Gaz 53 aastast 1981 ja Gaz 52 aastast ?
#21

Tee kohe papptihendid paraja paksusega sest kui sa praeguse aja tihendid kummilaadsest asjast paned saad järgmine nädal uuesti teha.
Esimene asi aga on välja selgitada kui paksud.
Selleks nelja nurka papiribasid vahele seni kui ploki otste vahe jääb 1,5-2mm.
Siis sama paksud tihendid ja ploki otstele hermeetikust vall umbes 3mm paks mis vahe ära täidab.
Papptihenditele ka õhuke hermeetikukiht sest kaante ja vahekaane nurk ei klapi alati, kuid selle näeb paksuse proovimise papi pealt ära kuidas kannab.
Vasta
#22

Tükkaega vaikus olnud aga pill toimetab. Vahepeal sai vaeva nähtud selle ämbliku tihenditega.  Kui kokku sai oli päris tükkaega suitsukate järgi, vahepeal mõtlesin, et äkki sai mootor kannatada aga õnneks suits ära.

[Pilt: 20220312-130136.jpg]

Vahepeal sai soetatud oma maakodu ja 53 sinna viidud aga ei läinud kaua mööda kui uuesti sugulaste juurde tagasi sai sõidetud, hakati välja ehitama laudapealset kust sai 2 koormat vana heina ära veetud.

[Pilt: 20220402-170733.jpg]

[Pilt: 20220410-113820.jpg]

Mõtlema sai hakatud ka ülevaatuse tegemisele, kastil viskasin minema mädanenud portekõrgendused, ette sai turvalisuse huvides metallist esisein, enamus hinged ja ussitanud augud sai värskema metalliga asendatud, väliselt pesin vähe värskema värviga üle ka.

[Pilt: 20220424-140534.jpg]

[Pilt: 20220424-140548.jpg]

Puhkuse nädalal sai mõned päevad veel vaeva nähtud, alla komplekteerisin kõige kobedamad rattad, tagatrumli sisu sai puhtaks küüritud kuna rummutihend oli sinna sisse lekkinud ja palju muid pisiasju, ülevaatusel sai ette näidatud ning peale paari pisivea likvideerimist on gazoon legaalne. Raam ja rattad sai ka väheke värskemat värvi näha.
Puhkuse aeg sai paar koormat vanarauda ära veetud ning pärnu vahel politseiga jutustatud, nurisesid natuke, et mul korduvülevaatus ja muheledes mainisid, et sa rikas mees sõidad sellise pilliga. Küttekulu on kuskil 35l sajale nagu palju aga kogemus puudub, samas mootor hääles ja sõidab ilusti ja raske jalaga ka ei ole.

[Pilt: 20220505-132043.jpg]



[Pilt: 20220503-181726.jpg]

[Pilt: 20220505-204228.jpg]

[Pilt: 20220527-183537.jpg]

Talvel metsast toodud puud sai halumasinast läbi jahvatatud ja hetkel ootab 5 ruumi 53e kastis, et 140km päälinna küljealla sõita siis saab pilli töökotta viia ja suure tõenäosusega läheb kapotialla vähe libedamat vedelikku tarbiv mootor.

[Pilt: 20220529-110509.jpg]

[Pilt: 20220529-125809.jpg]
Vasta
#23

Kas kah bemmi kolmene D ?
Vasta
#24

(14-06-2022, 22:42 PM)I.A Kirjutas:  Kas kah bemmi kolmene D ?
Seda veel mõtlen.
Vasta
#25

Siitpoolt õlalepatsutus ja meeldetuletus, et mersu diiselmootoril OM603 on nukkvõlli otsas väljavõte nivoosüsteemi hüdropumba käituseks. Hoolikas mees (kes EI LASE silindrit lõpuni kinni!) võiks sealt ka tummisemale pumbale väljavõtte teha. NŠ-16 on seal otsas nähtudWink
Kui süsteemi kinni lased, siis ilmselt kett katkeb enne, kui 120 bar peale reguleeritud ülerõhuklapp reageerida jõuab.

Või paned hüdropumba kondipumba lülitatava siduri taha.

Variant on mitte jalgratast leiutada ja võtta kogu elektriajamiga hüdrojaam mõnelt käpikult.

