Postitused: 119
Teemad: 7
Liitus: Oct 2003
Maine:
1
kettad ikka korralikud ?? Tundub ikka et kettad kulunud...
kettad on korras... enne seda masin sõitis ilusti
Postitused: 1,510
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Äkki on sidur liialt peale reguleeritud?
Sidurit saab reguleerida 2 kohast: trossi pingutist ja parempoolsel mootorikaanel on selline väike ümmargune luugika, mille all on siduri reguleerkruvi.
minskimees
Registreerimata
mul on sama jama minskiga nii emane on sõita kui 60-70 pealt kaas järsku läheb pöördesse aga tsikkel läheb sitasti edasi
ei ole peale reguleeritud...sellist asja oskan ise ka ikka vaadata ilma siia küsimust esitamata.
Postitused: 50
Teemad: 18
Liitus: May 2004
Maine:
0
äkki on siduritikku liigutav ajam rikkis
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
mis õli sa käigukasti panid?
Postitused: 50
Teemad: 18
Liitus: May 2004
Maine:
0
või äkki unustasid sidurikorvi alla seibid panemata,siis läheb ka sidur paigast ära
cyc: ajam nagu töötab minuarust ilusti
klaabu: õli sai miski tavaline vene õli mis mitukümmend aastat masinatele sisse pandud...varemgi minski sees kasutatud, hetkel mopeedil sees ja töötab hästi..
soovitad midagi täpsemat ja paremat ?
cyc: hmm..ei mäleta seibide kohta.. täitsa sidurikorvi alla ?? vastu laagrit enamvähem või kuhu täpsemalt need seibid panema peab ?
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
siis tõenäoliselt õli viga pole. ma võin sulle küll soovitada kallimaid ja paremaid õlisid, aga enne oleks vaja sidur korda saada.
seibidega on nii, et uuri mootori lõiget (kui olemas on), seal on kõik enamasti näha. kui meelde tuleb, vaatan ise ka homme kodust järgi, minski mootor on juba tasapisi ununema hakanud.
ps ja see, et masin enne ilusti sõitis, ei tähenda veel, et kettad korras on. nad ju hakkavadki ühel hetkel niipalju libisema, et paned tähele. nüüd on see hetk lihtsalt käes.
hmm..maybe tõesti see hetk käes..
mingeid skeeme kahjuks pole jah.. ei oska nagu ise peale ketaste libisemise probleemi arvata..
wel kui ma mintskit meenutan(parema meelega mitte) siis siduri ajam on tal ketiratta poolel, pikk varras läheb läbi mootori siduri korvi. Kas see kuul on alles seal siduri ajami sees(mootori kaane küljes olev ajam) mis vastu seda varrast toetub? Kas varras ise on sirge?
Siin peab olema jama selles et, sidur on liiga nagu peale regu leeritud(ma tean et, saa peole reguleerinud kuid mingil põhjusel on) nüüd kui lahutad sidurit peab see sama varras või see seene taoline vidinas seal siduri korvis nii suure surve all olema et, lausa mootorit vaevama hakkab. Kui nii jätkad selgub varsti viga sest, midagi peab ikkagi järgi andma.
Voolu suhtes võta proovi lamp ja vaata kuhu maale vool välja jõuab.
hmm...mul seal kaane sees pole kuulike vaid selle panin varda ja selle tõukuri vahele... seal pikast august ajasin sisse...nende kahe pulga vahele..
no siis on ta ikkagi olemas see nagu peamine....aga rohkem ei oska küll välja pakkuda...head puttitamist
Postitused: 50
Teemad: 18
Liitus: May 2004
Maine:
0
jah see ümara kujuga kopsik ühe küljekarbi sees on suunatulede relee.Kui lenksu keerad ja tuled vilguvad,viga võib olla juhtmete ühenduses,kontrolli üle.
kle kiskusin neid seal igatipidi ja nagu kontrollisin.. aga veidike ikka kaob ära valgus
samas ükskord suunakad korrax vilkusid... algul läxid lambid kergelt hõõguma, siis täiesti põlema ning siis veidi aja pärast vilkusid ka... samuti juhtmete ja ühenduste viga ?