automoto.ee foorumid

Täisversioon: Käivitusmootori magneeto
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuidas saaks käivitusmootori magneetoga(kas kirjutasin õieti?)
tulesid põlema panna?
Minul on magneeto forseeritud misnk m105-l.
saab küll.Kui magneetol ümmarguse kaane eemaldad,näed ära millise klemmi pealt voolu võtta.
minu võrril oli d tuled originaaal süütemängu pealt ja säde oli käivitusmootori magneetolt.
arvan et kui magneetolt võtad tulede toite, siis jääb säde nõrgaks või kaob üldse ära.

mati

Mul on esi ja tagu võrri orginaal tuled peal , veits nõrgemaks jääb süüde küll aga mitte oluliselt
mul toimis nii,et kui võtsid magneetolt voolu siis toimis see suretusena
simson Kirjutas:mul toimis nii,et kui võtsid magneetolt voolu siis toimis see suretusena

Mul täpselt sama jama, isegi väikest taskulambipirni ei suuda põlema panna ja sädeme jaoks jääb ka väheks. Paninin siis tuled jalgratta dünamo pealt, kuid see ei pidanud eriti kaua vastu. Ja nüüd pimedas enam sõita ei saa.
Sellejaoks paned sellise pooli vahele, nagu on punnvõrri esimese tule sees.
lööb tagasi Kirjutas:Sellejaoks paned sellise pooli vahele, nagu on punnvõrri esimese tule sees.

Ehk seletad lähemalt milline see pool on ja milline tema tööpõhimõte seal skeemis on.
Vanadel \"sääreväristajatel\" oli jah esitules veel üks mähis, mis siis aitas võimendada esitule jõudlust piisavalt suureks, et ka midagi ta näitas. Sääreka magneeto on ju ikkagi üsna nõrguke, lisaks veel probleemid magneeto mähise vastupidavuse suhtes.


IMO nii sääreka- kui ka traktori käivitusmootori magneetod pole nüüd otseselt küll mõeldud peale süütesädeme tekitamise veel lisaks ka esituld toitma. Smile

Paremal juhul läheb mootor käima, aga säde on oluliselt nõrgem kui ilma ja tegelikult ei pruugigi käima minna.

w6rrimeez666

Kui nüüd aus olla, siis võrri esitules asuv \"mähis\" on hoopis voolu piirava funktsiooniga... asja tööpõhimõte väga lihtne - mootori pöörete kasvades koos pinge ja voolu kasvamisega kasvab ka voolu sagedus. Mida kõrgema sagedusega on drosselit läbiv vool, seda suurem siseinduktsioon tas tekkib ja seda suuremat takistust ta läbivale voolule avaldab.
Ainult selline süsteem eeldab alati õige võimsusega tulepirnide kasutamist.

Oli plaanis panna võrrile (d- 6 mootor) peale originaal süütemäng tulede jaoks, kuna süüte jaoks on traktorimagneeto.
Kas selline tegevus tasub ennast ära?
Kui on olemas näiteks traktorimagneeto, aga kõrgepingemähis läbi siis:
1. Keri vana kõrgepinege mähis maha,
2.Keri umbes 0,5 traadist uus madalpinge pool peale(lakitud traadist)
Nüüd on olemas kaks madalpinge pooli.
3.Ühest poolist võtad toite tulele, teisest võtad toite välisele süütepoolile.
4.Või võtad \"mosse\" süütepooli, millel on kaks plussi. Ühe madalpinge pooli ühendad otse süütepooli plussiga, teise süütepooli plussi ühendad läbi kontaktide.Süütepooli miinusklemmiga paned tuled jadaühendusse. Selline süsteem on katsetatud naabri poolt ja töötas ülihästi.

Tegelikult on käivitusmootorimagneeto ja võrri süütesüsteem sama tööpõhimõttega.