06-03-2018, 23:46 PM
Kas sellisele keeratava otsaga süütepoolile juhet on kuskilt saada? Või lihtsam lada pool panna? Volgasi kaks aga juhet üks
[attachment=68653]

[attachment=68653]
(06-03-2018, 23:46 PM)Varblane Kirjutas: [ -> ]Kas sellisele keeratava otsaga süütepoolile juhet on kuskilt saada? Või lihtsam lada pool panna? Volgasi kaks aga juhet üks![]()
(06-03-2018, 23:55 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mis ajavahemikul keritava kõrgepingejuhtmekinnitusega pooli üldse G-24 pandi? Minu vähesed kokkujuhtumised volgadega polegi säärasega kokku viinud.
(07-03-2018, 09:12 AM)andres21 Kirjutas: [ -> ]No mis erilist juhet see pool nõuab? Koorid vaskkiuga juhmel isolatsooni nii pikalt maha, et kui juhtme pööratavasse otsikusse lükkad, tuleb paljaks kooritud juhe ca 5mm ulatuses otsikust välja. Pöörad väljaulatuva juhtme kahekorra ja pöörad otsiku süütepooli.
(07-03-2018, 12:51 PM)Meelis2 Kirjutas: [ -> ]Tegelikult sai väljaulatuvale juhtmeotsale alati nn krunn otsa keeratud mis andis väidetavalt paremat kontakti pooli pesa põhjaga, kinni keerates oli seda tunda. Tegelikult jäi ikka kontakt puudulikuks ja pesa materjalid kõrbesid ja korrodeerisid ülehüppava laengu tõttu ikkagi kiirelt ära.
(07-03-2018, 14:51 PM)motamees Kirjutas: [ -> ](07-03-2018, 12:51 PM)Meelis2 Kirjutas: [ -> ]Tegelikult sai väljaulatuvale juhtmeotsale alati nn krunn otsa keeratud mis andis väidetavalt paremat kontakti pooli pesa põhjaga, kinni keerates oli seda tunda. Tegelikult jäi ikka kontakt puudulikuks ja pesa materjalid kõrbesid ja korrodeerisid ülehüppava laengu tõttu ikkagi kiirelt ära.
Olles VÄGA palju omanud kokkupuuteid sellise süüteüpooli otsaga, ei meenu küll tsitaadi teises pooles mainitud viga. Esimene pool on täiesti õige. Kui tahta veel erilist kvaliteeti, sai krunnile tinapunn peale lastud.
(07-03-2018, 02:21 AM)Varblane Kirjutas: [ -> ]No GAZ-51 mootori peal küll NGK-küünlad (18mm Fordi küünlad) midagi head ei teinud, ei käinud üldse see mootor nendega, kuigi sai kõik uus pandud, jagajakaas, juhtmed-piibud. Sai muretsetud omaaegsed uued org. tähisega küünlad ja mootor hakkas hoobilt paremini tööle. Aga eks 51 mootor on ka midagi muud kui Volga(06-03-2018, 23:55 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mis ajavahemikul keritava kõrgepingejuhtmekinnitusega pooli üldse G-24 pandi? Minu vähesed kokkujuhtumised volgadega polegi säärasega kokku viinud.
Hea küsimus! Minu autod 83 ja 84 väljalaskega ja mõlemal nö. keritavad poolid peal.
Tavalise otsaga pool tuli ehk 24-10 peal?
Veidike offtopicut:
Proovisin 4-5 vene küünla komplekti volga poest ja peale paari käivitust need enam ei töödanud. Peale NGK'de peale panekut käivitub masin alati ja probleeme pole. Need lollid kes väidavad et vene auto tahab vene küünlaid võib sinna samusesse minna!Vb ainult tehase või vana laojäägi küünlad toimetavad aga uute küünalde kvaliteet on ikka *****.
(12-03-2018, 13:21 PM)aqu77 Kirjutas: [ -> ](07-03-2018, 02:21 AM)Varblane Kirjutas: [ -> ]...No GAZ-51 mootori peal küll NGK-küünlad (18mm Fordi küünlad) midagi head ei teinud, ei käinud üldse see mootor nendega, kuigi sai kõik uus pandud, jagajakaas, juhtmed-piibud. Sai muretsetud omaaegsed uued org. tähisega küünlad ja mootor hakkas hoobilt paremini tööle. Aga eks 51 mootor on ka midagi muud kui Volga
Veidike offtopicut:
Proovisin 4-5 vene küünla komplekti volga poest ja peale paari käivitust need enam ei töödanud. Peale NGK'de peale panekut käivitub masin alati ja probleeme pole. Need lollid kes väidavad et vene auto tahab vene küünlaid võib sinna samusesse minna!Vb ainult tehase või vana laojäägi küünlad toimetavad aga uute küünalde kvaliteet on ikka *****.
