17-06-2022, 17:40 PM
Miks mitte soovitada juba 16-ga otse linna viia? Jääb ära mitmeid kordi tõstmine ja ladumine, selle arvelt võib ju pisut aeglasemalt sõita, mis ta oligi 23 km/h, nelja tunniga pea 100 km.
(17-06-2022, 16:58 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]No aga siis hakkaks minu mõte üldse millegi oluliselt pädevama poole minema? Ehk igaks masjaks oma... 53 ja mets ei kõlba kokku, nagu ka 53 hoovinarriks. Sinna sobib traktor. Samas "puud linna" sobib seesama V8 ka ja väga hästi! Ainuüksi paberimajandus ja diisliga ülevaaatuskõlbulikuks olemine on pita. Kogu oma rögisejavastasuses, siis see on küll koht, kus tasuks mõelda korraliku T-16 peale? See on tõeline hoovinarr ja toob ka metsast puud ära aga kõike veel ka teelegaalsena! Kastist kasti ümberlaadimine on ka samal kõrgusel Sorry, aga minu aju ei võta seda gazooni diiseldamist etteantud ootuste puhul mitte kuidagi kinni! MIKS? Milleks hambaid päraku kaudu remontida?Nüüd ma ei saa enam midagi aru.
(17-06-2022, 16:58 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]No aga siis hakkaks minu mõte üldse millegi oluliselt pädevama poole minema? Ehk igaks masjaks oma... 53 ja mets ei kõlba kokku, nagu ka 53 hoovinarriks. Sinna sobib traktor. Samas "puud linna" sobib seesama V8 ka ja väga hästi! Ainuüksi paberimajandus ja diisliga ülevaaatuskõlbulikuks olemine on pita. Kogu oma rögisejavastasuses, siis see on küll koht, kus tasuks mõelda korraliku T-16 peale? See on tõeline hoovinarr ja toob ka metsast puud ära aga kõike veel ka teelegaalsena! Kastist kasti ümberlaadimine on ka samal kõrgusel Sorry, aga minu aju ei võta seda gazooni diiseldamist etteantud ootuste puhul mitte kuidagi kinni! MIKS? Milleks hambaid päraku kaudu remontida?Elu on lihtne! Kõik ei peagi kõigest aru saama. Mina ootan põnevusega ,mis retsept sel elukal tuleb ja kuda liikuma hakkab. Jõudu ja jaksu ehitamisel.
(17-06-2022, 16:58 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]laurenKas sa oled ise seda kunagi teinud?Lugedes seda tundub küll et pole asjaga kursis,küll aga jahvatab...Mina olen 2x seda teinud ja kui korralikult teha ja eelnevalt arkiga läbi rääkida ei ole keerulist midagi...Avaldus ark,et mida teha tahad,saad ümberehitusloa,ehitad valmis,ekpertiis ja arkis paberite vahetus...
Ainuüksi paberimajandus ja diisliga ülevaaatuskõlbulikuks olemine on pita.
(17-06-2022, 17:59 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]...toetan ülalöeldut kahe käega, meil muusejunnis olen jõudnud järeldusele, et 53 mootoriga isendeid ei tasu hakata käima panema, ei õnnestu ja nõuab pikemat putitamist. Aga zil mootoirga isendid ja isegi 51 mootoriga apastraadid käivituvad pärast pooleaastast seismist probleemideta ... rääkimata 43. aastal toodetud M.A.N. diiselmootoriga agregaadist, see võib mitu aastat seista ja käivitub ikka.
Ma lihtsalt ei saa aru sinu poolehoiust Gazooni bensiinimootorile ja veel kui omanik on väljendanud soovi sellest loobuda veoauto liigutajana!
Oled sa mõnda neist proovinud korralikult käima saada?...
Heaküll, teed selle mootori läbi ussi suguorgani ära ja majandad sellega pikemate pausidega ning peale IGAT käivitust avastad, et nüüd on kas nõelakumm ikaldunud, kiirenduspump kinni jäänud või mingid küünlad ei tööta.
Oleks siis ka soovi sellega majandada?...
(17-06-2022, 23:14 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ]Map oska muud öelda, et kas on varuosad zitad, bensiin vale ,remontija doskamatud või kõik kokku aga mul kadunud äia 53 käis ALATI igast matsust ja iga ilmaga ideaalselt! Kõik Kaardiväelase 53'd töötasid üldiselt nii. Aga ei, ma isegi ei ole tahtnud püüda mingi vana raske nõukogude rögiseja või ka nurrujaga koos elada, Mossedest piisas! Ja nendestki sai 35.eluaastaks siiber Vanatehnikana veel kuidagi aga mingi töövahendi või igapäevasõidukina??? Ja hakata neid veel "kaasajastama" samasuguse vana lääne kräpiga??? OK, tihtipeale on "53" ka kallaja ja see on argument. Täiesti nõus. Aga ka siis ei ole mingit mõtet seda ümbe e hitada vaid ikkagi kasutada originaalina VÕI osta päris asi! Kui mul oleks VAJA (ja võiks krusaga legaalselt sõita), siis leiaks ka raha ja ostaks tuhat korda ennem sellise riistapuu kui kulutaks mistahes eurod 53 peale! Oleks teema, et tahan restaureerida 53'e siis leiaks keldrist äkki mingeid juppegi. Midagi äiast on ju alles ka. Aga et keegi tahab aastal 2022 tõsimeeli gazoonist mingit töövahendit teha...(17-06-2022, 17:59 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]...toetan ülalöeldut kahe käega, meil muusejunnis olen jõudnud järeldusele, et 53 mootoriga isendeid ei tasu hakata käima panema, ei õnnestu ja nõuab pikemat putitamist. Aga zil mootoirga isendid ja isegi 51 mootoriga apastraadid käivituvad pärast pooleaastast seismist probleemideta ... rääkimata 43. aastal toodetud M.A.N. diiselmootoriga agregaadist, see võib mitu aastat seista ja käivitub ikka.
Ma lihtsalt ei saa aru sinu poolehoiust Gazooni bensiinimootorile ja veel kui omanik on väljendanud soovi sellest loobuda veoauto liigutajana!
Oled sa mõnda neist proovinud korralikult käima saada?...
Heaküll, teed selle mootori läbi ussi suguorgani ära ja majandad sellega pikemate pausidega ning peale IGAT käivitust avastad, et nüüd on kas nõelakumm ikaldunud, kiirenduspump kinni jäänud või mingid küünlad ei tööta.
Oleks siis ka soovi sellega majandada?...
(20-06-2022, 16:26 PM)ratsoup Kirjutas: [ -> ]Väga äge teema ja projekt. Soovin jõudu läbiviijale.
Selle foorumi kasutajaid võib piltlikult öeldes jagada kaheks. Praktikud ja teoreetikud. Praktikud on need, kes teevad ja kajastavad. Teoreetikud on need, kes nõu annavad aga vahest kukuvaid hoopistükkis jaurama ja mingit oma agendat ajama. Meil on siin mitu näidet kus ägedatel praktikutel on lihtsalt tuju ära aetud ning nad on oma teemad kinni pannud ning minema läinud. Viimane näide trollibuss.
Seega võiks nii öelda, et ühest praktikust on sellele foorumi lugejale kordades rohkem väärtust kui ühest teoreetikust. Põneva diskussiooni tekkimiseks on aga mõlemat vaja. Tehke sellest omad järeldused.
(20-06-2022, 16:26 PM)ratsoup Kirjutas: [ -> ]Väga äge teema ja projekt. Soovin jõudu läbiviijale.Õigust räägib kaasfoorumlane. Enamus neid õpetajaid plätuplätukringleid on oma taguotsa laiaks istuvad ametnikud, kes töö ajal ja töö arvutist endale rahuldust otsivad. Tegijal inimesel ei ole seda aega terve päeva arvutist, seadusega kooskõlastatult ja näpuvibutusega õpetusi jagada. (vaadake super kommijate profiilist kellaaegasi, millal on õpetusi jagatud)
Selle foorumi kasutajaid võib piltlikult öeldes jagada kaheks. Praktikud ja teoreetikud. Praktikud on need, kes teevad ja kajastavad. Teoreetikud on need, kes nõu annavad aga vahest kukuvaid hoopistükkis jaurama ja mingit oma agendat ajama. Meil on siin mitu näidet kus ägedatel praktikutel on lihtsalt tuju ära aetud ning nad on oma teemad kinni pannud ning minema läinud. Viimane näide trollibuss.
Seega võiks nii öelda, et ühest praktikust on sellele foorumi lugejale kordades rohkem väärtust kui ühest teoreetikust. Põneva diskussiooni tekkimiseks on aga mõlemat vaja. Tehke sellest omad järeldused.
(23-06-2022, 21:22 PM)Aare R. Kirjutas: [ -> ]Aa, no kui see nii mõeldud oli, siis las olebTegelt ei olnud, tuli väike näpukas sisse.