Gaz 63 maastikusuutlikkus -
urks - 23-01-2005
kuidas suudab gaz 63 maastiku peal kulgeda, mis on tema vigadeks, või on tegemist autoga mis suudab ainult ennast edasi viia

, kuna tegemist küllalt vana mudeliga.
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
ivar73 - 23-01-2005
63´l on minuteada päris hea edasi´minek maastikul.
Kuid tema pikk sildade vahe on jama et võid jääd kuskile künka peale põhjapeale istuma
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
hulgus - 23-01-2005
Tagasilla luku puudumine, väiksem, rehv ja rehvirõhu muutmise puudumine on miinuseks. 66le jääb alla, muidu täitsa sõidetav.
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
Raudpats - 24-01-2005
Bensiini võtab isuga,pöörderaadius on igatahes suur ja valmistab metsas tõsist peavalu, läbivus üsna hea, kuna mootor veab ka madalatel pööretel ja auto kaalub suhteliselt vähe.
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
urks - 18-02-2005
kiire otsing foorumis ei andnud tulemust ja ei taha ka uut teemat teha seega esitan oma küsimuse siin. Kas Gaz 63 vedamisel peab alt võtma kardaanid, tean et mõnel tänapäeva autol on selline komme ja on ka mõnel vene autol seda tehtud. vaja on vedada autot umbes 20 km. paluks siis kommentaare selle kohta
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
muuseumipapa - 18-02-2005
Ei leia küll vajadust, et kardaane oleks vaja lahti ühendada. Soovitatavalt vaid demultiplikaatori ehk aeglusti lülitushoob meelitada neutraalasendisse. Gaz 63-l on hea omadus \"kuulata rooli kolmnurgaga vedamisel\" Üle sajakilomeetrilisel pukseerimisteekonnal ei tekkinud ühtki probleemi.
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
valdo - 18-02-2005
Muidugi tuleb arvestada, et see \"tubli tööloom\" oma normaal-ekspluatatsioonis üle 40-50 km/h vaevalt et pikka maad sõitis. Ja loomulikult ei maksa siis pukseerimisel ka neid arve ületada... igaks juhuks
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
urks - 18-02-2005
Aitäh vastuste eest, siis ei hakka neid kardaane keerama alt ära, eks seda kiiruse asja peab jah arvestama
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus - Wanaeestlane - 20-02-2005
tähelepanu! Kui pukseerida pikemat vahemaad, üle 40-50 km, siis peaks küll kardaanud lahti võtma, sest vastasel korral käigasti veetav võll pöörleb kogu aeg ilma õlituseta. GAZ-51 pukseerimise kogemus on selline, et kui järsemalt pöörata, siis rattad pööravad hoopis vastas suunas ja seda vägistamist on valus vaadata. Nii et soovitaks ikkagi kardaanid lahti võtta (siis ei aja ka vahekasti ringi) ning järsemate pöörete tegemisel tähelepanelik olla :!!!
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus - Wanaeestlane - 20-02-2005
Lisan siinkohal veel vanade GAZ-i meeste kogemusi, et 63 pehmel pinasel pole kuigi tegija. Mõlemas sillas on tavaline diferentsiaal ja seega hakkab mõlemast sillast üks ratas ringi käima (erinevalt GAZ-66 nukkdifrist). Seega tekib petlik illusioon neliveost, mis võib lõppeda kinnijäämisega. Samas ei saa eitada, et võrraledes, GAZ-51 on läbivus ikkagi parem. Aga maastikule minnes tasuks ikkagi ettevaatlik olla.
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
urks - 24-02-2005
Sai siis see pukseerimine edukalt lõpule viidud ja ilma muredeta õnneks.
Kerkis siin ka järgmine küsimus, nimelt kas tavalisele 63 saab mehhaanilist vintsi panna, et kuidas kardaan mootorist mööda peab minema ja kas selleks vintsiks sobib Gaz 66 vints, kuna vaevalt ma leian originaal 63 vintsi.
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
unicweb - 24-02-2005
63 vints siis selline
66 vints selline
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
urks - 24-02-2005
kas 66 käitatakse vints samasuguse pisikese käigukastiga nagu 63, või kasutatakse mõnd muud lahendust.
RE: RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
unicweb - 24-02-2005
urks Kirjutas:kas 66 käitatakse vints samasuguse pisikese käigukastiga nagu 63, või kasutatakse mõnd muud lahendust.
Ma arvan, et need on erinevad, kuigi ei saa seda kindlalt väita.
pilt 66 väljavõtukastist:
unicwebis \'\'tehniline\'\' rubriigis on ka paar pilti gaz-51/63 kohta, seal üks 63 raami pilt koos vintsiga.
RE: RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus - tarmo - 27-02-2005
urks Kirjutas:kas 66 käitatakse vints samasuguse pisikese käigukastiga nagu 63, või kasutatakse mõnd muud lahendust.
63-ga sobivuse kohta ei oska midagi öelda (ei usu samas ei ühilduvad), aga jah 66\'l on vintsi käitamiseks käigukasti küljes väike oma \"kast\", mille küljes kolme asendiga väike kang.
Illustreerivaid pilte ka.
1.
Esiplaanil vintsi juhtimise kang
2.
Vints ise
3.
Vaade alt koos kardaanide ja vintsikastiga
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
unicweb - 28-02-2005
66 väljavõtukast 63 kindlalt ei istu, poldiaugud on erineva vahega. Kuid vints iseenesest peaks ette istuma küll.
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
urks - 28-02-2005
Selge, tänan vastuste eest, siis on muidugi jama kui ei sobi. aga eks paistab, vintsi tahaks ikka ette saada

.
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
urks - 02-03-2005
Kerkind siis mul uus mure, nimelt sisekumm on omadega õhtal ja ei suuda leida tallinnast ühtegi uut 18 tollist, niisiis palun öelge kas teate kusagil olevat niisugust sisekummi müüa ja mis ta maksta võib. eks viimases hädas panen 20 tollise sisse aga kuna kumm juba maas siis tahaks ikka korraliku panna.
RE: RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
valdo - 02-03-2005
urks Kirjutas:Kerkind siis mul uus mure, nimelt sisekumm on omadega õhtal ja ei suuda leida tallinnast ühtegi uut 18 tollist, niisiis palun öelge kas teate kusagil olevat niisugust sisekummi müüa ja mis ta maksta võib. eks viimases hädas panen 20 tollise sisse aga kuna kumm juba maas siis tahaks ikka korraliku panna.
Mul terved 66 rattad pakkuda - üks foorumikodanik lubas sügisel ära viia aga tutkit... Ainult et asukoht üle 100 km Tallinnast ja transport peab soovija oma olema. Või alternatiivina 4 kr/km transpordiraha (tavalise sõiduautoga vedamise jaoks suured).
RE: Gaz 63 maastikusuutlikkus -
urks - 09-03-2005
Kummimure õnnestus mul lahendada edukalt, kuid kerkind uus. sain tuttava käest uue Gazi jagaja, millel aga puudub küljepeal see koht mida määritakse. kas see on siis jagaja mida ei pea määrima? või on mingi praakvariant.