Enda kaasikul sai natuke mõõdulindiga peale kabiini mahamüümist raami ümber jalutatud ja R6 diisel koos automaatkastiga mahuks isegi olemasoleva radika taha, kuigi säärast veehoidlat sinna küll vaja pole. Tõsi, ülemäärast ruumi palju ei jää ja visko tuleks maha võtta. Kandle ja radika vahel on elektrivendile ruumi piisavalt.
Vasta
#26

(15-06-2022, 07:51 AM)v6sa Kirjutas:  Siitpoolt õlalepatsutus ja meeldetuletus, et mersu diiselmootoril OM603 on nukkvõlli otsas väljavõte nivoosüsteemi hüdropumba käituseks. Hoolikas mees (kes EI LASE silindrit lõpuni kinni!) võiks sealt ka tummisemale pumbale väljavõtte teha. NŠ-16 on seal otsas nähtudWink
Kui süsteemi kinni lased, siis ilmselt kett katkeb enne, kui 120 bar peale reguleeritud ülerõhuklapp reageerida jõuab.

Või paned hüdropumba kondipumba lülitatava siduri taha.

Variant on mitte jalgratast leiutada ja võtta kogu elektriajamiga hüdrojaam mõnelt käpikult.

Enda kaasikul sai natuke mõõdulindiga peale kabiini mahamüümist raami ümber jalutatud ja R6 diisel koos automaatkastiga mahuks isegi olemasoleva radika taha, kuigi säärast veehoidlat sinna küll vaja pole. Tõsi, ülemäärast ruumi palju ei jää ja visko tuleks maha võtta. Kandle ja radika vahel on elektrivendile ruumi piisavalt.

Ma saan aru, et tegemist on kättesaadava asjaga, kuid sõiduauto mootor ja eriti automaatse kastiga nii suurele asjale pole kõige parem mõte.
Miinimumina on kastile vaja suurt õliradikat ja mootorile ka.
Kaasikut tema oma rehvidega on siiski üsna raske vedada kui tal päris koorem peal on ja kui ta peaks kuskil pehmemas kohas poole rehvi jagu sisse vajuma ei jõua see mootor teda sealt välja vedada.

Seda ka veel, et miskipärast ei panda raskemat koormat vedavatele mootoritele kunagi elektriga ventilaatoreid ja isegi Peugeoti XUD9 mootorile on kapitalistid üsna keeruka kronsteini teinud kui see põllumajandustehnika peal on et mehaaniline ventilaator panna.

Pigem kui, siis päris veoautole mõeldud mootor koos tema oma kastiga mis mõeldud pikalt kestma.
Näiteks ma omale traktorile mootorit otsisin siis oli võimalik osta läbimädanenud MB atego, kust oleks saanud mootori, kasti ja veel miskit tarvilist 1200 rahaga.
Õnnetuseks traktorile ei saa Om 904 panna, kuna poolraamide vahele jääb hammasratastega ajameid mis ta laiaks teevad.
Gazoonile aga on ta nagu rusikas silmaauku.
Veel on võimalik saada mäda raamiga Volvo, kus Perkinsi Perkins 4.236 mootor koos kastiga ja vedamise korral ka väljavõte pumbale.
Õnnetuseks on tegu jõuetu mootoriga, mis kannatab ka Lucase kõrgsurvepumba käes, kuid varuosad on soodsad.
Mitsubishi Canter on ka võimalik saada umbes selles hinnaklassis ja 4D35 on väga hea mootor oma töömahu kohta, kuna see on ilma turbota ning kasti otsas on ka käsipiduri trummel olemas.

Kokkuvõtteks, et traktori jaoks sai lammutamisele minevaid veokaid päris palju vaadatud ja mitu korda kahetsesin, et enam Gazooni ei pea.
Vasta
#27

(14-06-2022, 20:39 PM)lauren Kirjutas:  Küttekulu on kuskil 35l sajale nagu palju aga kogemus puudub, samas mootor hääles ja sõidab ilusti ja raske jalaga ka ei ole.
Kas kaante portimine ja karpa asemele käiv lääne EFI on liiga lennukas mõttekäik? Surveastme tõstmine, hingav väljalase jne klassika ja lähebki käest...
Vasta
#28

Sõiduauto mootori kastutamine eeldab lisakasti, sobib GAZ 66 oma. Sellel ka käsipidur otsas. Esisilla väljavõte jääb siis tühjaks.
Möla tekib veel juurde ja legaalsust ei oska kommenteerida.
Niisama raskema koormaga ja kasvõi kergel maastikul ei liigu.
Maasturilt kogu kupatus sobib ka, aga käsipidur kasti otsas on vähestel.
Vasta
#29

(15-06-2022, 09:06 AM)2715 Kirjutas:  
(15-06-2022, 07:51 AM)v6sa Kirjutas:  Siitpoolt õlalepatsutus ja meeldetuletus, et mersu diiselmootoril OM603 on nukkvõlli otsas väljavõte nivoosüsteemi hüdropumba käituseks. Hoolikas mees (kes EI LASE silindrit lõpuni kinni!) võiks sealt ka tummisemale pumbale väljavõtte teha. NŠ-16 on seal otsas nähtudWink
Kui süsteemi kinni lased, siis ilmselt kett katkeb enne, kui 120 bar peale reguleeritud ülerõhuklapp reageerida jõuab.

Või paned hüdropumba kondipumba lülitatava siduri taha.

Variant on mitte jalgratast leiutada ja võtta kogu elektriajamiga hüdrojaam mõnelt käpikult.

Enda kaasikul sai natuke mõõdulindiga peale kabiini mahamüümist raami ümber jalutatud ja R6 diisel koos automaatkastiga mahuks isegi olemasoleva radika taha, kuigi säärast veehoidlat sinna küll vaja pole. Tõsi, ülemäärast ruumi palju ei jää ja visko tuleks maha võtta. Kandle ja radika vahel on elektrivendile ruumi piisavalt.

Ma saan aru, et tegemist on kättesaadava asjaga, kuid sõiduauto mootor ja eriti automaatse kastiga nii suurele asjale pole kõige parem mõte.
Miinimumina on kastile vaja suurt õliradikat ja mootorile ka.
Kaasikut tema oma rehvidega on siiski üsna raske vedada kui tal päris koorem peal on ja kui ta peaks kuskil pehmemas kohas poole rehvi jagu sisse vajuma ei jõua see mootor teda sealt välja vedada.

Seda ka veel, et miskipärast ei panda raskemat koormat vedavatele mootoritele kunagi elektriga ventilaatoreid ja isegi Peugeoti XUD9 mootorile on kapitalistid üsna keeruka kronsteini teinud kui see põllumajandustehnika peal on et mehaaniline ventilaator panna.

Pigem kui, siis päris veoautole mõeldud mootor koos tema oma kastiga mis mõeldud pikalt kestma.
Näiteks ma omale traktorile mootorit otsisin siis oli võimalik osta läbimädanenud MB atego, kust oleks saanud mootori, kasti ja veel miskit tarvilist 1200 rahaga.
Õnnetuseks traktorile ei saa Om 904 panna, kuna poolraamide vahele jääb hammasratastega ajameid mis ta laiaks teevad.
Gazoonile aga on ta nagu rusikas silmaauku.
Veel on võimalik saada mäda raamiga Volvo, kus Perkinsi Perkins 4.236 mootor koos kastiga ja vedamise korral ka väljavõte pumbale.
Õnnetuseks on tegu jõuetu mootoriga, mis kannatab ka Lucase kõrgsurvepumba käes, kuid varuosad on soodsad.
Mitsubishi Canter on ka võimalik saada umbes selles hinnaklassis ja 4D35 on väga hea mootor oma töömahu kohta, kuna see on ilma turbota ning kasti otsas on ka käsipiduri trummel olemas.

Kokkuvõtteks, et traktori jaoks sai lammutamisele minevaid veokaid päris palju vaadatud ja mitu korda kahetsesin, et enam Gazooni ei pea.
 Tallinn- Lasnakoskis ( mitte segi ajada Kuusakoskiga) on realiseerimisel vähesõitnud MB 508  OM 314 motoriga ilma veokastita. ja  Balkancar tõstuki mootor Perkins 4.236  millel on küljes nii roolivõimendi, kui hüdra paigaldamis võimekus. samuti 2 mootorit vanaraua konteineri ootel. Samuti Bedford kallur 6 sil diisel mootoriga  TK seeria masinad ja TL seeria veokid varuosadeks või taastamiseks. Soomes toredad kogukonnad.     
https://www.facebook.com/groups/1803537276572861

