06-03-2018, 22:46 PM
Gaz 24 süütepooli ja jagaja vaheline juhe
06-03-2018, 22:54 PM
06-03-2018, 22:55 PM
Mis ajavahemikul keritava kõrgepingejuhtmekinnitusega pooli üldse G-24 pandi? Minu vähesed kokkujuhtumised volgadega polegi säärasega kokku viinud.
07-03-2018, 01:21 AM
(06-03-2018, 22:55 PM)v6sa Kirjutas: Mis ajavahemikul keritava kõrgepingejuhtmekinnitusega pooli üldse G-24 pandi? Minu vähesed kokkujuhtumised volgadega polegi säärasega kokku viinud.
Hea küsimus! Minu autod 83 ja 84 väljalaskega ja mõlemal nö. keritavad poolid peal.
Tavalise otsaga pool tuli ehk 24-10 peal?
Veidike offtopicut:
Proovisin 4-5 vene küünla komplekti volga poest ja peale paari käivitust need enam ei töödanud. Peale NGK'de peale panekut käivitub masin alati ja probleeme pole. Need lollid kes väidavad et vene auto tahab vene küünlaid võib sinna samusesse minna! Vb ainult tehase või vana laojäägi küünlad toimetavad aga uute küünalde kvaliteet on ikka *****.
07-03-2018, 08:10 AM
Ka vene aeg oli samamoodi,hea kui üks-kaks neljast töötas. Vahet pole mis küünal,hea on see küünal mis töötab.
07-03-2018, 08:12 AM
No mis erilist juhet see pool nõuab? Koorid vaskkiuga juhmel isolatsooni nii pikalt maha, et kui juhtme pööratavasse otsikusse lükkad, tuleb paljaks kooritud juhe ca 5mm ulatuses otsikust välja. Pöörad väljaulatuva juhtme kahekorra ja pöörad otsiku süütepooli.
07-03-2018, 11:51 AM
(07-03-2018, 08:12 AM)andres21 Kirjutas: No mis erilist juhet see pool nõuab? Koorid vaskkiuga juhmel isolatsooni nii pikalt maha, et kui juhtme pööratavasse otsikusse lükkad, tuleb paljaks kooritud juhe ca 5mm ulatuses otsikust välja. Pöörad väljaulatuva juhtme kahekorra ja pöörad otsiku süütepooli.
Tegelikult sai väljaulatuvale juhtmeotsale alati nn krunn otsa keeratud mis andis väidetavalt paremat kontakti pooli pesa põhjaga, kinni keerates oli seda tunda. Tegelikult jäi ikka kontakt puudulikuks ja pesa materjalid kõrbesid ja korrodeerisid ülehüppava laengu tõttu ikkagi kiirelt ära.
07-03-2018, 13:51 PM
(07-03-2018, 11:51 AM)Meelis2 Kirjutas: Tegelikult sai väljaulatuvale juhtmeotsale alati nn krunn otsa keeratud mis andis väidetavalt paremat kontakti pooli pesa põhjaga, kinni keerates oli seda tunda. Tegelikult jäi ikka kontakt puudulikuks ja pesa materjalid kõrbesid ja korrodeerisid ülehüppava laengu tõttu ikkagi kiirelt ära.
Olles VÄGA palju omanud kokkupuuteid sellise süüteüpooli otsaga, ei meenu küll tsitaadi teises pooles mainitud viga. Esimene pool on täiesti õige. Kui tahta veel erilist kvaliteeti, sai krunnile tinapunn peale lastud.
07-03-2018, 17:19 PM
(07-03-2018, 13:51 PM)motamees Kirjutas:(07-03-2018, 11:51 AM)Meelis2 Kirjutas: Tegelikult sai väljaulatuvale juhtmeotsale alati nn krunn otsa keeratud mis andis väidetavalt paremat kontakti pooli pesa põhjaga, kinni keerates oli seda tunda. Tegelikult jäi ikka kontakt puudulikuks ja pesa materjalid kõrbesid ja korrodeerisid ülehüppava laengu tõttu ikkagi kiirelt ära.
Olles VÄGA palju omanud kokkupuuteid sellise süüteüpooli otsaga, ei meenu küll tsitaadi teises pooles mainitud viga. Esimene pool on täiesti õige. Kui tahta veel erilist kvaliteeti, sai krunnile tinapunn peale lastud.
