automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: Kas Opeli Vectra 2-liitrisel mootoril käivad klapid pähe?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus: kas Opel Vectra nii 10-15 aastat vanal eksemplaril käivad hammasrihma purunemisel klapid pähe?

Mootor peaks olema 2-liitrine bensiin.

A.
1997 aasta 16valvel käisid küll. 8 puhul pidavat lootus olema, et ei käi.
Opeli 8-klapilistel kaheliitristel ei juhtu rihma katkemise peale midagi. 90.-datel kui nendega Tallinnas taksot sõideti, siis ei vahetatud ühtegi rihma enne kui katki läks, polnud mõtet lihtsalt. Kui katkes, siis paar tundi tööd ja masin jälle tänaval.
2007 Opeli ecotecil (2,4L ja 16V) käisid küll klapid kõik kenasti pähe.
100kw ecotecil käib pähe,vähemalt 6-8 klappi. c20ne jne 85kw ei käi pähe,aga see kindlasti sul vectra b ja sellele minu meelest ei pandud 85 kw 8 klapilist.
(10-07-2018, 07:24 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]100kw ecotecil käib pähe,vähemalt 6-8 klappi. c20ne jne 85kw ei käi pähe,aga see kindlasti sul vectra b ja sellele minu meelest ei pandud 85 kw 8 klapilist.
10-15 aastat vana Vectra on tootmisaastate järgi juba Vectra C (2002-2008).
(09-07-2018, 23:32 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Opeli 8-klapilistel kaheliitristel ei juhtu rihma katkemise peale midagi. 90.-datel kui nendega Tallinnas taksot sõideti, siis ei vahetatud ühtegi rihma enne kui katki läks, polnud mõtet lihtsalt. Kui katkes, siis paar tundi tööd ja masin jälle tänaval.
Kui pead sellega silmas Tulika autosid siis see jutt ei päde, muud koplivasjad on teine teema.
(10-07-2018, 09:12 AM)mossepower Kirjutas: [ -> ]
(10-07-2018, 07:24 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]100kw ecotecil käib pähe,vähemalt 6-8 klappi. c20ne jne 85kw ei käi pähe,aga see kindlasti sul vectra b ja sellele minu meelest ei pandud 85 kw 8 klapilist.
10-15 aastat vana Vectra on tootmisaastate järgi juba Vectra C (2002-2008).

Vat kus aeg lendab,ma tean,et see auto mille kohta päriti on vectra b,viisin 1 ja 1 kokku.
(10-07-2018, 09:56 AM)Walter Kirjutas: [ -> ]Kui pead sellega silmas Tulika autosid siis see jutt ei päde, muud koplivasjad on teine teema.

Ma olen kah seda juttu kuulnud. 
Töötasin siis Ascaris laopealikuna ja kuulsin seda töökoja vanemmeistri käest.
Ja kui Omega B välja tuli, siis telliti samuti kõik masinad 8V (see vist oli juba X20SE) mootoriga, 16V ei tahetud.

Tehniliselt käis see nii, et sõideti niikaua, kui kestis (rekord vist 400t), kui katkes, siis teine takso raadio teel puksiiriks ja kolmas takso klienti lõpuni sõidutama..... Toungue
Aga neil mootoritel, jah, ei juhtunud midagi, kate maha, märgid paika, uus rihm peale, kate tagasi ja tuld.

Mäletan veel, et garantiiajal suutsid Volgade pealt tulnud ja volgadega harjunud mehed neil nukkvõlle läbi sõita, kuna sõideti linnas võimalikult madala pöördega, et kütust kokku hoida. 
Kulude kokkuhoid oli põhiline, nad ostsid ju üle mingi saja auto vist korraga ja ega see odav ei olnud.

Lahjat mürki...

[Pilt: 4740050002314.jpg]

...olen kah valmis selle jutu peale võtma... Big Grin

.
Nii need linnalegendid kahjuks sünnivad. Big Grin Tegelikult oli taust veidi sügavam ning juhtidel oli Tulikaga erinevad lepingulised suhted. Sellest vastavalt ka suhtumine oma masinasse ja selle tehnilisse korrashoidu. Loomulikult esines juhtumeid kus rihm linnapeal katkes või lendas miskit kapitaalsemat garantii ajal, samuti kui juhte on seinast seina nagu issanda loomaaias kombeks kuid sellest ei saa teha üldistusi kogu masinapargi ja autodesse suhtumise kohta. Juba fakt et maaletooja lubas teha uute autode garantiiaegset hooldust Tulikas kohapeal näitab ka midagi.
Aga kui teemasse jääda siis rusikareegel on jah et 8-klapilistel ei juhtu midagi ja16-klapilistel käivad klapid pähe. Rolleyes
(11-07-2018, 11:17 AM)Walter Kirjutas: [ -> ]Juba fakt et maaletooja lubas teha uute autode garantiiaegset hooldust Tulikas kohapeal näitab ka midagi.

Omenikering oli mõlemal kontoril ju osaliselt sama.
Muidu poleks mõeldavki olnud. 

Aga kas see, et iseendale miski sooduka teed, just nüüd midagi näitab...Nii ja naa.  Big Grin

.