https://www.facebook.com/groups/vetku

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#30

Ma ka võtaks pigem mootori häälestamise ette portimisest torukollede ja EFIni ning jätaks selle õlipõletajaga asjade rikkumise ära! 35 sajale ehk umbes 50 toopi tunnis ei ole palju vaid pigem koormaga kulunorm hästi hääldes pillile, mul äia kallur kulutas nii puukoormaga pealinna tulles. Kaatrimehed oleks sellise väikese kulu üle rõõmsad! 
Ma viin kohe, bussi ja käru peal "2 tonni" kütet, uuele Aegna laevale Rohukülla kütet ja sellega saavad napilt Linnahalli kaisse tagasi. Tulevad Nasvalt dokist vabapardamärgi keevituselt ja tankid on pisikesed Big Grin 2000 liitrit peal, 52 miili sõita, 20+kn, 2,5 tundi. Aga 35 sajale: kulutad vähemalt 1000 mootori vahetusele (odavalt saadud) ja kui kaua seda tagasi teenida??? See on 500 liitrit bensiini ehk u.1500 km KOORMAGA mõtestatud sõitu millega oled ära vedanud näiteks 20 tonni "kaupa" iseendale.  Ega diisel ka ilma rahata sõida ehk pigem oleks see 3000 kilti ja 40-50 tonni. HOBIKS! Millal see kilometraaž täis saab...aastal 2030 näiteks? Kui just vahepeal Talverallil veokasporti ei tee Wink
PS: kulu saab alla kastikattega! Tagaporte ära võtmisega ka aga see kaalub. Present peale ja kulu kohe oluliselt väiksem isegi puudega sõites! Kolhoosi ajast teada, et triiki täis raske koormaga haljasmassi heinakastiga ehk siis kõrgete portedega kulutas kõdistades peaagu samapalju kui tühjalt umbse kastiga kihutades. Traatvärav päästis aga päeva.
Vasta
#31

Minu arust on pisut palju isegi nõuka veoki kohta.
Zil 133 GJA kolmeteljeline Kamaz mootoriga tühikaaluga 8 tonni ja kandevõimega 10 tonni võttis 28- 32 sajale.
Korras 53 kallur sai 25 liitriga hakkama.
Mõni pidur ei jää peale? Maru "hästi" mõjub kütusekulule.
Vasta
#32

(15-06-2022, 13:08 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Ma ka võtaks pigem mootori häälestamise ette portimisest torukollede ja EFIni ning jätaks selle õlipõletajaga asjade rikkumise ära! 35 sajale ehk umbes 50 toopi tunnis ei ole palju vaid pigem koormaga kulunorm hästi hääldes pillile, mul äia kallur kulutas nii puukoormaga pealinna tulles. Kaatrimehed oleks sellise väikese kulu üle rõõmsad! 
Ma viin kohe, bussi ja käru peal "2 tonni" kütet, uuele Aegna laevale Rohukülla kütet ja sellega saavad napilt Linnahalli kaisse tagasi. Tulevad Nasvalt dokist vabapardamärgi keevituselt ja tankid on pisikesed Big Grin 2000 liitrit peal, 52 miili sõita, 20+kn, 2,5 tundi. Aga 35 sajale: kulutad vähemalt 1000 mootori vahetusele (odavalt saadud) ja kui kaua seda tagasi teenida??? See on 500 liitrit bensiini ehk u.1500 km KOORMAGA mõtestatud sõitu millega oled ära vedanud näiteks 20 tonni "kaupa" iseendale.  Ega diisel ka ilma rahata sõida ehk pigem oleks see 3000 kilti ja 40-50 tonni. HOBIKS! Millal see kilometraaž täis saab...aastal 2030 näiteks? Kui just vahepeal Talverallil veokasporti ei tee Wink
PS: kulu saab alla kastikattega! Tagaporte ära võtmisega ka aga see kaalub. Present peale ja kulu kohe oluliselt väiksem isegi puudega sõites! Kolhoosi ajast teada, et triiki täis raske koormaga haljasmassi heinakastiga ehk siis kõrgete portedega kulutas kõdistades peaagu samapalju kui tühjalt umbse kastiga kihutades. Traatvärav päästis aga päeva.
Jah võiks nõustuda,aga bensuka "rõõmud" mis kirjas kuskil teises teemas ksf 2715 poolt hiljuti kirjutatuna.Diisel mootoriga hulga vähem n...i,ise ka vahetaksin masuudipressi vastu.
Vasta
#33

(15-06-2022, 09:06 AM)2715 Kirjutas:  Ma saan aru, et tegemist on kättesaadava asjaga, kuid sõiduauto mootor ja eriti automaatse kastiga nii suurele asjale pole kõige parem mõte.
...

