automoto.ee foorumid

Täisversioon: hädas minskiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

harley

tere
niisiis, probleem minskiga selline et tundub nagu sidur libiseks. gaasi keerates hakkab vedama ning siis lähevad pöörded järsult kõrgeks... seda kõikide käikudega.. neljandaga üle 60km/h ei taha minnagi... viskab järsult pöörded üles.. veidi gaasi maha ning läheb jälle edasi..
probleem siis just selles et õli pole nagu palju kastis sees... varem sõitis korralikult... sai vahepeal mootorit lahti võetud ja tagasi pandud.. algul sõitis normaalselt, kuid siis hakkas jama pihta..
mõtlesin ka et õli maybe palju kuna tol hetkel ei teadnud palju vaja läheb sinna..panin siis silma järgi.. hiljem lasin välja
nüüd uurisin targa raamatu järgi välja mis ütles et 0.5 liitrit.. täpselt nii palju panin ka sisse, probleem ei kadunud ära ! Sad
(enne seda õlipanekut võtsin siduri lahti ja kuivatasin kettad lapiga ära)


/pikk jutt, zitt jutt/
kettad ikka korralikud ?? Tundub ikka et kettad kulunud...

harley

kettad on korras... enne seda masin sõitis ilusti

harley

taine probleem on veel Big Grin
kui käik sisse panna ja liikuma hakata, mootor sureb nagu ära... sama ka hoo pealt teiste käikudega.. gaas kõvasti peale keerata siis lendab jälle edasi, vahepealne on tühi maa.
võin ka tunnistada et väntvõlli laagrid on üsna läbi omadega, sellega seoses see magneeto otsas veidi liigub
kuigi süüde on ka täiesti suvaliselt paika lükatud, sest seal peal on ainult üks märge, teist vastast mille järgi panna- pole...ega vist seda paremini saa kui ainult hääle järgi ?
Äkki on sidur liialt peale reguleeritud?
Sidurit saab reguleerida 2 kohast: trossi pingutist ja parempoolsel mootorikaanel on selline väike ümmargune luugika, mille all on siduri reguleerkruvi.

minskimees

mul on sama jama minskiga nii emane on sõita kui 60-70 pealt kaas järsku läheb pöördesse aga tsikkel läheb sitasti edasiSad

harley

ei ole peale reguleeritud...sellist asja oskan ise ka ikka vaadata ilma siia küsimust esitamata.
äkki on siduritikku liigutav ajam rikkis
mis õli sa käigukasti panid?
või äkki unustasid sidurikorvi alla seibid panemata,siis läheb ka sidur paigast ära

harley

cyc: ajam nagu töötab minuarust ilusti
klaabu: õli sai miski tavaline vene õli mis mitukümmend aastat masinatele sisse pandud...varemgi minski sees kasutatud, hetkel mopeedil sees ja töötab hästi..
soovitad midagi täpsemat ja paremat ?
cyc: hmm..ei mäleta seibide kohta.. täitsa sidurikorvi alla ?? vastu laagrit enamvähem või kuhu täpsemalt need seibid panema peab ?
siis tõenäoliselt õli viga pole. ma võin sulle küll soovitada kallimaid ja paremaid õlisid, aga enne oleks vaja sidur korda saada.
seibidega on nii, et uuri mootori lõiget (kui olemas on), seal on kõik enamasti näha. kui meelde tuleb, vaatan ise ka homme kodust järgi, minski mootor on juba tasapisi ununema hakanud.

ps ja see, et masin enne ilusti sõitis, ei tähenda veel, et kettad korras on. nad ju hakkavadki ühel hetkel niipalju libisema, et paned tähele. nüüd on see hetk lihtsalt käes.

harley

hmm..maybe tõesti see hetk käes..
mingeid skeeme kahjuks pole jah.. ei oska nagu ise peale ketaste libisemise probleemi arvata..

harley

nüüd veel 1 probleem tekkis
elekter kadus kogu tulede jm lisaseadmete süsteemist ära..
mootor töötab, aga mitte üks tuli ei põle.. none !
kuna ennist oli probleeme suunatuledega (kaua seisnud) sai neil klaasid maha võetud, samuti sai lahti võetud süüteluku-spidoka karp... ühtegi juhet omateada ei eemaldanud kuskilt, aga vat vool kadus ära lihtsalt Sad
minskil neid juhtmeid seal puntras 100 tükki kah... pealegi kõik ühte värvi valged...zittagi aru ei saa mis kuhu läheb..
niisiis, oskate aidata kust peaks lähemalt asja uurimist alustama ?

Urrr

wel kui ma mintskit meenutan(parema meelega mitte) siis siduri ajam on tal ketiratta poolel, pikk varras läheb läbi mootori siduri korvi. Kas see kuul on alles seal siduri ajami sees(mootori kaane küljes olev ajam) mis vastu seda varrast toetub? Kas varras ise on sirge?
Siin peab olema jama selles et, sidur on liiga nagu peale regu leeritud(ma tean et, saa peole reguleerinud kuid mingil põhjusel on) nüüd kui lahutad sidurit peab see sama varras või see seene taoline vidinas seal siduri korvis nii suure surve all olema et, lausa mootorit vaevama hakkab. Kui nii jätkad selgub varsti viga sest, midagi peab ikkagi järgi andma.

Voolu suhtes võta proovi lamp ja vaata kuhu maale vool välja jõuab.

harley

hmm...mul seal kaane sees pole kuulike vaid selle panin varda ja selle tõukuri vahele... seal pikast august ajasin sisse...nende kahe pulga vahele..

Urrr

no siis on ta ikkagi olemas see nagu peamine....aga rohkem ei oska küll välja pakkuda...head puttitamist

harley

hmm...valguse sain enamvähem tagasi..
aga..
rooli (lenksu) keerad paremale... tulede süsteem töötab.. esi ja tagatuled.. keerad vasakule, kaob ära vool...väga kummaline
suunatuled ikka vilkuma ei hakkand Sad
kas suunatulede relee on see ümara kujuga kopsik ühe küljekarbi sees ?
jah see ümara kujuga kopsik ühe küljekarbi sees on suunatulede relee.Kui lenksu keerad ja tuled vilguvad,viga võib olla juhtmete ühenduses,kontrolli üle.

harley

kle kiskusin neid seal igatipidi ja nagu kontrollisin.. aga veidike ikka kaob ära valgus
samas ükskord suunakad korrax vilkusid... algul läxid lambid kergelt hõõguma, siis täiesti põlema ning siis veidi aja pärast vilkusid ka... samuti juhtmete ja ühenduste viga ?
Lehti: 1 2