+1
07-03-2018, 18:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2018, 18:34 PM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
Selle pooli jaoks on vaja veneaegset küünlajuhet. Kui viimane häda käes siis mõne jupi ikka leian,kui jääd päris hätta. See ei tohiks praegusel tehnikaajastul üldse muret tekitama,peaks saada olema igalpool lademes.
T.
T.
12-03-2018, 12:21 PM
(07-03-2018, 01:21 AM)Varblane Kirjutas:No GAZ-51 mootori peal küll NGK-küünlad (18mm Fordi küünlad) midagi head ei teinud, ei käinud üldse see mootor nendega, kuigi sai kõik uus pandud, jagajakaas, juhtmed-piibud. Sai muretsetud omaaegsed uued org. tähisega küünlad ja mootor hakkas hoobilt paremini tööle. Aga eks 51 mootor on ka midagi muud kui Volga(06-03-2018, 22:55 PM)v6sa Kirjutas: Mis ajavahemikul keritava kõrgepingejuhtmekinnitusega pooli üldse G-24 pandi? Minu vähesed kokkujuhtumised volgadega polegi säärasega kokku viinud.
Hea küsimus! Minu autod 83 ja 84 väljalaskega ja mõlemal nö. keritavad poolid peal.
Tavalise otsaga pool tuli ehk 24-10 peal?
Veidike offtopicut:
Proovisin 4-5 vene küünla komplekti volga poest ja peale paari käivitust need enam ei töödanud. Peale NGK'de peale panekut käivitub masin alati ja probleeme pole. Need lollid kes väidavad et vene auto tahab vene küünlaid võib sinna samusesse minna! Vb ainult tehase või vana laojäägi küünlad toimetavad aga uute küünalde kvaliteet on ikka *****.
12-03-2018, 12:47 PM
(12-03-2018, 12:21 PM)aqu77 Kirjutas:(07-03-2018, 01:21 AM)Varblane Kirjutas: ...No GAZ-51 mootori peal küll NGK-küünlad (18mm Fordi küünlad) midagi head ei teinud, ei käinud üldse see mootor nendega, kuigi sai kõik uus pandud, jagajakaas, juhtmed-piibud. Sai muretsetud omaaegsed uued org. tähisega küünlad ja mootor hakkas hoobilt paremini tööle. Aga eks 51 mootor on ka midagi muud kui Volga
Veidike offtopicut:
Proovisin 4-5 vene küünla komplekti volga poest ja peale paari käivitust need enam ei töödanud. Peale NGK'de peale panekut käivitub masin alati ja probleeme pole. Need lollid kes väidavad et vene auto tahab vene küünlaid võib sinna samusesse minna! Vb ainult tehase või vana laojäägi küünlad toimetavad aga uute küünalde kvaliteet on ikka *****.
Kas NGK oli ikka õige mudel? Et seal ei sattunud takistiga küünlad jadasse takistiga rootoriga...
Mul on kogemus küll vaid uuematega, aga ei ole ei Lada, mosse, UAZ ega V8 pajaga kaasik NGK peale pipardanud. Küll on mul kogemus Fordi ajastust, kus omast teadmatusest takistiga soetatud Championid kohe üldse ei süüdanud Fiesta kolvi peale tuld. Rootoris oli ju ka takisti... Õige küünlakompletiga sai tüki valgemaks põlemiskamber.
12-03-2018, 13:17 PM
(12-03-2018, 12:21 PM)aqu77 Kirjutas: No GAZ-51 mootori peal küll NGK-küünlad (18mm Fordi küünlad) midagi head ei teinud, ei käinud üldse see mootor nendega, kuigi sai kõik uus pandud, jagajakaas, juhtmed-piibud. Sai muretsetud omaaegsed uued org. tähisega küünlad ja mootor hakkas hoobilt paremini tööle. Aga eks 51 mootor on ka midagi muud kui Volga
Peab ikke kõva usk olema, mis vene küünla NGK omast paremaks teeb...
Nagu Võsa juba kahtlustas oli sääl miskit muud ikke mäda.
