automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jawa 50 mootoriprobleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

tarmo

Oli plaan mõni aeg seisnud Jawa 50 (555) taas käima panna. Vahetatud said kolvirõngad, sest vanad olid puruks tehtud väiksena \"remontides\"Wink Pärast rõngaste vahetust tundub, et läks ilusti tihedaks küll ja käima läheb ka suht hästi, kuid probleem on selles, et mootor ei tööta ühtlaselt. Jätab nagu nö \"vahele\" ja pöördeid üles ei võta kui gaasi anda.
Säde tundub ok, aga väga korralikult seda kontrollida ka ei oska. Küünal sai ka vahetatud. Katse-eksituse meetodil olen muutnud kontaktivahet, kuid pole aidanud.
Ise kahtlustan, et võibolla on süütepoolis asi. Kas võib olla sellest? Kahjuks ei ole ühtegi teist süütepooli käepärast, et vahetada ja proovida.
Karburaator on mitu korda lahti võetud ning düüs ja kõikvõimalikud kohad puhastatud seal, samuti bensiinikraan ja selle filter puhastatud (voolikust tundub bensiin jooksvat normaalse kiirusega).

Palun targemate nõu kas võib olla asi süütepoolis ning kui jah, siis ehk on kellelgi mõnd Jawa 50 süütepooli üle - võiks kaupa teha (või sobib sinna millegi muu süütepool?).
Või siis oskab keegi juhatada mida veel kontrollida/vahetada võiks proovida?

Suured tänud!
Ei tea ,kas on sellest abi ,aga oli ka minul kunagi sarnane probleem oma 555-ga.Generaator on sellel aparaadil kahepoolne -
üks pool toidab süüdet ja teine tulesid.Õnneks on mõlemad pooled identsed.Minul oli see viga ,et mingi mähis tagus üle ja siis sai lihtsalt süüte jaoks toide võetud tulede poole pealt, tuled paraku jäid kuivale.
tundub et saab kuskilt lisaõhku...

tarmo

unicman Kirjutas:tundub et saab kuskilt lisaõhku...

Hmm, millisest kohast see lisaõhu tulemise võimalus on?

Silindritagune tihend polnud küll eriti heas korras enam, kuid kuna ei olnud uut asemele panna, siis jäi seesama.
Silindri ja silindripea vaheline tihend pole muidugi ka enam ammu originaalSad

Kas võib probleem olla nendes?
lisaõhku kipuvad 50cc Jawad võtma karteripoolte vahelt! Mul omal on 1000km sõitnud 551 ja selle eelmine omanik rääkis ka, et õli kadus pidevalt käimakastist ja lõpuks ei läinud enam käima... vaatasin mootorit altpoolt, kõik puha õline ja must, nii et ainuvõimalus sel juhul, et karter lekib õli ja ühtlasi ka saab lisaõhku sealt kaudu!