automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mini mopeedi üleviimine särtsuveole
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Sai siin abistatud inimest tema soovis viia Mini mopeed bensiiniveolt särtsuveole.

Vana mootori pealt said mõned vajalikud mõõdud võetud

[attachment=92471]

Ja uus mootorikinnitus tekitatud ja mootori jaoks täpselt läbi treitud

[attachment=92472] [attachment=92473]

Tagumine ketiratas tekitatud ja ketitähik sobilikuks ja sirgeks treitud

[attachment=92469] [attachment=92470]

Asi prooviks kokku sääditud ja edasiseks koostamiseks ja käigukatsetusteks tellijale antud.

[attachment=92474] [attachment=92475] [attachment=92476]

Veomootor läks selline

[attachment=92477]
Pealkiri pani mind arvama, et kodanik Issigonise loomingusse taheti elekter sisse ajada, kuid ka seda tööd on kena vaadata.
Kas mootorikanduri mitmest sõõrist koosneval kujul on mingi kavalam tagamõte ka peale säästu?

Loodetavasti saame lugeda ka käigukatsetuste tulemustest.
Seda etiketti mootoril tuleks ,,disainida,, et 1800w asemel oleks 1000w, siis liigituks asi pisimopeedi klassi, mis ei vaja registreerimist, kindlustust, kiivrit ja juhiluba.
Mul oli ka kahtluse iva, et tekib seos kod. Issigonise loominguga aga see tekkis siis kui olin juba teema loomise nuppu surunud.
Kui pealkiri on muudetav siis püüan muuta.

Sõõrid.... no tuli selline tahtmine nii teha. Sedasi sai mootori kinni ja kogu kanduri ruumiliseks.
Sõõrid on 2mm fooliumist. Kas ei sobi?
Praegu on mul teada, et sõidab ja suudab arendada ~55km/h
(10-04-2022, 21:15 PM)M.R. Kirjutas: [ -> ]...
Sõõrid on 2mm fooliumist. Kas ei sobi?
...

Seda näitab aegSmile

Kui ära ei paindu, siis sobib hästi. Kaks distantsiga kihti peaks olema piisav selle "Kahepoolehobuselise" kinnihoidmiseks.

Lihtsalt tekkis vallatu seos Tšeburaškaga...
Käis apastraat täna minu juures, kadus nimelt ära mootori veotähiku mutter.
Mutter ise on M8vasak, tuli teha uus. Ja paremat ketti on ka vaja, venitab teist ägedasti.
Kett sai muidugi see mis tol hetkel saada oli, mitte märkimisväärselt kvaliteetne.
Sõitsin ka ise, särtsumootor on oluliselt ägedam kui vana sisepõlemismootor.
Kohalt minek on ikka väga äkiline. Akupakk on bensiinipaagi sees.

[attachment=93095] [attachment=93096]
Kaugele sõita saab sellise massinaga?
Kas selline keti lahendus (ilma pingutita) polegi vahest keti venimise põhjus?
(29-05-2022, 10:48 AM)Walter Kirjutas: [ -> ]Kas selline keti lahendus (ilma pingutita) polegi vahest keti venimise põhjus?
Kuidas ilma pingutita?
Tagarattaga ju pingutatakse ketti.
Pidasin silmas ilma lisapingutusrullita. Kas selle el. mootori veohammasratas on samas kohas kui originaalis? Kiige erinevas asendis on keti pingus ju erinev (mitte palju aga siiski) - kui kiige kinemaatikat ette kujutad siis saab aru.
Kiige kinemaatikat kujutan ette ja saan aru. Veohammakas on samas kohas kus originaalis tulenevalt kiige kinemaatikast.
Esimeses postis ju kirjutasin
"Vana mootori pealt said mõned vajalikud mõõdud võetud"
Kui kaugele saab?
Ei tea kamentaarida, praegu laetakse jutu järgi 2-3 päeva tagant aga palju sõidetakse, on teadmata...
Niisama garaashi nurgas ta igaljuhul ei seisa kuna 5 meetrit odavat ketti, õigemini ketilaadset toodet, on
igatahes otsa saanud. Kulu olevat ~1 kett nädalas.
Tuleva nädal hangin paki korraliku(kallist) ketti.
Kas mootori istutamine kummipukside külge nagu algne mootor oli võiks ehk leevendada ning pikendada kettide eluiga?
Kummipuksid sisepõlemismootori variandis omasid muud eesmärki kui keti säästmine.
Selle keti rikub ära üliväike eesmine hammasratas kombinatsioonis keti pikkuse ja kvaliteediga. Soovitaksin kasutada o-rõngastega tsikliketti ja suurendada mõlemat hammasratast niipalju, kui saab. Ksf. M.R. suudab ilmselt kinnisilmi ja ühe seljataha seotud käega uued hammasrattad teha. Teine variant teha hammasrihma peale.
Ketirataste hamba-arvud ja läbimõõdud on saadud konkreetsete matemaatiliste tehete tulemusel.
Eesmärk oli vältida vaheülekannet ja et oleks võimalik kasutada originaalset ketikaitset.
Tellija poolt toodud tillema ketiratta pistsin tellijale pihku tagasi ja saatsin uue järele. Oli selline sinise esmaspäeva ratas naljahammastega.
Keti tahtsin ka tagasi saata aga tellija arvas, et kui on kord ostetud siis laseme käiku ja kui ei kesta siis ostame parema.
Ka oleks ketiputiigis olnud raske mittekvaliteetsust tõendada. Väike hammmasratas oli silmnähtavalt defektne, see vahetati ära.
Põhiline probleem on hetkel ketis endas, 18 euro eest 5 meetrit normaalset, rääkimata kvaliteetset, ketti ei saa.
Praegu vist ainus lärmakas asi seal ongi kett.
Hammasrihm oleks väga vaikne.
Kett ei tee häält, häält teeb veomootor. Tal on selline omapärane jorin.
Natuke trollibussi meenutab.
Proovime ära sellise keti

[attachment=93132]

Kui kestab hooaja on hästi. Kui ei, siis tuleb suuremale ketile üle minna või ülekande
konfiguratsiooni muuta.
Elame-näeme.
Kas mini mopeedil mitte 418 kett pole - no kui on teises mõõdus/konfiga hammakad pandud, siis saan aru...
neid ju igal pool saada ja D.I.D on küll igati asjalik - kestnud mul nõks suuremal loomal (voshod mootor, K58 raam, ees 15h ja taga 40h ~4000km) ja ressurssi veel küllaga e. lõtkud pole veel märkimisväärsed.
DID kett on hinnaga 35...40€ kandis.
Lehti: 1 2