Sai kunagi vene ajal althõlma äritud ühed Championi küünlad. Kuna tööjuures oli küünalde katsetuse stend, siis otsustasime huvi pärast üle kontrollida. Kõik töötasid. Tõstsime isegi survet kõvasti kõrgemaks kuni süsteemi üks voolik järgi andis, ikke töötasid. Vene küünaldega oleks 1/3 pidanud ära viskama, aga polnud neidki.
NGK pole Championist kindlasti mette sitem.
12-03-2018, 13:59 PM
(12-03-2018, 12:21 PM)aqu77 Kirjutas:51 le läheb NGK AB6 küünal, nendega käib küll väga ilusti(07-03-2018, 01:21 AM)Varblane Kirjutas:No GAZ-51 mootori peal küll NGK-küünlad (18mm Fordi küünlad) midagi head ei teinud, ei käinud üldse see mootor nendega, kuigi sai kõik uus pandud, jagajakaas, juhtmed-piibud. Sai muretsetud omaaegsed uued org. tähisega küünlad ja mootor hakkas hoobilt paremini tööle. Aga eks 51 mootor on ka midagi muud kui Volga(06-03-2018, 22:55 PM)v6sa Kirjutas: Mis ajavahemikul keritava kõrgepingejuhtmekinnitusega pooli üldse G-24 pandi? Minu vähesed kokkujuhtumised volgadega polegi säärasega kokku viinud.
Hea küsimus! Minu autod 83 ja 84 väljalaskega ja mõlemal nö. keritavad poolid peal.
Tavalise otsaga pool tuli ehk 24-10 peal?
Veidike offtopicut:
Proovisin 4-5 vene küünla komplekti volga poest ja peale paari käivitust need enam ei töödanud. Peale NGK'de peale panekut käivitub masin alati ja probleeme pole. Need lollid kes väidavad et vene auto tahab vene küünlaid võib sinna samusesse minna! Vb ainult tehase või vana laojäägi küünlad toimetavad aga uute küünalde kvaliteet on ikka *****.
12-03-2018, 23:04 PM
(12-03-2018, 13:59 PM)volvo Kirjutas:(12-03-2018, 12:21 PM)aqu77 Kirjutas:51 le läheb NGK AB6 küünal, nendega käib küll väga ilusti(07-03-2018, 01:21 AM)Varblane Kirjutas:No GAZ-51 mootori peal küll NGK-küünlad (18mm Fordi küünlad) midagi head ei teinud, ei käinud üldse see mootor nendega, kuigi sai kõik uus pandud, jagajakaas, juhtmed-piibud. Sai muretsetud omaaegsed uued org. tähisega küünlad ja mootor hakkas hoobilt paremini tööle. Aga eks 51 mootor on ka midagi muud kui Volga(06-03-2018, 22:55 PM)v6sa Kirjutas: Mis ajavahemikul keritava kõrgepingejuhtmekinnitusega pooli üldse G-24 pandi? Minu vähesed kokkujuhtumised volgadega polegi säärasega kokku viinud.
Hea küsimus! Minu autod 83 ja 84 väljalaskega ja mõlemal nö. keritavad poolid peal.
Tavalise otsaga pool tuli ehk 24-10 peal?
Veidike offtopicut:
Proovisin 4-5 vene küünla komplekti volga poest ja peale paari käivitust need enam ei töödanud. Peale NGK'de peale panekut käivitub masin alati ja probleeme pole. Need lollid kes väidavad et vene auto tahab vene küünlaid võib sinna samusesse minna! Vb ainult tehase või vana laojäägi küünlad toimetavad aga uute küünalde kvaliteet on ikka *****.
Enam ei mäleta, mis nad mul olid, mäletan et ostsin mõõdu järgi ja küsisin Fordi omi, sest oli meeles et Fordi omad jämeda keermega. Igaljuhul tänud info eest
04-04-2018, 13:58 PM
(07-03-2018, 18:33 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Selle pooli jaoks on vaja veneaegset küünlajuhet. Kui viimane häda käes siis mõne jupi ikka leian,kui jääd päris hätta. See ei tohiks praegusel tehnikaajastul üldse muret tekitama,peaks saada olema igalpool lademes.
T.
Tehakse ka praegu vasksoonega juhet kusjuures silikoonümbrisega. Väga hea ja pehme. Vaata e-bay-st, retroautopoodidest.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne