Gaz 63 maastikusuutlikkus
#1

kuidas suudab gaz 63 maastiku peal kulgeda, mis on tema vigadeks, või on tegemist autoga mis suudab ainult ennast edasi viiaRolleyes, kuna tegemist küllalt vana mudeliga.Smile
Vasta
#2

63´l on minuteada päris hea edasi´minek maastikul.
Kuid tema pikk sildade vahe on jama et võid jääd kuskile künka peale põhjapeale istumaToungue
Vasta
#3

Tagasilla luku puudumine, väiksem, rehv ja rehvirõhu muutmise puudumine on miinuseks. 66le jääb alla, muidu täitsa sõidetav.


Vasta
#4

Bensiini võtab isuga,pöörderaadius on igatahes suur ja valmistab metsas tõsist peavalu, läbivus üsna hea, kuna mootor veab ka madalatel pööretel ja auto kaalub suhteliselt vähe.
Vasta
#5

kiire otsing foorumis ei andnud tulemust ja ei taha ka uut teemat teha seega esitan oma küsimuse siin. Kas Gaz 63 vedamisel peab alt võtma kardaanid, tean et mõnel tänapäeva autol on selline komme ja on ka mõnel vene autol seda tehtud. vaja on vedada autot umbes 20 km. paluks siis kommentaare selle kohtaSmile
Vasta
#6

Ei leia küll vajadust, et kardaane oleks vaja lahti ühendada. Soovitatavalt vaid demultiplikaatori ehk aeglusti lülitushoob meelitada neutraalasendisse. Gaz 63-l on hea omadus \"kuulata rooli kolmnurgaga vedamisel\" Üle sajakilomeetrilisel pukseerimisteekonnal ei tekkinud ühtki probleemi.
Vasta
#7

Muidugi tuleb arvestada, et see \"tubli tööloom\" oma normaal-ekspluatatsioonis üle 40-50 km/h vaevalt et pikka maad sõitis. Ja loomulikult ei maksa siis pukseerimisel ka neid arve ületada... igaks juhuks Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

Aitäh vastuste eest, siis ei hakka neid kardaane keerama alt ära, eks seda kiiruse asja peab jah arvestamaSmile
Vasta
#9

tähelepanu! Kui pukseerida pikemat vahemaad, üle 40-50 km, siis peaks küll kardaanud lahti võtma, sest vastasel korral käigasti veetav võll pöörleb kogu aeg ilma õlituseta. GAZ-51 pukseerimise kogemus on selline, et kui järsemalt pöörata, siis rattad pööravad hoopis vastas suunas ja seda vägistamist on valus vaadata. Nii et soovitaks ikkagi kardaanid lahti võtta (siis ei aja ka vahekasti ringi) ning järsemate pöörete tegemisel tähelepanelik olla :!!!
Vasta
#10

Lisan siinkohal veel vanade GAZ-i meeste kogemusi, et 63 pehmel pinasel pole kuigi tegija. Mõlemas sillas on tavaline diferentsiaal ja seega hakkab mõlemast sillast üks ratas ringi käima (erinevalt GAZ-66 nukkdifrist). Seega tekib petlik illusioon neliveost, mis võib lõppeda kinnijäämisega. Samas ei saa eitada, et võrraledes, GAZ-51 on läbivus ikkagi parem. Aga maastikule minnes tasuks ikkagi ettevaatlik olla.
Vasta
#11

Sai siis see pukseerimine edukalt lõpule viidud ja ilma muredeta õnneks.
Kerkis siin ka järgmine küsimus, nimelt kas tavalisele 63 saab mehhaanilist vintsi panna, et kuidas kardaan mootorist mööda peab minema ja kas selleks vintsiks sobib Gaz 66 vints, kuna vaevalt ma leian originaal 63 vintsi.
Vasta
#12

63 vints siis selline
[Pilt: vints.jpg]

66 vints selline

[Pilt: gaz-66%20vints.jpg]

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#13

kas 66 käitatakse vints samasuguse pisikese käigukastiga nagu 63, või kasutatakse mõnd muud lahendust.
Vasta
#14

urks Kirjutas:kas 66 käitatakse vints samasuguse pisikese käigukastiga nagu 63, või kasutatakse mõnd muud lahendust.

Ma arvan, et need on erinevad, kuigi ei saa seda kindlalt väita.

pilt 66 väljavõtukastist:

[Pilt: gaz-66%20vints1.jpg]

unicwebis \'\'tehniline\'\' rubriigis on ka paar pilti gaz-51/63 kohta, seal üks 63 raami pilt koos vintsiga.

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#15

urks Kirjutas:kas 66 käitatakse vints samasuguse pisikese käigukastiga nagu 63, või kasutatakse mõnd muud lahendust.
63-ga sobivuse kohta ei oska midagi öelda (ei usu samas ei ühilduvad), aga jah 66\'l on vintsi käitamiseks käigukasti küljes väike oma \"kast\", mille küljes kolme asendiga väike kang.

Illustreerivaid pilte ka.

1. Esiplaanil vintsi juhtimise kang
2. Vints ise
3. Vaade alt koos kardaanide ja vintsikastiga
Vasta
#16

66 väljavõtukast 63 kindlalt ei istu, poldiaugud on erineva vahega. Kuid vints iseenesest peaks ette istuma küll.

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#17

Selge, tänan vastuste eest, siis on muidugi jama kui ei sobi. aga eks paistab, vintsi tahaks ikka ette saadaRolleyes.
Vasta
#18

Kerkind siis mul uus mure, nimelt sisekumm on omadega õhtal ja ei suuda leida tallinnast ühtegi uut 18 tollist, niisiis palun öelge kas teate kusagil olevat niisugust sisekummi müüa ja mis ta maksta võib. eks viimases hädas panen 20 tollise sisse aga kuna kumm juba maas siis tahaks ikka korraliku panna.Smile
Vasta
#19

urks Kirjutas:Kerkind siis mul uus mure, nimelt sisekumm on omadega õhtal ja ei suuda leida tallinnast ühtegi uut 18 tollist, niisiis palun öelge kas teate kusagil olevat niisugust sisekummi müüa ja mis ta maksta võib. eks viimases hädas panen 20 tollise sisse aga kuna kumm juba maas siis tahaks ikka korraliku panna.Smile

Mul terved 66 rattad pakkuda - üks foorumikodanik lubas sügisel ära viia aga tutkit... Ainult et asukoht üle 100 km Tallinnast ja transport peab soovija oma olema. Või alternatiivina 4 kr/km transpordiraha (tavalise sõiduautoga vedamise jaoks suured).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#20

Kummimure õnnestus mul lahendada edukalt, kuid kerkind uus. sain tuttava käest uue Gazi jagaja, millel aga puudub küljepeal see koht mida määritakse. kas see on siis jagaja mida ei pea määrima? või on mingi praakvariant.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne