automoto.ee foorumid

Täisversioon: Audi 80 B4 2,0l 85kW
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Aga milleks sellisele üldse doonorauto? B4-le liigub ju juppe massiliselt ja senine elu näidanud, et enamus doonorauto külje olevatest asjadest ei leia kasutust. Muidu tore, et keegi ka selliseid Audisid teha viitsib
Lugu jätkub siiski!!!! Ja juppe leidub muidugi peoga Big Grin Armusin B4-ja lihtne heaolu kulgur
Palun näidata, kus saab töötava ÕKM või elusa armatuurialuse pistiku poest? Kuluosad loomulikult on poekaup, aga miljon pisiasja, mida harva vaja läheb, võivad olla väga tülikad leida.

Isal on sama loomake ja  sõidab ikka väga hästi. Kui sel vaid oleks kliima ja püsikiirusSad

Valgel autol pole kliima puudumine nii akuutne probleemWink
püsikiirust on lihtne külge aretada
Eestis on piisavalt suur Audi kogukond ning infot ja juppe leidub rohkelt. Paljud pistikud, asjad jne kattuvad ka teiste VAG sõidukitega.
Enne talveperioodi ja ülevaatust käisin kõik asjad läbi ja avastasin, et juhipoolne veovõlli ots raksub. Krt alles vahetasin ju KSF-i oma vastu aga doonor olemas ja sealt sai veovõll võetud. Vait kui haud, ei mingit raksu Big Grin Rahul olen oma Audiga. Vana sinine läheb pressi alla.
(30-10-2021, 18:15 PM)JaakH Kirjutas: [ -> ]Enne talveperioodi ja ülevaatust käisin kõik asjad läbi ja avastasin, et juhipoolne veovõlli ots raksub. Krt alles vahetasin ju KSF-i oma vastu aga doonor olemas ja sealt sai veovõll võetud. Vait kui haud, ei mingit raksu Big Grin Rahul olen oma Audiga. Vana sinine läheb pressi alla.
 Originaal koodiotsi tasub hoida, kui kaitsekumm katki on läinud siis võiks vaid selle ära vahetada. Juhul kui ikka enne ragisemist märkab muidugi.
Lehti: 1 2 3 4 5