Üldiselt nõus, aga....


Teemaalgataja jaoks ei ole see ju mitte rahateenimise, vaid ajaveetmise projekt ja täiskoormaid veab ilmselt loetud kordi.

Soovitustele kirjutan kahel käel allaSmile
Vasta
#34

Ma teadsin, et soovitusi hakkab tulema seinast seina ning mul pole selle vastu midagi, meeldetuletusena meenub mu uazi teema kus 5 lehte diiselmootori mõtekuse üle sai vaieldud, diisel sai uaasikule peale ja sõidan juba 5a sellega, põhiline ise olen rahul, vahet pole mis kell, mis ilmaga, ükskõik kuskohas, lülitan massi loen küünlanupul näppu hoides 15sek ja süütelukku keerates on mõne survetaktiga pill valmis seiklema. 
Gazooni kohapealt olgugi, et mootor on vähe sõitnud on ta vahepeal selle ämblikutihendiga mul harja nii punaseks ajanud, et jäi ainult väike klõps ja ma oleks tal käsigaasi lõpuni tõmmanud ja oodanud seda lõppu, õnneks kaine mõistus ei lase vanatehnikat niimoodi lõhkuda. Vihapurse tekkis kui hommikul oli vaja rauakoorem ära viia ning õlivarrast välja tõmmates avastasin, et korralik piim on karteris JÄLLE, päev remondipeale ära raisatud ning oluliselt vähem sain vajalike asjadeg tegeleda. Antud mootor läheks nagunii kasutusele TA 3763e peal mis restaureerimise järjekorras ootab. Diislit soovin sellepärast, et maal oleks vaja hoovinarrina kõvasti erinevat kraami vedada, metsast puid tuua, linna vedada jne. Enamus aega lõksub nagunii tühikäigul laadimise ajal ning kütusesääst oleks üks suurest plussidest, sest diislit satub kätte ka vähe parema hinnaga kui postipeal kujutatud.
Vasta
#35

Universaalne soovitus mida iganes sinna pistad.
Võrdle väänet, mis käigukasti otsast tuleb sellega, mida tagasilda vaja läheb.
Võimsam diisel ja automaatkast võibolla toimib, aga manuaaliga pole sõiduka mootoriga ilma täiendava aeglustuseta lootustki.
Lihtsalt lisaks Gaz mootori suuremale madalate pöörete väändele on ka Gaz 1 ja tagumise käigu ülekandearv oluliselt suurem.
Olen teinud. Ja ringi teinud.
Muidu kui ülekanded paika saab siis toimib ka sõiduka mootoriga maal-metsas täitsa edukalt.
Vasta
#36

(16-06-2022, 12:57 PM)raulex Kirjutas:  Universaalne soovitus mida iganes sinna pistad.
Võrdle väänet, mis käigukasti otsast tuleb sellega, mida tagasilda vaja läheb.
...

Just! Ning seda wäänet ei ole tol õnnetul katlal olemaski.
Vasta
#37

Probleem on käigukastis mitte mootoris. Kui kasutada veoauto käigukasti, siis "veo" ja "sõidu" njuutonmeetrid ja hobujõud on täitsa võrreldavad.

ZMZ mootoriga võrreldavat väänet ja võimsust 2000rpm juures annab ainult kõige lahjem, 120kw m57. Ülejäänud ületavad märkimisväärselt nii võimsuse kui väände. Iseküsimus on vääne tühikäigul, näiteks 1000rpm juures. Sellist graafikut ma kiirelt ei leidnud, kuid ZMZ puhul on suur osa väändest ka seal saadaval. M57 puhul ma kahtlustan, allajäämist.

