
Aga küsiks siit teemas juba abi ka, on kellegil mõni kobe 5ukselise G2 kere üle?