(12-03-2018, 13:21 PM)aqu77 Kirjutas: [ -> ]No GAZ-51 mootori peal küll NGK-küünlad (18mm Fordi küünlad) midagi head ei teinud, ei käinud üldse see mootor nendega, kuigi sai kõik uus pandud, jagajakaas, juhtmed-piibud. Sai muretsetud omaaegsed uued org. tähisega küünlad ja mootor hakkas hoobilt paremini tööle. Aga eks 51 mootor on ka midagi muud kui Volga
(12-03-2018, 13:21 PM)aqu77 Kirjutas: [ -> ]51 le läheb NGK AB6 küünal, nendega käib küll väga ilusti(07-03-2018, 02:21 AM)Varblane Kirjutas: [ -> ]No GAZ-51 mootori peal küll NGK-küünlad (18mm Fordi küünlad) midagi head ei teinud, ei käinud üldse see mootor nendega, kuigi sai kõik uus pandud, jagajakaas, juhtmed-piibud. Sai muretsetud omaaegsed uued org. tähisega küünlad ja mootor hakkas hoobilt paremini tööle. Aga eks 51 mootor on ka midagi muud kui Volga(06-03-2018, 23:55 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mis ajavahemikul keritava kõrgepingejuhtmekinnitusega pooli üldse G-24 pandi? Minu vähesed kokkujuhtumised volgadega polegi säärasega kokku viinud.
Hea küsimus! Minu autod 83 ja 84 väljalaskega ja mõlemal nö. keritavad poolid peal.
Tavalise otsaga pool tuli ehk 24-10 peal?
Veidike offtopicut:
Proovisin 4-5 vene küünla komplekti volga poest ja peale paari käivitust need enam ei töödanud. Peale NGK'de peale panekut käivitub masin alati ja probleeme pole. Need lollid kes väidavad et vene auto tahab vene küünlaid võib sinna samusesse minna!Vb ainult tehase või vana laojäägi küünlad toimetavad aga uute küünalde kvaliteet on ikka *****.
(12-03-2018, 14:59 PM)volvo Kirjutas: [ -> ](12-03-2018, 13:21 PM)aqu77 Kirjutas: [ -> ]51 le läheb NGK AB6 küünal, nendega käib küll väga ilusti(07-03-2018, 02:21 AM)Varblane Kirjutas: [ -> ]No GAZ-51 mootori peal küll NGK-küünlad (18mm Fordi küünlad) midagi head ei teinud, ei käinud üldse see mootor nendega, kuigi sai kõik uus pandud, jagajakaas, juhtmed-piibud. Sai muretsetud omaaegsed uued org. tähisega küünlad ja mootor hakkas hoobilt paremini tööle. Aga eks 51 mootor on ka midagi muud kui Volga(06-03-2018, 23:55 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mis ajavahemikul keritava kõrgepingejuhtmekinnitusega pooli üldse G-24 pandi? Minu vähesed kokkujuhtumised volgadega polegi säärasega kokku viinud.
Hea küsimus! Minu autod 83 ja 84 väljalaskega ja mõlemal nö. keritavad poolid peal.
Tavalise otsaga pool tuli ehk 24-10 peal?
Veidike offtopicut:
Proovisin 4-5 vene küünla komplekti volga poest ja peale paari käivitust need enam ei töödanud. Peale NGK'de peale panekut käivitub masin alati ja probleeme pole. Need lollid kes väidavad et vene auto tahab vene küünlaid võib sinna samusesse minna!Vb ainult tehase või vana laojäägi küünlad toimetavad aga uute küünalde kvaliteet on ikka *****.
(07-03-2018, 19:33 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Selle pooli jaoks on vaja veneaegset küünlajuhet. Kui viimane häda käes siis mõne jupi ikka leian,kui jääd päris hätta. See ei tohiks praegusel tehnikaajastul üldse muret tekitama,peaks saada olema igalpool lademes.
T.