(10-07-2018, 09:56 AM)Walter Kirjutas: Kui pead sellega silmas Tulika autosid siis see jutt ei päde, muud koplivasjad on teine teema.
Ma olen kah seda juttu kuulnud.
Töötasin siis Ascaris laopealikuna ja kuulsin seda töökoja vanemmeistri käest.
Ja kui Omega B välja tuli, siis telliti samuti kõik masinad 8V (see vist oli juba X20SE) mootoriga, 16V ei tahetud.
Tehniliselt käis see nii, et sõideti niikaua, kui kestis (rekord vist 400t), kui katkes, siis teine takso raadio teel puksiiriks ja kolmas takso klienti lõpuni sõidutama.....
Aga neil mootoritel, jah, ei juhtunud midagi, kate maha, märgid paika, uus rihm peale, kate tagasi ja tuld.
Mäletan veel, et garantiiajal suutsid Volgade pealt tulnud ja volgadega harjunud mehed neil nukkvõlle läbi sõita, kuna sõideti linnas võimalikult madala pöördega, et kütust kokku hoida.
Kulude kokkuhoid oli põhiline, nad ostsid ju üle mingi saja auto vist korraga ja ega see odav ei olnud.
Lahjat mürki...
...olen kah valmis selle jutu peale võtma...
.