Üks võimalik lahendus oleks automaatkäigukast, mis võimaldab läbi libisemist.
Vasta
#38

Mu hinnangul see originaal paja ja käigukasti kooslus juba isegi üsna mannetu hoovinarrina toimetamisel. Mul oli selline paar aastat kasutusel aga just sel põhjusel sai loobutud. Esimene käik on liiga kiire ja seejuures väänet liiga vähe, et oleks hea hoovis ja lähiümbruses ukerdada. Nii kui väike takistus rattal ees, hakkab korralik siduri lõhkumine pihta, muidu jaksu ei ole. Selles mõttes tunduks 66 vahekasti lisamine päris hea plaan.
Vasta
#39

(17-06-2022, 11:00 AM)MMahno Kirjutas:  Probleem on käigukastis mitte mootoris. Kui kasutada veoauto käigukasti, siis "veo" ja "sõidu" njuutonmeetrid ja hobujõud on täitsa võrreldavad.

ZMZ mootoriga võrreldavat väänet ja võimsust 2000rpm juures annab ainult kõige lahjem, 120kw m57. Ülejäänud ületavad märkimisväärselt nii võimsuse kui väände. Iseküsimus on vääne tühikäigul, näiteks 1000rpm juures. Sellist graafikut ma kiirelt ei leidnud, kuid ZMZ puhul on suur osa väändest ka seal saadaval. M57 puhul ma kahtlustan, allajäämist.

Üks võimalik lahendus oleks automaatkäigukast, mis võimaldab läbi libisemist.

Need hobujõu ja väände numbreid võib jäädagi vaatlema ja kahtlemata on võimalik sõiduauto mootoritel näha suuremaid numbreid isegi paariliitrise ja originaali 4,2 liitri võrdluses.
Kuigi originaalmootor on puhas vedel väljaheide, mahub sinna sisse 15 liitrit jahutusvedelikku ja 8 liitrit õli ning on tema mõeldud arendama seda õnnetut 100 ja pisut peale hj tunde kestva koormamise käigus.
BMW M57 mootor näiteks ületab neid näitajaid väga uhkelt, kuid mina isiklikult pole veendunud et ta teeb seda tunde kestva koormamisega üle 250Nm väände arendamisel.
Näiteks X5 küsib kiirushoidjaga 90 km tunniga sõites suurusjärk 90 Nm väänet ning turborõhk on alla 0,2 bar.
Gazooni vedades küsitakse sealt püsivalt kardetavasti üle 200 ja kas näiteks õli jahutamine ja kolbide temperatuur püsib sel reziimil  lubatu piires tunde pole päris kindel.

Seesama Mitsubishi vabalthingav diisel teeb ainult mingid kehvad 113 hj 3200 p/min ja 304 Nm 1600 pöördega, kuid ta on seda nõus tegema tunde ja isegi päevi järjest.
Muuhulgas on võimeline tegema 3400 p/min ja seda 4,2 liitrise mahu juures, mis on kõva sõna!
Käigukasti ülekanded on 1-5 käiguni  5,38 - 3,02 - 1,7 - 1,0 - 0,72 ja tagasi 5,38.
Kaasiku kastil on 1-4 6,48 - 3,09 - 1,71 - 1,00

Milline sõiduauto kast saab sinna ligilähedalegi?
Vasta
#40

(15-06-2022, 21:47 PM)lauren Kirjutas:  Antud mootor läheks nagunii kasutusele TA 3763e peal mis restaureerimise järjekorras ootab. Diislit soovin sellepärast, et maal oleks vaja hoovinarrina kõvasti erinevat kraami vedada, metsast puid tuua, linna vedada jne. Enamus aega lõksub nagunii tühikäigul laadimise ajal ning kütusesääst oleks üks suurest plussidest, sest diislit satub kätte ka vähe parema hinnaga kui postipeal kujutatud.

No aga siis hakkaks minu mõte üldse millegi oluliselt pädevama poole minema? Ehk igaks masjaks oma... 53 ja mets ei kõlba kokku, nagu ka 53 hoovinarriks. Sinna sobib traktor. Samas "puud linna" sobib seesama V8 ka ja väga hästi! Ainuüksi paberimajandus ja diisliga ülevaaatuskõlbulikuks olemine on pita. Kogu oma rögisejavastasuses, siis see on küll koht, kus tasuks mõelda korraliku T-16 peale? See on tõeline hoovinarr ja toob ka metsast puud ära aga kõike veel ka teelegaalsena! Kastist kasti ümberlaadimine on ka samal kõrgusel Big Grin Sorry, aga minu aju ei võta seda gazooni diiseldamist etteantud ootuste puhul mitte kuidagi kinni! MIKS? Milleks hambaid päraku kaudu remontida?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne