automoto.ee foorumid

Täisversioon: ei saa kiiget raamist eraldatud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
kiige on raami küljes ja seda võlli ei anna välja lüüa, sest see on kiige külge kõvasti kinni kiilunud

http://www.hot.ee/erikliiv/moto/5.jpg
Selle saab kätte a see nõuab kõvasti kuvalda tööd,sest puksid hoiavad tihedalt kinni,olen ise ühe voshodi kiige lahti lammutand raami küljest.
Kuumutamine võib ka abiks olla, ilmselt on vaja gaasiga asi täitsa punaseks ajada.
Kuvaldaga saab ka kuid võlli pead tõenäoliselt uue leidma.

Aga miks sul seda ära võtta on tarvis?
Kui ei ole erilist vajadust seda ära võtta,siis ei tasuks seda rasket tööd teha,sest jama on sellega palju.
Asi selles, et võll peaks kiige sees ringi käima aga seda ta ei tee. Järelikult hakkavad võlli otstes mutrid liikuma kui kiige liigub.

Teiseks on mul plaanis asi värvimisse viia ja see muutub ka kindlasti raskeks.

Kuvaldaga olen natukene toksinud... Panin puu klotsi vahele küll aga tahab ikka seda keeret seal peal ära süüa. Veel seda jama ei ole. Kui ma aga ta siiski lahti lammutan, siis kas leian ka sellele uue võlli?
Kuumuta ja peksa vast tuleb ära a võlli ots võib nii perse minna, vast ikka kuskilt leiad kas siit foorumist või siis börsist
Kui võllil on mõlemas otsas mutter siis võta üheltpoolt mutter maha ning asu teist kinni keerama.
Saab olla ainult 3 võimalust: tirib võlli väljapoole, keerab võlli kiige sees ringi või keerad võllilt/mutrilt keerme maha.
Minu meelest nendel võrri raamidel olid kiiged kummpukside peal, kui sul uusi pukse pole panna, siis kuumutamine küll hea idee ei ole (üldiselt peaks tagakiige üks jäigemaid asju raami juures olema, nii et kuumutamine ei oleks hea enivei). Kui ma õieti mäletan ja kiige on tõesti kummpukside peal, siis ei peagi ta selle võlli peal liikuma, vaid võll tõmmatakse jõuga raami külge kinni ja liikumine toimub tänu pukside paindumisele.
Viimane jutt jah õige.Seal on jah kummi puksid,see võll ei peagi liikuma.Kui sul uusi pukse kuskilt võtta ei ole,siis ei tasu eriti lahti lammutada.Kui kiik kergelt üles poole ei liigu,siis asi ju korralik ei tasu lammutamist,kui liigub aga ülespoole nagu udusulg,siis puksid läbi ja lood sitad.Ja kiik ei sega ju värvimisel eriti nii et selle pärast ei tasu küll lahti lammutada.

Nüüd sai küll pikk jutt a vast said pointile pihta
tsiklivend Kirjutas:Kui ei ole erilist vajadust seda ära võtta,siis ei tasuks seda rasket tööd teha,sest jama on sellega palju.

Samad sõnad; lisaksin omalt poolt et kui kiigepuksides tuntavat loksu ei ole ja kiige on terve, siis ei ole mingit mõtet kiiget raamist eemaldada.

Raami saab värvida (sh eeltööd) suurepäraselt ilma kiigekinnitust osandamata. Vrd - autokere värvimiseks ei hakka ometi kõiki punktkeevitusega sinna kinnitet osi lahti lõikama - keevituspunktid puuritakse lahti ju vaid deformeerinud kere õigetesse mõõtmetesse taastamise vajaduse korral (maakeeles - tugeva \"laksu\" õgvendamisel).
no aga see võll peab ju seal kiige sees ringi käima mida minu oma ei tee Sad kui ma nüüd sinna mutrid tagasi keeran, siis kui kiik liigub hakkavad ju mutrid ka otsas liikuma ja see pole ju hea.

kui raami pulber värvimisse viin, siis kas saan sealt need kohad kinni katta?

jõle kahju, et sellise asjaga nii palju jama on Sad sabas aga tahaksin seda lahti võtta. muidugi kui ei ole mõtet, siis mis ma ikka võtan.

äkki ma proovin seda võlli kuidagi jõuga kiige sees keerlema saada... et äkki õnnestub. seda kuidas ma sellest võllist kinni haaran seda ei tea. seda keeramis asja ka ei tahaks eriti katsetada, sest võin sellega ju keerme maha tõmmata. muidugi saab ju alati uue keerme lõigata.
Erik Kirjutas:kui raami pulber värvimisse viin, siis kas saan sealt need kohad kinni katta?

Miks Sa pulbervärvimist eelistad? Mina isiklikult eelistaksin kõikidel (uunikumipoolsetel) sõidukitel sellist kombinatsiooni - terashari (relaka otsas) või liivaprits + roostesurm + happekrunt + täitekrunt + (vajadusel pahtel + lihv +) veoautovärv. Kui on alus just ilma mingite roostemärkideta, siis jätaksin roostesurma ära.
eelistan vast pulber värvi selle pärast, et seda on väga lihtne teha lasta. kui need kõik pahtlid värvid ja krundid kokku osta tuleb sama hind kui lasta pulbervärvi töökojas teha.

värvimine muidugi värvimiseks aga siiski tahaks selle kiige töökorda saada. vahepeal mõtlesin, et proovin keerata kiige võlli kõvasti raami külge ja siis tasa haaval kiiget edasi tagasi kanugutada ja vaadata, et kas hakkab liikuma või ei. sellisena ma teda igaljuhul ei jäta. muidugi siis jätan kui ta peabki selline olema aga vaevalt see nii on. võll keeratakse ikka raami külge ja kiige liiguv võlli toel.
lähi ajal proovin selle sealt ikka lahti saada. panen kaks mutrit ühele poole võllile otsa ja siis proovin ta välja lüüa. mõtlen, et kas asi käib ühele poole või siis kahele poole.
lase punkkeevitusega võll raami külge kinni.
tõnn Kirjutas:lase punktkeevitusega võll raami külge kinni.

Keevitan kinni ja siis murran kiige lahti? aga mis saab pärast võllist... jääbki siis nii sinna raami külge?
keevita kinni, murda pole vaja, lase rooste surma või õli vahele, ehk põrub sõiduajal lahti.
kas sul mingeid k175 juppe ei ole vaja?
tõnn Kirjutas:... lase rooste surma või õli vahele, ehk põrub sõiduajal lahti.

MoS2 eraldusõli toimib samal eesmärgil palju efektiivsemalt. Noh... hädakorral kõlbab ka Coca-Cola ja BSK piduriõli... kuigi neid kasutati siinmail enne MoS2 maaletoomisajastut...
tõnn Kirjutas:kas sul mingeid k175 juppe ei ole vaja?

kuule oleks vaja küll... ma vast ise võtan sinuga ühendust. kui sul kiige võll on olemas ja kui see mulle sobib, siis ütle ruttu, sest siis saan selle välja peksta Toungue

Jama selles, et tahaks ikka kiige alt ära saada enne esimest sõitu. Plaanis oli nagu värvimisse see raam viia.
vat võlli ma sulle ei saa müüa, kui sa just tervet k175 ei soovi osta.
Lehti: 1 2